De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC0819 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

General Nobody 15-05-2022

Goed apparaat, maar hoge stand is niet zo prettig.

Geschreven voor: Philips AC0819

Gezien de hoeveelheid stof in huis is het fijn om een luchtreiniger te hebben.
Mogelijk is dit apparaat iets te klein gekozen betreft de capaciteit voor in woonkamer. Mogelijk zou deze beter voor slaapkamer zijn, maar gezien wij met raam open slapen hebben we toch gekozen om deze in de woonkamer te plaatsen, daar lijkt deze wel goed z'n werk te doen. Alleen kan het geluidsniveau in hogere stand wel als storend ervaren worden. Daarnaast ontstaat dan ook een stevige luchtstroom die als koude tocht aanvoelt, vooral bij 'lagere' omgevingstemperatuur (19°).

Tester1966 14-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Philips AC0819

Eerlijk gezegd was ik nogal sceptisch over het filter, maar het ding is niet voor niets zo prijzig dus dit moet toch echt waarmaken en dat doet het. Deur stond open en last van jeukende ogen en niezen (hooikoorts) deur dicht apparaat aan en binnen een kwartier weg. De voeler als er verontreinigd lucht optreedt was ik ook sceptisch over, het is voor mij nog een wonder dat zo’n voeler dat kan decteren.
Echt een topapparaat.
Ik was ook sceptisch over de voeler die vuile lucht en andere

Axemusic 15-04-2022

Twee stuks

Geschreven voor: Philips AC0819

Het bevalt zo goed, dat we na de eerste voor onze slaapkamer een paar weken later de tweede hebben aangeschaft voor de woonkamer. In deze hebben we een koolstof filter. Dit laat kookluchten vanuit de keuken verdwijnen. Mooie aanvulling op de afzuiging.
Na uitgebreid adviezen van Youtube te hebben bekeken tot de conclusie gekomen dat je beter meer kleine luchtreinigers in een grote ruimte kan plaatsen dan één grote. bevordelijk voor de lucht verplaatsing. Dyson heeft prachtige modellen maar houden er een andere filosofie op na en is behoorlijk kostbaar. Leuk hoor met app ondersteuning en bediening. Heb genoeg apps op mijn mobiel staan. Deze 800 serie geeft in de ruimte waar hij staat een fris gevoel. Doordat hij erg licht is kan het eenvoudig verplaatst.

M.E.J.C. 02-02-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb hem gekocht voor mijn moeder zij had al enige tijd last van hoesten en haar keel. Nu ze deze luchtzuiveraar enige tijd gebruikt gaat het steeds beter met haar.

AVWRD 02-02-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips AC0819

Prima product, nu 2 maanden in gebruik, Tijdens het eten koken veel etensluchtjes in de ruimte. Even op turbo zetten en de luchtjes verdwijnen binnen de kortste keren. Heb ook het gevoel dat er een betere luchtkwaliteit in huis hangt.

h**e@g**l.com 29-01-2022

Werkt geweldig!

Geschreven voor: Philips AC0819

Je merkt meteen dat het werkt, voor op de slaapkamer echt fluisterstil en ook goede automatische setting. Echt een geweldig apparaat!

Pluspunten

• Superstil
  • Goede prijs kwaliteit
  • Werkt echt!

Minpunten

• Meeste start sets hebben geen koolstoffilter

Philips Luchtzuiveraar800 02-12-2021

Philips Luchtzuiveraar AC0819/10 serie 800

Geschreven voor: Philips AC0819

Deze Luchtzuiveraar werkt prima.Ik krijg alleen geen verbinding tot stand tussen de Luchtzuiveraar en de App!! De App maakt wel verbinding met het hier bestaande wifi-netwerk!!Ik hoop dat Philips met 'n oplossing hiervoor komt!!

Beedj 29-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik kreeg de zuiveraar van mijn moeder voor vaderdag. Was een leuk excuus voor haar om er 1 cadeau te doen. Wij waren eerst sceptisch maar eenmaal thuis merkten we al binnen een dag dat dit apparaat echt werkt! Wij roken beiden (matig) in huis en zeker met de koude dagen ga je dat merken. aneer er bezoek komt merken zij niet eens dat er gerookt is in huis. Alle geurtjes worden meteen gedetecteerd en het werkt erg goed. Wij zijn er erg blij mee.

daniel211005 05-10-2021

effectief

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik heb een heel gevoelige neus, en hoewel de AC0830/10 met een blauwe LED-ring aangeeft dat de lucht goed is, ruik ik toch een heel klein beetje muffigheid, maar met enkele minuten op turbo-stand ruikt het heerlijk neutraal in de kamer.

De 'slaapstand' is inderdaad heel erg stil, maar toch hoorbaar, met name als je - zoals ik - in een heel stil gebied woont. Ik hou van echte stilte tijdens het slapen 's nachts, en daarom zet ik deze een half uur voor ik slapen ga op turbo-stand, en dan 's nachts uit. Overdag laat ik die op 'auto' staan (of op 'slaapstand' als ik 's middags een dutje wil doen).

Wat ik mis zijn: klok-/timerfuncties en geheugen. Een klok/timer voor bijvoorbeeld auto aan/uit op bepaalde tijdstippen, of een uurtje turbo overdag, of automatisch naar slaapstand 's nachts; en geheugen zodat ie onthoudt in welke stand (auto/turbo/slaap) die was bij het uit- en weer aanzetten. Ook had ik die graag via knop bovenop uit (oftewel standby) kunnen zetten (dus auto/turbo/slaap/standby), in plaats van alleen via de schakelaar onderaan de zijkant.

Voor luchtverplaatsing/-verversing denk ik dat twee van deze AC0830/10 luchtverzuiveraars in twee hoeken van een appartement, effectiever zijn dan één grotere luchtverzuiveraar.

Dus: heel effectief, zeker aan te bevelen, maar er zijn verbeterpunten voor een opvolger.

René K 28-08-2021

Prima product

Geschreven voor: Philips AC0819

Luchtzuiveraar aangeschaft vanwege slechte kwaliteit van de lucht in de woning. Eenmaal aangesloten (op de automatische stand) meteen naar de turbo stand en heeft hier geruime tijd op staan draaien. Uiteraard is het geluidniveau dan behoorlijk hoog maar eenmaal weer op de automatische stand teruggekeerd is het prima te doen en heb je er weinig last van. De luchtkwaliteit is in huis vele malen beter geworden en ben tot nu toe zeer tevreden over het product.

Blacktomcat 18-08-2021

Beperkt ruimtelijk gebruik

Geschreven voor: Philips AC0819

Het apparaat haalt inderdaad stof uit de lucht. Hoe goed het filter werkt voor de (zeer) kleine deltjes kan ik niet beoordelen omdat ik geen meetapparatuur of vergelijk heb. Het lijkt erop dat het apparaat alleen de lucht filtert in een relatief kleine cirkel om het apparaat heen. Stof dat een meter van het apparaat neer dwarrelt, wordt niet opgevangen.

Walter en Gonnie 15-06-2021

Het werkt geweldig perfecte luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC0819

Vooral het ingebouwde kwaliteitsregeling om de zuiverheid van lucht te meten en te filteren. In de slaapkamer kunnen wij het heel goed merken dat er weinig tot geen stof meer valt en word opgezogen door het filter van de luchtreiniging

Joop 2 06-06-2021

Past goed in t interieur reageert onmiddelijk op

Geschreven voor: Philips AC0819

Reageert gelijk bij het koken of langslopen gaat dan sneller draaien is dan ook te horen.
Normaal bijna niet hoorbaar.niet storend qua geluid.

Dave 1 28-05-2021

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips AC0819

Heb deze via de ing kunnen bestellen, en bij het eerst aanzetten van apparaat. Meteen schone lucht. Maakt gebruik van 3 kleuren ringen die aangeven hoe de lucht kwaliteit is.verder erg stil in de nachtmodus

Huyghe 27-05-2021

Zuivert de lucht en ook de slechte geurtjes!

Geschreven voor: Philips AC0819

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van de Philips luchtzuiveraar.
Voldoet zeker aan de voorwaarden. Zuivert de lucht en ook de slechte geurtjes.
Ik zou de luchtzuiveraar zeker willen aanbevelen!

K.C. Bart 21-05-2021

Onduidelijk: geschikt voor kamers tot 49m2 of 49m3

Geschreven voor: Philips AC0819

Onduidelijk: geschikt voor kamers tot 49m2 of 49m3?
Op de site staat bovenin geschikt voor kamers tot 49m2..... maar onderin bij (1) staat:
"(1)Van de lucht die door het filter stroomt; het is een theoretische tijd voor eenmalig zuiveren berekend door de CADR van 190 m³/u te delen door de kamerinhoud van 49 m³ (aangenomen dat de kamer een oppervlakte van 20 m² heeft en 2,4 m hoog is)"

Waarschijnlijk is het dus 49m3 ......voor zeer kleine ruimtes tot 20m2

Vlietinga 15-05-2021

Geweldig goed werkend apparaat.

Geschreven voor: Philips AC0819

Het apparaat doet wat in de omschrijving staat.
Je hebt er geen omkijken naar.
Werkt volledig automatisch.
Ik kan het goed merken als hij aan staat.
Er wordt hier gerookt en hij trekt de rook en geur weg.

MaartjeZee 10-05-2021

Werkt snel en eenvoudig

Geschreven voor: Philips AC0819

In de huiskamer bleef ie groen. Dus is de lucht in mijn huiskamer goed? Op naar de slaapkamer. En daar werd het lampje rood en ging de luchtzuiveraar flink aan het werk. Tot het lampje groen werd. En terwijl ik mijn bed afhaalde werd ie weer rood. Logisch. Stof, mijten, huidschilfers.....zuig maar op en hou maar vast in die mooie hepa filters, zodat ik ze niet inadem.

Jack&jones 08-05-2021

Heerlijke zuivere lucht

Geschreven voor: Philips AC0819

We merken dat de lucht zuiver is minder niesen.
Zie wel dat hij regelmatig van groen naar paars springt.
Goed voor als je last hebt van hooi koorst.

Gebruiker RK 05-05-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Philips AC0819

Evenals onze andere Philips producten (stofzuiger, koffiebonen machine, Sonitanderborstel, floss apparaat en blender) nu ook heel tevreden met deze luchtzuiveraar. Na snelle levering doet hij prima en stil zijn werk.