De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC0819 op Kieskeurig.be.

daniel211005 05-10-2021

effectief

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb een heel gevoelige neus, en hoewel de AC0830/10 met een blauwe LED-ring aangeeft dat de lucht goed is, ruik ik toch een heel klein beetje muffigheid, maar met enkele minuten op turbo-stand ruikt het heerlijk neutraal in de kamer.

De 'slaapstand' is inderdaad heel erg stil, maar toch hoorbaar, met name als je - zoals ik - in een heel stil gebied woont. Ik hou van echte stilte tijdens het slapen 's nachts, en daarom zet ik deze een half uur voor ik slapen ga op turbo-stand, en dan 's nachts uit. Overdag laat ik die op 'auto' staan (of op 'slaapstand' als ik 's middags een dutje wil doen).

Wat ik mis zijn: klok-/timerfuncties en geheugen. Een klok/timer voor bijvoorbeeld auto aan/uit op bepaalde tijdstippen, of een uurtje turbo overdag, of automatisch naar slaapstand 's nachts; en geheugen zodat ie onthoudt in welke stand (auto/turbo/slaap) die was bij het uit- en weer aanzetten. Ook had ik die graag via knop bovenop uit (oftewel standby) kunnen zetten (dus auto/turbo/slaap/standby), in plaats van alleen via de schakelaar onderaan de zijkant.

Voor luchtverplaatsing/-verversing denk ik dat twee van deze AC0830/10 luchtverzuiveraars in twee hoeken van een appartement, effectiever zijn dan één grotere luchtverzuiveraar.

Dus: heel effectief, zeker aan te bevelen, maar er zijn verbeterpunten voor een opvolger.

K.C. Bart 21-05-2021

Onduidelijk: geschikt voor kamers tot 49m2 of 49m3

Geschreven voor: Philips AC0819

Onduidelijk: geschikt voor kamers tot 49m2 of 49m3?
Op de site staat bovenin geschikt voor kamers tot 49m2..... maar onderin bij (1) staat:
"(1)Van de lucht die door het filter stroomt; het is een theoretische tijd voor eenmalig zuiveren berekend door de CADR van 190 m³/u te delen door de kamerinhoud van 49 m³ (aangenomen dat de kamer een oppervlakte van 20 m² heeft en 2,4 m hoog is)"

Waarschijnlijk is het dus 49m3 ......voor zeer kleine ruimtes tot 20m2

Nel Radstake 17-08-2020

luchtreiniger werkt echt

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb deze luchtreiniger gekocht omdat er een stevige roker naast mij is komen wonen. Uitgeprobeerd: balkondeur open gezet, rook binnen gelaten. Daarna alles dicht en het apparaat op turbomodus gezet en afgewacht. De luchtkwaliteitsindicator gaf eerst de kleur blauw aan, dit betekent 'de lucht is schoon'. Even gewacht toen werd de indicator rood. Maakt wel even wat lawaai,. Het apparaat ging razen en binnen een kwartier was de rooklucht weg. Geweldig apparaat!

Pluspunten

• maakt de lucht echt schoon
  • werkt snel
  • Ik heb een wit exemplaar, mooie vormgeving

Minpunten

• maakt in turbo stand wel wat lawaai

René K 28-08-2021

Prima product

Geschreven voor: Philips AC0819

Luchtzuiveraar aangeschaft vanwege slechte kwaliteit van de lucht in de woning. Eenmaal aangesloten (op de automatische stand) meteen naar de turbo stand en heeft hier geruime tijd op staan draaien. Uiteraard is het geluidniveau dan behoorlijk hoog maar eenmaal weer op de automatische stand teruggekeerd is het prima te doen en heb je er weinig last van. De luchtkwaliteit is in huis vele malen beter geworden en ben tot nu toe zeer tevreden over het product.

Walter en Gonnie 15-06-2021

Het werkt geweldig perfecte luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC0819

Vooral het ingebouwde kwaliteitsregeling om de zuiverheid van lucht te meten en te filteren. In de slaapkamer kunnen wij het heel goed merken dat er weinig tot geen stof meer valt en word opgezogen door het filter van de luchtreiniging

Joop 2 06-06-2021

Past goed in t interieur reageert onmiddelijk op

Geschreven voor: Philips AC0819

Reageert gelijk bij het koken of langslopen gaat dan sneller draaien is dan ook te horen.
Normaal bijna niet hoorbaar.niet storend qua geluid.

Dave1000 28-05-2021

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips AC0819

Heb deze via de ing kunnen bestellen, en bij het eerst aanzetten van apparaat. Meteen schone lucht. Maakt gebruik van 3 kleuren ringen die aangeven hoe de lucht kwaliteit is.verder erg stil in de nachtmodus

Huyghe 27-05-2021

Zuivert de lucht en ook de slechte geurtjes!

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van de Philips luchtzuiveraar.
Voldoet zeker aan de voorwaarden. Zuivert de lucht en ook de slechte geurtjes.
Ik zou de luchtzuiveraar zeker willen aanbevelen!

Vlietinga 15-05-2021

Geweldig goed werkend apparaat.

Geschreven voor: Philips AC0819

Het apparaat doet wat in de omschrijving staat.
Je hebt er geen omkijken naar.
Werkt volledig automatisch.
Ik kan het goed merken als hij aan staat.
Er wordt hier gerookt en hij trekt de rook en geur weg.

MaartjeZee 10-05-2021

Werkt snel en eenvoudig

Geschreven voor: Philips AC0819

In de huiskamer bleef ie groen. Dus is de lucht in mijn huiskamer goed? Op naar de slaapkamer. En daar werd het lampje rood en ging de luchtzuiveraar flink aan het werk. Tot het lampje groen werd. En terwijl ik mijn bed afhaalde werd ie weer rood. Logisch. Stof, mijten, huidschilfers.....zuig maar op en hou maar vast in die mooie hepa filters, zodat ik ze niet inadem.

Jack&jones 08-05-2021

Heerlijke zuivere lucht

Geschreven voor: Philips AC0819

We merken dat de lucht zuiver is minder niesen.
Zie wel dat hij regelmatig van groen naar paars springt.
Goed voor als je last hebt van hooi koorst.

Gebruiker RK 05-05-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Philips AC0819

Evenals onze andere Philips producten (stofzuiger, koffiebonen machine, Sonitanderborstel, floss apparaat en blender) nu ook heel tevreden met deze luchtzuiveraar. Na snelle levering doet hij prima en stil zijn werk.

Allergie 29-04-2021

Luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC0819

Werkt perfect in een huishouden waar allergie overheerst. De klachten binnenshuis zijn significant vermindert

TonvS 28-04-2021

Top product

Geschreven voor: Philips AC0819

Reageer snel op wisselingen als de raam op mijn slaapkamer wordt opengezet, maar ook op uiterst kleine stofdeeltjes. Vandaar is het een topproduct.

Onong 28-04-2021

Hele goede product

Geschreven voor: Philips AC0819

Als je het aanzet begin die hoog in de toeren te blazen, maar een tijdje hoor je hem amper. Hij staat in de slaapkamer en 's morgens lijk het wel of die uitstaat.

Goozen 16-04-2021

Luchtreiniger !!!!

Geschreven voor: Philips AC0819

Op advies van vrienden deze luchtreiniger aan geschaft , inderdaad een super apparaat
Wij zijn daar zeer tevreden mee

Jos37 03-04-2021

muisstille schone lucht kanjer!

Geschreven voor: Philips AC0819

Hij oogt wat groot maar is een fluiterstlle luchtzuiveraar. Deze week na 6 weken volcontinudienst -want hooikoortsseizoen- het filter gecontroleerd zoals beschreven en dan zie je het resultaat. Dit jaar bijna geen hooikoortslast, wel fijn in de coronatijd. Heb voorraadje filters aangeschaft...Deze mag blijven in een hoekje van de kamer. Soms hoor je hem even grommen, na het koken of stoffen slaay hij aan...hij eaamt over ons binnenklimaat.

nummer33 29-03-2021

Zeer stil apparaat

Geschreven voor: Philips AC0819

Erg mooi en functioneel apparaat.
Mooie vormgeving en erg stil op de slaapkamer.
Altijd dichte neus bij slapen nu helemaal niet meer.

Henk M 20-03-2021

eenvoudig en doeltreffend

Geschreven voor: Philips AC0819

Deze luchtzuiveraar gebruik ik voor mijn kantoorkamer. Ervaring na een jaar gebruik is dat atmosfeer in de kamer beter is. Apparaat vraagt weinig onderhoud en doet gewoon simpel zijn werk. Inmiddels het filter na een jaar gebruik vervangen. Wel de luchtsensor twee maal moeten schoonmaken. Verder geen omkijken naar. prijs-kwaliteit verhouding redelijk

Anoniem 10-03-2021

Luchtzuiveraar heeft een verblufend resultaat!

Geschreven voor: Philips AC0819

We hebben op iedere slaapkamer 1 staan en willen niet meer zonder slapen. ‘S morgens wakker worden zonder een volle neus, gevoel van goed geslapen hebben. Geen last meer van de pollen op kamer.