LG Tone Free FN4 zwart

draadloos
Kleur(en)
zwart
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de LG Tone Free FN4 zwart op Kieskeurig.be.

Kathyke007 10-09-2020

Super makkelijk te synchroniseren

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Zoals wel velen bel ik bij het ontvangen van een nieuwe gadget altijd te gretig om eerst de instructies te lezen. Ik nam de oortjes uit het doosje en onmiddellijk kwam er een connectie met mijn gsm. Zonder enige moeite kon ik dit makkelijk verbinden. De bijsluiter had ik zelf niet nodig. Ook de handelingen om het oortje te bedienen staat mee in de hiervoor bestemde app. Super makkelijk. Je kan hem gebruiken aan het oortje zelf of bedienen via de app. Daar ik veel aan de telefoon hang ben ik direct enkele mensen gaan opbellen en in verschillende omgevingen getest. Iedereen kon mij perfect verstaan.

Ik loop regelmatig, dus ik was enorm benieuwd naar het gebruik tijdens het lopen. Ik heb gekozen om te lopen met omgevingsgeluid omdat dit veiliger is voor mezelf. Het geluid van de muziek kwam nog steeds helder door de auto's die me voorbij reden.

Je hebt keuze uit verschillende grotes van oordopjes, dus je kan dit makkelijk aanpassen naar believe.

• comfortabel
  • lange batterijduur

Krikke 82 10-09-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

De eerste keer dat ik de oortjes zag vond ik ze er redelijk simpel uitzien ze zijn zeer licht om te dragen in je oren ik vind het geluid zeer helder ben er echt tevreden over de batterijduur is echt goed ik kan ze echt 6 uur gebruiken heer ze opgeladen moeten worden en je hebt inderdaad maar 5 minuten in te steken en je kan gerust terug een uur muziek beluisteren enkel het tikken op de oortjes voor de volume of een inkomende oproep bijvoorbeeld is lastig maar voor de rest een goed product

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Licht om te dragen

Minpunten

• Volume regeling
  • Redelijk simpel uiterlijk

Angel 07-09-2020

Lange batterij duur

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

fijne oortjes met lange batterij duur. Touch gevoeligheid mag wat hoger. Verder prima oortjes.
Geluid niet op aan te merken helder en goede kwaliteit

Pluspunten

• batterij
  • Compact
  • geluid

Minpunten

• Touch

Ann VG 06-09-2020

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

De eerste week dat ik de oortjes had was best wel wennen aan de bediening met tikjes. Het lukte me maar niet om het volume te wijzigen. Ik bediende dan maar de oortjes met de app wat erg vlot ging. Je kan er ook het soort bass instellen en het niveau van de ambient sound. Ook kan je de bediening met tikken personaliseren. Nadat ik dat had gedaan lukte het me wel. De klank is zuiver. Ik heb geen last meer van een draad die telkens in de war geraakt in mijn handtas en het doosje is zo compact dat ik soms vergeet dat het in mijn tas zit. In de app zit een functie 'vind mijn oortjes' ook erg handig voor een warhoofd als ik. Als ik ze uitdoe en niet onmiddellijk in het doosje steek, dan kan de app ze een geluid laten maken waardoor je ze snel terug vindt. Waar ik minder tevreden van ben is de ambient sound. De microfoon brengt het geluid van buiten naar binnen tussen de muziek. Het is natuurlijk goed voor de veiligheid, maar dit ruist toch wel erg en als ik beweeg hoor ik veel geritsel. Ik zet dan liever de muziek stiller dan deze modus te gebruiken. Met de oortjes kan je ook een telefoongesprek voeren en de klank dan is beter dan bij mijn vorige set. Mijn gesprekspartners horen me erg goed en horen zeer weinig omgevingsgeluiden. En plots werd een sms voorgelezen! Dit had ik niet eens door dat de oortjes dat kunnen. Daardoor overtreffen ze mijn verwachting. Ik kan deze LG FN4 zeker aanraden. Ze hebben mij verbaasd.

Pluspunten

• compact
  • personaliseerbaar
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• ambient sound

Hert01 04-09-2020

Fijne oortjes met goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik ben erg tevreden met de oortjes. Je voelt ze nauwelijks zitten. Ideaal voor het luisteren van muziek, bellen of kijken van films. Ze zijn makkelijk mee te nemen in het doosje.
De accuduur gaat 6 uur mee en het opbergdoosje zorgt nog eens voor 12 uur extra batterij. Dus je hoeft de oortjes maar weinig op te laden. Via de LG tone app kun je het geluid instellen zoals jij het wilt horen en kan je verschillende sneltoetsen instellen zoals volume verhogen, opnemen van de telefoon of het volgende nummer afspelen. Wanneer je de oortjes uit het doosje haalt, koppelen ze vrijwel direct met je telefoon. Hierdoor hoef je alleen de eerste keer handmatig de verbinding in te stellen, daarna doet hij het automatisch.
Enigste nadeel vind ik de bediening als je de oortjes in hebt en je komt per ongeluk aan je oortje of je wilt hem even goed in je oor doen dan stopt de muziek of verbreek je je telefoongesprek. Dus vooral als je aan het bellen bent moet je wel van je oortjes afblijven.

Ik ben inmiddels fan van draadloos en zou niet meer terug willen naar bedrade oortjes.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Opbergdoosje
  • Accuduur

Minpunten

• Bediening aan de zijkant

Emile_K 03-09-2020

Mooie oordopjes met goede kwaliteit geluid!

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik heb de oordopjes nu al een paar weken en ze zien er goed uit en het geluid is van goede kwaliteit. Zodra je de oordopjes uit de case haal zijn ze gelijk verbonden met je smartphone, hier hoef je niet op te wachten en gaat razend snel. Daarnaast is het bereik van de oordopjes heel goed. Je hoeft niet naast je telefoon te blijven zitten en op een paar meter afstand hoor je alles nog prima. Ook als je aan het bellen bent geeft dit geen kwaliteitsverlies.

Ze gaan lekker lang mee, als je ze af en toe in de case oplaad kom ik er de dag makkelijk mee door. Daarnaast kan je in de app duidelijk zien hoeveel batterij je nog hebt.

Super handig is ook dat als je muziek zit te luisteren, of een luisterboek en je haalt de dopjes uit je oren dat hij ze gelijk op pauze zet.

Het geluid is van hoge kwaliteit en met de app kan je alles makkelijk aanpassen op je eigen smaak. Er zijn standaard vooropstellingen, maar ook zelf helemaal op maat maken. Ook handig van de app is dat je ziet welke batterijduur je nog hebt met je oordopjes.

Ik keek uit naar de ‘zoek mijn oordopjes’ functie. Helaas viel dit een beetje tegen. Wanneer je de oordopjes in de case laat zitten, dan kan je dus geen geluid afspelen. Alleen als je oordopjes buiten de case liggen, anders kan je alleen op een kaart weergeven waar ze zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Bereik
  • Gebruiksgemak
  • Automatische pauze functie

Minpunten

• zoek mijn oordopjes niet voor case

Markjzvdmeer 03-09-2020

Goed geluid, mooi vormgegeven

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik heb ze nu al een paar weken in huis, ik was (mede door mijn werk als timmerman) toe aan nieuwe oordopjes, en gezien ik vooral in mijn werk of bij het sporten ruzie had met de draadjes, leek draadloos mij een goede keuze.
Toen ik ze binnen kreeg voelde het door de luxe verpakking, bijna als een cadeautje (zoals wanneer je een nieuwe telefoon binnen krijgt). Op m'n telefoon vast Bluetooth ingeschakeld. Ik haal de dopjes uit de case en je hoort op de achtergrond al een toontje (verbonden) Geen gedoe om in te stellen, letterlijk plug & play.
Mijn eerste test was op de fiets. Met de ambient sound (omgevingsgeluid) wordt op een subtiele wijze het geluid om je heen als achtergrond bij je muziek gedaan. In principe niet storend, tot er veel wind staat die in de microfoons blaast. Maar in de app kan je instellen hoeveel dit geluid meespeelt (je kan het ook gewoon op ieder moment uit(en weer aan)zetten) Telefoon gesprekken klinken van beide kanten helder (beter dan de bedrade oordopjes) Tenzij je weer in de wind fietst, maar dat heb je met alle oordopjes wel.
Het lastige blijft dat als je met iemand (op straat of bij de kassa) in gesprek bent kan je ze niet even om je nek hangen, want je hebt geen draad meer. Ik hou tegenwoordig het doosje in m'n zak bij de hand, om ze in die gevallen even snel op te kunnen bergen. Je kan ambient sound met de muziek gepauzeerd gebruiken, maar ik vindt dit zelf niet netjes tegenover je gesprekspartner (of kassiere ofzo)
Het gebruiksgemak bediening is leuk gedaan, maar wel even mee leren werken. Door middel van tikken op de oortjes, kan je vanalles bedienen, muziek/volume/ambient sound etc. Maar je moet wel goed gericht tikken, anders pakt ie 'm niet goed, en gebeurt er niet wat je bedoelde.
Als de accu's leeg zijn kan je ze in het doosje doen, 5 minuten laden voor een uur extra luistertijd (of 10 minuten voor 2 uur etc.) Als je ze met doosje en al oplaad worden ze met UV gereinigd, gezien alleen ik ze gebruik niet noodzakelijk, maar wel een fijn idee.
Als je d'r dopjes uit je oren plukt pauzeert de muziek automatisch, ideaal als je (even) aangesproken wordt. De muziek kwaliteit is simpelweg goed, in de app heb je volledig eigen hand in je eq settings. Om het geluid naar wens in te stellen, naast de standaard instellingen. Al met al, goede oordopjes met veel handige functies.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Prima geluid
  • Goede accuduur

Minpunten

• Bediening is wennen

Reviewer 02-09-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik heb deze LG oortjes een paar weken mogen testen..

Waar ik vooral versteld van stond is hoe lang de batterij meegaat.. als je de case opendoet zie je een lichtje branden daarmee geef de case aan hoeveel procent het ongeveer nog is..

Als je de app gedownload heb op je telefoon kan je ook zien hoe vol de oortjes nog zelf zijn.. ook kan je eigen instellingen aanpassen..

De design van deze oortjes zijn mooi..

Qua geluid heb je bijna tot geen bass, wat ik helaas jammer vind..

Ondanks die min punt zou ik dit product nog wel aanbevelen.. de prijs is goed te vergelijken met de kwaliteit die je krijgt..

• Batterijduur

Minpunten

• Geen bass

Phlipse 02-09-2020

Valt tegen.

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Geluid is zeer goed voor de prijs en bellen is kraakhelder. Verbinding is helaas niet altijd goed. Soms is het geluid niet synchroon. Ook valt ambient sound tegen, heel metallic geluid met lichte vertraging... irritant.
De app is waardeloos.

Pluspunten

• Muziek
  • Bellen helder

Minpunten

• Verbinding
  • Batterijduur
  • Ambient sound

Mleen1985 02-09-2020

Fijne oortjes

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik mocht deze dopjes 4 weken testen. Ik was gewend aan bedrade dopjes en was sceptisch over draadloze dopjes. Echter hebben deze dopjes me verrast. Wat een mooi geluid en snelle koppeling hebben de dopjes. Daarnaast zitten ze meestal prettig en zijn ze niet enorm groot qua uitsteken. Dat was voor mij altijd een drempel om ze niet aan te schaffen. Deze zijn qua model wel mooi. De oplaadcase werkt fijn, is goed van kwaliteit en kan tegen een stootje.

Harry de Hagenees 01-09-2020

Verbazingwekkend goed

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik heb altijd oordoppen gehad met een snoertje. Dit was hoofdzakelijk omdat ik dacht dat losse oortjes (nog) niet de kracht en accu duur hadden om serieus mee te komen met de snoertjes en koptelefoons. Nu ik deze oortjes van LG een week heb, moet ik daarop terug komen. De kwaliteit van het geluid is geweldig, gaan zeker 4 uur mee (het langst wat ik ze tot noch toe gebruikt heb) en onderdrukken het omgevingsgeluid op een manier die ik hiervoor alleen kende van koptelefoons. Daarnaast werkt het ook allemaal als vanzelf: ze verbinden snel met je telefoon, haperen niet en laden ook in een prima tempo op. Het enige nadeel wat ik (tot dusver) heb kunnen ontdekken, is het feit dat LG voor een eigen formaat usb poort heeft gekozen. Hierdoor moet je dus altijd het bijgeleverde snoertje bij je hebben en kun je helaas niet de snoertjes van bv. Apple of Samsung gebruiken. Anders dat dat, ben ik er dik tevreden mee.

Pluspunten

• Filtert omgevingsgeluid
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geen universele oplader

dbrulez 01-09-2020

Mooie oordopjes met een goed geluid

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Deze oortjes hebben mij doen verbazen over wat ze kunnen. Ten eerste zien ze er erg mooi uit en luxe. Het matzwarte doosje oogt erg mooi en de oortjes in glazen zwart geeft een luxe uitstraling in je oren. Ze zitten ook erg lekker en sluiten het geluid vanbuiten af, hierdoor kan ik mij volledig focussen op de muziek. Wat ik erg mooi vind van deze oortjes is de detectie wanneer je het oortje uit je oor haalt dat de muziek dan op pauze gaat en wanneer je hem terug stopt de muziek verder gaat. Dit is erg handig omdat ze het geluid van buiten volledig afsluiten en zo kan je snel en makkelijk naar andere luisteren zonder iets van de muziek te moeten missen. Tevens is de batterijduur van deze oortjes erg goed. ruim 6 uur gaan ze mee op 1 enkele lading. ik kan deze oortjes aan iedereen aanraden die goede oortjes wilt voor de juiste prijs.

Pluspunten

• luxe uitstraling
  • goed geluid

Minpunten

• app traag
  • geen draadloos opladen

StephanvanB 30-08-2020

Goede oordopjes voor een goede prijs

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

De oordopjes zijn gemakkelijk in gebruik en bieden ook een goed geluid. Daarnaast is ook het draagcomfort perfect in orde. Via de Tone app kun je het geluid volledig naar eigen smaak aanpassen met behulp van de equalizer functie. De gebruiksduur van 6 uur is voor mij meer dan voldoende. Daarnaast kun je na 5m opladen alweer 1 uur gebruik maken van de oordopjes. het enige minpunt vind ik de ambient sound optie welke niet mijn ding is.

• draagcomfort

Minpunten

• Ambient sound modus
  • Niet draadloos oplaadbaar

Femke Jansen 29-08-2020

Ik wil niet meer anders!

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Als je niet gewend bent aan draadloze oortjes dan is de overstap van bedraad naar draadloos echt enorm fijn. Eén van de belangrijkste dingen is de accuduur. Ik luister veel muziek en ik wou niet dagelijks de oortjes op hoeven te laden. Dat is zeker niet nodig bij deze LG Tone Free oortjes, ze gaan lang mee. Ook al zijn ze bijna leeg, door de case worden ze razendsnel weer opgeladen. Ook worden de oortjes door middel van blauw licht gedesinfecteerd. Ideaal!

Mijn bel ervaringen zijn ook goed geweest tot nu toe. Helder en goed verstaanbaar. Ook zijn de oortjes snel verbonden met je bluetooth apparaat.

De app die je kunt downloaden in de appstore is ook makkelijk en overzichtelijk. Er zit ook een functie op waarbij je de oortjes kunt vinden, door middel van een piep. Maar deze functie is alleen te gebruiken wanneer de oortjes zijn verbonden met de telefoon en dus niet in de case zitten. Naar mijn mening is dit niet zo handig, want bij mij zijn ze natuurlijk alleen zoek als de oortjes in de case zitten.

Fijne oortjes, die nog jarenlang mee gaan!

Pluspunten

• Geluidsprofiel is aan te passen
  • Goede app
  • Accuduur

Minpunten

• Ambient-sound functie
  • Redelijk snel zoek

Kess22 27-08-2020

Lg tone free

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Toen de LG tone oortjes binnen kwamen was ik blij verrast, het design oogst mooi en modern en niet onbelangrijk compact om mee te nemen.
Met het openen van de case gaan er direct lampjes branden die laten zien hoeveel batterij je nog hebt en of deze volledig is opgeladen.
Het geluid is mooi groot en duidelijk het lijkt bijna noise canceling te zijn. Wanneer je de muziek uit zet en je laat je oortjes in dan is er een gehoorversterker die je omgevings geluid versterkt zodat je prima gesprekken kan voeren met oortjes in.
Ook een pluspunt is dat je bij de oortjes een app kan downloaden waarna je het geluid kan personaliseren en de functie vind mijn oortjes erg handig is voor als je er even 1 of 2 kwijt bent !
al met al vind ik dat er alleen maar pluspunten aan deze lg tone free oortjes zitten, ik kan uren muziek luisteren batterij gaat uur mee en als je ze 5 min in de oplaadcase doet dan kan je er al weer een uur mee luisteren! De oplaad case is goed voor 12 uur batterij dus al met al heb je 18 uur aan muziek !! Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Lg tone app
  • Gehoorversterkrr

Minpunten

• Korte oplaadkabel

leila ds 26-08-2020

Dé oortjes die je in huis moet halen!

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Na een lange zoektocht de meest geweldige oortjes voor het sporten gevonden!
Leuk design, zowel de oortjes als de oplaadcase. Je hoeft ze niet de hele tijd op te laden en kunt ze in hun oplaadcase overal meenemen. Eens in gebruik zijn de oortjes handige te connecteren en je hoort in je eigen oren hoe fantastisch de geluidskwaliteit is. Wil je omgevingsgeluid of niet, dit kan je gewoonweg kiezen! Geen schrik voor regen of zweet want de oortjes zijn ertegen bestand!

• Compatibiliteit
  • Autonomie
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Gevoelig voor aanraking

IrisHF 26-08-2020

Mooi design, snel koppelen en laden

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Na 3 weken in gebruik heb ik een aardig beeld gekregen. Mooi design, makkelijk koppelen, snel op te laden en een simpele gebruiksapp.
Prima geluidsweergave, maar ik ben geen pro op dat gebied. Ambient sound werkt niet altijd even goed, bij wind krijg je een hinderlijke sound. Noise cancelling werkt prima!
Moest wel even wennen aan de bediening, dat had ik niet heel snel in de vingers.
Ingebouwde microfoon werkt ook prima, tijdens gesprekken ben ik goed te verstaan.
Het lukte mij niet om het geluid van een livestream op Instragram via de oortjes te laten lopen, maar wellicht deed ik iets niet goed.
Verder heel tevreden. Makkelijk in gebruik, snel opgeladen, dus je zit eigenlijk nooit zonder....
Enige jammere vind ik dat mijn oordopje rechts er al een paar keer uitgevallen is. Een andere maat rubbertje kon dat niet verhelpen.

Pluspunten

• mooi design
  • snel opgeladen
  • makkelijk te koppelen

Minpunten

• bediening is even oefenen
  • Ambient sound geeft vervelende suis bij wind

CharlotteV 26-08-2020

Zuiver geluid

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Je merkt direct het mooie design op bij het openen van de verpakking.
Door het lichte gewicht, kan je de oortjes gemakkelijk overal mee naar toe nemen.
Nooit gedacht dat deze 'nieuwe' technologie ook de oortjes zuivert,
zeker in deze onzekere tijden zijn bacteriën verleden tijd.

De oortjes verbinden gemakkelijk met mijn Samsung.
Met de app kan je de instellingen nog naar eigen wens aanpassen.
De geluidskwaliteit is top!
Ik ben aangenaam verrast wat voor een zuiver geluid er uit zo een kleine toestelletjes komt.
Een telefonisch gesprek is ook zonder storingen verlopen.
Ze zitten goed en vallen zeker niet uit,
al moet ik zeggen dat dit even wennen is als je over-ears koptelefoons gewend bent.
Je krijgt ook siliconen opzetstukjes in meerdere maten,
dus voor iedereen voelen ze normaal perfect aan.

Over 'fast charging' gesproken. Na enkele minuten laden, kunnen deze oortjes weer even verder.
Zo kom je nooit zonder je zomerse beats.

Ik was nooit voorstander van draadloze oortjes,
maar vanaf nu raad ik het iedereen aan die graag overal naar muziek luistert.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Lange gebruiksduur

Minpunten

• Je stem klinkt robotachtig

Inkie82 25-08-2020

Geweldige set

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Wat een geweldige draadloze oordopjes. Het product is niet alleen mooi om te zien maar ook nog eens ontzettend comfortabel bij het dragen zowel op kantoor als tijdens intensief sporten. De pasvorm is daarvoor perfect. Gebruiksgemak is ook top, zodra je de oordopjes gekoppeld hebt kun je meteen aan de slag. De volgende keer zodra je ze weer gebruikt kun je meteen weer aan de slag en hoef je niets meer te doen dan alleen de oordopjes in je oren te doen. Top! Met de app kun je nog meer functies gebruiken. Hier kun je ook het geluid nog meer optimaliseren. Ook find my earbuds is een fijne functie in de app. Je vind daarmee makkelijk je oordopjes terug. Ze maken dan een geluidje, fijn want je laat ze nogal makkelijk ergens zomaar liggen.

• App
  • Comfort

Fleur11 24-08-2020

Design geweldig, pasvorm perfect!

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Iets waarvan je zegt, ik wil niet meer zonder! Dat zijn deze draadloze oordopjes. Geweldig! Ik gebruikte voorheen altijd bedraade oordopjes. Het product is met name door design en pasvorm geweldig. Ik gebruik de oordopjes voornamelijk voor het hardlopen. De pasvorm is daarvoor perfect. Gebruiksgemak is ook top, zodra je de oordopjes gekoppeld hebt kun je meteen aan de slag. De volgende keer zodra je ze weer gebruikt kun je meteen weer aan de slag en hoef je niets meer te doen dan alleen de oordopjes in je oren te doen. Top! Met de app kun je nog meer functies gebruiken. Hier kun je ook het geluid nog meer optimaliseren. Ook find my earbuds is een fijne functie in de app. Je vind daarmee makkelijk je oordopjes terug. Ze maken dan een geluidje, fijn want je laat ze nogal makkelijk ergens zomaar liggen.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • kwaliteit/prijs
  • batterij
  • app

Minpunten

• extra functies app/weinig verschil