Samsung WQHD Monitor 24 inch LS24H850QFU

Connectiviteit
HDMI, DisplayPort
Resolutie
2560 x 1440 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WQHD Monitor 24 inch LS24H850QFU op Kieskeurig.be.

Victor 05-09-2017

Tijdloze monitor

Geschreven voor: Samsung WQHD Monitor 24 inch LS24H850QFU

Toen de monitor werd geleverd had ik al gelijk zoiets van wow, mooi ding. Hij was makkelijk in elkaar te zetten en eenmaal in elkaar kun je hem makkelijk draaien of in hoogte verstellen. De mat zwarte kleur en de dunne randen zijn prachtig. Ik heb gebruik hem nu een aantal weken voor prive zaken en ook werk gerelateerde. Het scherm is groot genoeg om meerdere dingen tegelijk te weergeven hier maak dan ook vaak gebruik van. De functies/opties vind ik voldoende, ik gebruik een aantal van ze indien nodig. Hiervoor moet je wel het knopje (soort analoge stick) achterop het scherm gebruiken om in het menu te komen. Hier is op zich goed over nagedacht want normaal gesproken zitten knoppen voorop, nu is het scherm aan de voorkant knoploos en oogt ook bijna randloos.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Joost 05-09-2017

Een echte business monitor, maar daar blijft het ook bij

Geschreven voor: Samsung WQHD Monitor 24 inch LS24H850QFU

Ik heb deze monitor nu zo'n 4 weken in huis, en ben er vrij blij mee. Echter vallen enkele prestaties mij ietwat tegen. Zo vind ik de kleurprestaties niet top, en valt het verschil in resolutie i.v.m 1080P mij maar weinig op. Daarentegen ben ik wel héél enthousiast over het design, de afstelmogelijkheden, de helderheid en andere features. Ongelooflijk hoe je in een met zonlicht gevulde kamer nog zo veel helderheid uit een monitor kunt krijgen, ontzettend fijn; en in tegenstelling tot mijn oude monitor echt een vooruitgang. De eyesaver mode werkt fijn om vermoeidheid te voorkomen, en de picture in picture opties zijn top om te kunnen multitasken. Al met al een prima monitor voor business applicaties, maar voor grafische doeleinden waar kleurprecisie noodzakelijk is zou ik hem afraden.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com