Western Digital My Cloud Home

Type/soort
Persoonlijke cloud-opslagapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Cloud Home op Kieskeurig.be.

6,7

Aad 29-10-2019

Bagger software

Geschreven voor: Western Digital My Cloud Home

In eerste instantie lijkt het prachtig maar wil je wat meer dan alleen maar uploaden (al dan niet via usb) dan komen er tal van feilen aan het licht (zie minpunten)

Minpunten

• Support
  • Installeren WD Back up en drive utilities
  • Stationsherkenning
  • bestanden moeten eerst gedownload worden

Aad 11-07-2019

Prima no-nonsense storage voor de gewone gebruiker

Geschreven voor: Western Digital My Cloud Home

Handig apparaat. Simpel te installeren en te integreren . Goede software voor zowel desktop als ook mobiele apparaten. Massale data-overslag gaat het best via USB (3.0). Je hebt dan wel de mobiele app nodig. Linux software werk prima met windows10 (PC) samen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • Installatie
  • Support op Internet

Minpunten

• met usb 2.0 redelijk traag
  • mobiele app nodig voor usb

Ellen 11-04-2018

Prima apparaat?

Geschreven voor: Western Digital My Cloud Home

De voordelen van de My Cloud Home moet ik nog gaan ontdekken, want de minimale systeemvereiste is Windows 7 op 64bits en ik heb 32bits. Ik hoop dat ik iets anders kan installeren dan de Plex app, die ik momenteel gebruik, want die is niet zo gebruikersvriendelijk.
Maar op zich is deze server met 8TB opslagcapaciteit precies wat ik wilde.

Pluspunten

• 8TB opslag
  • Overal toegankelijk

Minpunten

• niet compatibel met 32bits PC
  • standaard Plex applicatie
mppnwk 08-03-2019

dece,ber 2018 de Mycloud gekocht. vergeleken bij synology een door en door infunctioneel apparaat. Ik heb jet apparaat gesloopt (who cares the warranty) en de aanwezige WDred disk er uit gehaald en deze schijf in een 2e Synology geplaatst Alles weer naar wens