ETNA CM941RVS

Type/soort
magnetron

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM941RVS op Kieskeurig.be.

Jacqueline 20-08-2020

Mooie design combi, met veel verschillende functies!

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

Ik ben er heel blij mee! Ik gebruik mijn oven heel veel en met de vele verschillende functies, komen mijn baksel/ovenschotels/vis/vlees perfect uit de oven! Schoonmaken is ook super eenvoudig!
Het enige wat ik iets minder vindt, is de ovenwekker. Het is touchscreen, maar ik zou een draaiknop of gewoon toetsen handiger vinden. De touchscreen reageert soms niet heel goed en je moet lang blijven tikken als je lange baktijden hebt.

Pluspunten

• vele functies
  • bakt / grilt gelijkmatig

Minpunten

• liever geen touchscreen wekker

Officiele reactie van Atag 21-08-2020

Beste Jacqueline,

Bedankt voor je mooie beoordeling en je feedback is erg welkom voor de toekomst. Fijn om te lezen dat deze combimagnetron in de basis zo goed bevalt en wij wensen je nog veel (bak) plezier toe.

Groet ,
Claudia
Webcare team ETNA.

R en A 26-12-2019

Fijne combi oven

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

De oven heeft een eenvoudige bediening. De automatische schoonmaak functie (stoom) is echt een uitkomst.

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste R en A,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de combi-magnetron met Hydrolyse ECO functie. .
Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Adrie Winkelaar 07-09-2019

Prettig te bedienen combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

In combinatie met een nieuwe keuken deze combi magnetron uitgezocht. Hij werkt prima, levert de gewenste resultaten en is makkelijk te bedienen. Daarnaast is het rooster ook te gebruiken in de Etna oven.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Levert het gewenste resultaat

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Geachte heer Winkelaar,
Wat fijn te lezen dat u zo blij bent met deze combi-magnetron van ETNA. We wensen u heel veel kook- en bak plezier toe. Met vriendelijke groet, Webcare Team ETNA Alice