Microsoft Surface Pro 4 - Reviews

• Slecht

AN 18-12-2015 Product paar weken in bezit

De eerste die een review gaf sprak van een grote teleurstelling.
Ik noem dit nog een nette uitspraak. Dit apparaat is gewoon bedrog, WEGGEGOOID GELD.

Beschamend hoe slecht het touchscreen is. Met pen of zonder het werkt beroerd, dwz. als het kreng sowieso al werkt.
Beschamend dat ik nu reeds voor drie keer voor schut stond bij het geven van presentatie van mijn met veel tijd voorbereid werk. Op mijn oude pc want op de Surface is dat een veilige aangelegenheid.

Het kreng, pardon de MICROSOFT SURFACE PRO 4 voor maar liefst .1600, - Euro gaat meestal gewoon niet aan.
Gelukkig zijn er Apple gebruikers die flitsend het wel kunnen, binnen 1 minuut wat mij in 30 minuten niet eens lukt.
Een netwerk vinden is net zo moeilijk als een de goude pot geld aan het einde van een regenboog.

De dure MICROSOFT Draadloze Video adapter, kun je gebruiken als gok machine. doet hij het wel of doet hij het niet. Meestal niet en zo ja slechts voor korte duur.
Kijk je alleen al naar de dure (zgn) gratis meegeleverde pen, dan slaat alles op tilt. Pen, video addapter etc. vallen uit.

Gelukkig voor mij en een zaal vol toeschouwers kon de Apple TV het fluitend. Wat kost dat nou vroeg, ach voor een luttele 500 Euro heb je er al en ze werken altijd.

Nee de MICROSOFT SURFACE PRO 4 wordt met veel marketing tamtam op de markt geramd, maar dat is dan ool als wat ze presteren voor het veel te veel ontfuselde geld. De pen kun je eenmaal uitgervallen niet meer koppelen en moet je dus ieder keer opnieuw starten. Zonder pen is het het touchescreen nauwelijks touchscreen te noemen. Met een beetje geluk gebeurt af en toe iets, maar meestal dingen die je net niet wilt.

Windows 10?Als Windows gebruiker ben ik wel wat gewend en daar wen je ook aan. Maar dit TROEP!!!!
Het in niet af. Elke fag bakken pdates, waarvoor het werkt toch zo al beroerd genoeg.

Al die moeite om Aplle de loef af te steken, falen ENORM

Overigens moet ik wel toegeven dat wij in ons gezin ook ervaring hebben met een ASUS tranformerbook 300 chi doet et voor zijn 600 Euro ook prima op alle fronten een verademing t.o.v. de ongelooflijke woekerprijs van MICROSOFT. Zelf het gamele Windows 10 lijkt beter te werken, als Asus zelfs alle rottiheid er uit haalt.

Kortom KOOP DIT KRENG NIET!!@!!

BvandeK 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit product is een grote teleurstelling. Het apparaat is mooi en de verpakking ook, maar verder is het (veel) weggegooid geld. Windows 10 is een soort van Beta, nog lang niet af en vol met onlogica en fouten. Surface loopt regelmatig vast, in het scherm zitten vlekken en hij is traag. Mijn telefoon is vele malen sneller. Het switchen van tablet naar laptopfunctie werkt slecht. Verder werkt het touchscreen slecht en zo kan ik nog wel even doorgaan.