Sennheiser MOMENTUM 4 Wireless zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MOMENTUM 4 Wireless zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fietie91 26-11-2022

Aanrader als je premium kwaliteit wilt

Deze hoofdtelefoon biedt een fantastisch geluid, alhoewel de noise cancelling wel beter kon. In de app kan je veel settings zelf bepalen zodat je het voor jou optimale geluid kan creëeren.
Persoonlijk vind ik het ook enorm aangenaam dat het een slim toestel is, zo stopt hij met spelen als je hem afneemt. De batterijduur is wel oké, hij gaat zeker 30 uur mee.
Als extra zit de hoofdtelefoon ongelooflijk goed op je hoofd.

Pluspunten

• Smart toestel
  • Comfortabel design
  • Topgeluid

Minpunten

• Noise cancelling kon beter
  • Prijzig

Bart De Winne 23-11-2022

Top hoofdtelefoon met subliem geluid

Eens de Momentum 4 uitgepakt, vond ik een prachtige, solide, kwaliteitsvolle case om laadkabel en hoofdtelefoon in op te bergen zodat alles mooi bij elkaar blijft en gemakkelijk is om mee te nemen. De koppeling van deze hoofdtelefoon is heel eenvoudig en je kan hem gemakkelijk koppelen aan meerdere apparaten. Hij is ook vrij eenvoudig te personaliseren naar eigen wens, zelfs mijn kinderen hadden er geen moeite mee om zelf de instellingen aan te passen naar hun wensen. De bediening leek het in begin vrij ingewikkeld, maar eens in gebruik is deze bediening heel intuïtief en eenvoudig te gebruiken. De noise cancelling is heel goed, je hoeft niet constant uw volume op maximum te zetten om alles goed te horen zelf al is er heel wat achtergrond geluid. Ik vond de mogelijk om te bellen (audio/video) overbodig, maar door dit te proberen was ik enorm verrast van de kwaliteit, nu gebruik ik hem constant op mijn bureau om mijn telefoons te doen. De autonomie is ook een grote troef, ik wil niet iedere dag moeten opladen en daarvoor is deze sublieme hoofdtelefoon top! Ik had reeds een sennheiser hoofdtelefoon waar ik heel tevreden van was en nog steeds. Maar nu gaat die naar de kinderen en zal ik voornamelijk nog de momentum 4 gebruiken. De kwaliteit was al goed, maar is nu nog een pak beter geworden. De geluidservaring is nog intenser geworden. Ik zou deze hoofdtelefoon zeker aanraden aan iedereen die een kwalitatieve sound zonder compromissen weet te appreciëren.

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Noise cancelling van top klasse
  • Grote autonomie

Minpunten

• Geen lader meegeleverd

Kawomani 17-11-2022

Goede eerste indruk

Ik ben geen voorstander van oortjes in mijn oren, dit is meestal vrij pijnlijk om toch lange tijd te dragen. De Momentum 4 is een heel goed alternatief. Een hoofdtelefoon die aangenaam op het hoofd zit zonder storende draden dankzij de bluetooth-aansluiting. Het is even zoeken om de aansluiting te voltooien met de bluetooth, maar er is een app beschikbaar om te helpen met deze aansluiting (een app die verder niets lijkt te doen). Bovendoen heeft de hoofdtelefoon een mooi design en wordt hij geleverd met een stevige hoes waarin plaats is voor alle nodige kabels.
Het is gemakkelijk dat je alle commando's kunt uitvoeren op de rechter oorschelp van de hoofdtelefoon, al is het wel even zoeken om alle commando's uit te voeren (geluidsvolume, volgende song, op- en afzetten, ...). Een bijkomend voordeel in een drukke binnenomgeving kan je de omgevingsgeluiden afsluiten.
Het is dus kortom een goede eerste indruk en nog veel oefening nodig om alles onder de knie te krijgen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Goede aansluiting
  • Omgevingsgeluid te verminderen
  • Lange gebruiksduur

Minpunten

• veel commando's op rechter oorschelp
  • slechte reactie als hij bijna plat is

Skeppens 14-11-2022

Uitstekende hoofdtelefoon!

Het uitpakken was al eerste joehoe : de case waarin de headset zit is mooi, goed stevig en bevat alles wat je nodig hebt (oplaadkabel, kabel voor op het vliegtuig te gebruiken,…) Toen ik hem vastpakte uit de case starte hij al direct op. Dat hij ook nog op en af gaat als je hem op je oren zet of terug afneemt is een extra benefit, want zo verbruikt hij geen energie wanneer niet nodig. Het connecteren met de laptop van het werk ging super vlot. Geen extra applicatie nodig en een directe koppeling. In elke applicatie was de headset dan ook default geworden. Ik heb nog maar enkele vergadering gehad maar telkens bracht de headset me in een geconcentreerde setting door de noise cancelling en toch kon ik de hond die dringend buiten wou ook nog horen. De collega’s verstonden me uitstekend en ik hoorde heb ook luid en duidelijk. Tussen de calls door stond er nog wat rustige muziek op en daarvan was de kwalitieit super. Als deze eerste ervaring zo blijft duren, is dit toestel echt wel een toppertje

Pluspunten

• harde case
  • geluid
  • noise cancellation

Minpunten

• warme oortjes na een dag luisteren

f************@h********** 09-11-2022

Prima hoofdtelefoon, aanrader!

Goede actieve ruisonderdrukking en geluidskwaliteit en lange batterijduur! Ook comfortabel om te dragen en ideaal in lawaaierige omgevingen (drukke werkplek, openbaar vervoer etc.) om je goed te concentreren! Minpuntje is de gevoelige display (maar dat went)

Pluspunten

• Actieve ruisonderdrukking
  • Batterijduur
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Gevoelige bediening
  • Prijzig