Logitech Z333 - Reviews

Bartvh 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed geluid voor weinig geld

De boxen geven een goed helder geluid. De bass is goed en niet overheersend en kan aan de zijkant aangepast worden. De controle knop voor het geluid is handig en functioneert goed. Verder kan ik geen minpunten noemen. Voor dit geld een perfect setje.

MtrMsZH 25-12-2015 Product paar weken in bezit

Deze set heeft een mooi (krachtig)geluid en een goede (voelbare) bas. Zowel games, film of muziek wordt met een vol, warm geluid en een mooie bas weergegeven. Was wel even uitproberen waar de subwoofer het best tot zijn recht kwam en dit bleek bij mij onder het bureau te zijn. Maar goed dat kan persoonlijk verschillen. Het basgeluid is dan duidelijk maar zeker niet overheersend aanwezig. De bas kan overigens bij geregeld worden middels een aparte knop achter op de subwoofer. De losse volumeregelaar is ideaal en heeft nog een aparte aansluiting voor bv een headset. Op de pc kan het geluid nog verder naar persoonlijke smaak afgesteld worden met bv het programmaatje DFX Audio Enhancer. Hiermee komt de geluidskwaliteit van de set nog beter tot zijn recht. Ik heb door de jaren heen de nodige speakersetjes gehad, maar deze springt er echt uit. Mbt duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar hopelijk gaan deze een hele tijd mee! De prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed en daarmee wat mij betreft een absolute aanrader.