BaByliss AS136E

Automatische uitschakeling
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss AS136E op Kieskeurig.be.

Dees01 30-11-2019

Super

Geschreven voor: BaByliss AS136E

Eerlijk is eerlijk, ik heb niet altijd zin om mijn haar te föhnen maar met de Hot Airstyler is het een 'makkie'. Deze föhnborstel heeft verschillende mogelijkheden door de diverse opzetstukken. Mijn favoriet is de ronde borstel waarmee ik een mooi volume krijg in mijn haar en tegelijkertijd mijn haar binnen 'no-time' droog is. Het conische opzetstuk vind ik niet geweldig maar ik denk dat dat ook ligt aan mijn ontzettend stijle haar, ik krijg het niet voor elkaar om er een krul of slag mee te creëren. Bij mijn dochtertje werkt het wel, zij heeft van nature al wat 'krullend' haar. De blaasmond is handig als je je haar gewoon even wilt droogblazen en de stijlborstel is een heerlijke manier van föhnen, je haar is snel droog en het komt gelijk in model. Ik vind mijn haar na het gebruik van deze tang 'glanzen' en het pluist compleet niet, dat gebeurt mij soms wel met de gewone föhn. De opzetstukken zijn heel gemakkelijk te verwijderen en te plaatsen en het meedraaiende snoer maakt dat je de borstel super makkelijk kunt bewegen. Aanrader deze föhnborstel, zeker omdat je haar absoluut sneller droog is dan met een normale föhn met als plus punt een prachtig model, steil of met volume.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Haar droogt super snel

Minpunten

• Conische opzetstuk werkt minder goed

Dorien 18-11-2019

Makkelijk en snel een kapperwaardig kapsel

Geschreven voor: BaByliss AS136E

Sinds een aantal weken heb ik de air styler nu in mijn bezit, en ik ben ontzettend enthousiast over het gebruiksgemak. Ook met de opzetstukken op de föhn blijft het een licht apparaat, waardoor je geen last krijgt van lamme armen halverwege het stylen. Mijn favoriet is het borstelopzetstuk. Na het douchen laat ik mijn haren een tijdje aan de lucht drogen, om vervolgens binnen 5 minuten het met de air styler netjes in model te brengen. Zonder haarproducten heb ik toch gezond, glad haar dat er tot in de punten netjes verzorgd uitziet.
Ik heb vrij dik lang haar, en doordat de hitte die van het apparaat afkomt niet heel extreem warm is, was ik eerst even bang dat het toch weer een hele onderneming ging worden om het haar goed droog en in model te krijgen, maar dit bleek gelukkig niet zo te zijn.
Door de handige opzetstukken heb je altijd een hand vrij, er zit ook een hittebestendig handschoentje bij voor wie zijn vingers al vaker gebrand heeft. Wat mij betreft niet nodig, maar er zijn vast mensen die het goed kunnen gebruiken.
Het snoer is fijn lang, waardoor je genoeg bewegingsvrijheid hebt.

Pluspunten

• lang snoer
  • beschadigt het haar niet
  • verschillende warmtestanden
  • veel opzetstukken

Puck2 17-11-2019

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: BaByliss AS136E

De BaByliss ziet er goed uit en is makkelijk in gebruik. De opzetstukken zijn heel makkelijk te verwisselen. Er zitten verschillende warmtestanden op.
De volumevergrotende borstel is wel iets te groot voor mijn kortere haar. Daar moet je wel iets langer haar voor hebben.
Er zit een ook handschoen bij voor de warmte en dat is voor mij wel handig want dan kan ik mijn haar op de borstel houden.
De aitstyler heeft ook een fijn lang snoer.
Ik heb voornamelijk de borstel gebruikt en het föhn opzetstuk omdat deze het makkelijkst zijn met mijn haar.
Kortom een fijne airstyler, maar voor wat langer haar.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

keeden 12-11-2019

Perfecte snelle styling

Geschreven voor: BaByliss AS136E

Dit is een stylingborstel met verschillende opzetstukken die gemakkelijk te verwisselen zijn.
Mijn kapper raadde mij al jaren aan zoiets te gebruiken om mijn haar makkelijk in model te krijgen.
Eindelijk heb ik hem dan en heb spijt dat ik zijn advies niet eerder opgevolgd heb.
Ik vind het leuk om mijn haar afwisselend te stylen , daar is deze perfect voor.
Ik heb middellang haar tot iets over mijn schouder en daarvoor werkt deze stylingborstel goed.
Hij heeft 4 verschillende opzetstukken en 2 warmte- en snelheidsinstellingen.
Het conische opzetstuk om te krullen gebruik ik alleen als ik genoeg tijd heb.
De andere functies dagelijks, en laat zelfs meestal mijn gewone föhn liggen.
Met deze stylingborstel ben ik veel eerder klaar om mijn haar in model te krijgen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel mogelijkheden