Pioneer X-PM12 - Reviews

tuner
Muziekvermogen
Usb-aansluiting

Ed Michielsen 18-01-2016 Product half jaar in bezit

Geluidskwaliteit is prima voor een kleine set. Persoonlijk vind ik de hoge tonen af en toe (hangt af van de muziek) te flets.

Daarnaast is het ideaal dat er een subwoofer aangesloten kan worden (als je dat eenmaal gedaan hebt wil je niet meer zonder). Verder werkt streamen met bluetooth perfect en is de audio in ook heel handig

Verder is het een mooi apparaat dat overal wel mooi past en eenvoudig te bedienen is. Nadeel is wel dat sommige instellingen (b.v. equalizer) enkel met de afstandsbediening gedaan kunnen worden.

Een ander nadeeltje is dat de kabel van de speakers maar 1m a 1m50 is.

+ Mooie set
+ Eenvoudig bedienen
+ Uitgang om subwoofer aan te sluiten
+ Audio in en bluetooth

- speaker kabels redelijk kort (1m, 1m50)
- Sommige instellingen alleen mogelijk met afstandsbediening

Frank 08-12-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Op zich een leuk apparaat. Maar het geluid viel mij zwaar tegen. De hoge en de middentonen zijn prima maar de lage tonen zijn slecht. De bas komt niet goed uit. Een ander punt waarvoor ik zelfs met het apparaat terug ga is dat bij CD's die aan één stuk (zonder pauzes b.v. bij carbaret) afgespeeld worden de speler automatisch een pauze inlast. Dit is zeer irritant. Als ik dit allemaal geweten had had ik niet voor deze set gekozen.

Ed Michielsen 28-09-2015 Product paar dagen in bezit

Product met weinig poespas, ziet er mooi uit en komt goed geluid uit voor een kleine set. Geluid is vooral mooi waneer er een subwoofer aangesloten is. Ik gebruik de set in een kleine ruimte (12m2) en de set heeft meer dan voldoende volume om de ruimte goed te vullen.

Verder is het ideaal dat muziek via bluetooth gestreamd kan worden vanaf bijvoorbeeld de telefoon.

Minpuntje is wel dat de bijgeleverde antenne niet heel stevig is, en zenders instellen gaat enigsinds traag.