Siemens ED775FSC5E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ED775FSC5E op Kieskeurig.be.

H.L. van den Heuvel. 09-06-2020

kookplaat en service

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

De kookplaat bevalt uitstekend, net als alle verdere Seimensproducten die wij gebruiken. Wij zijn ook zeer tevreden over de nodige service, als er eens iets is. Wij hebben in gebruik: cOMBI OVERN, KOELKAST, KOOKPLAAT, AFWASMACHINE, KOFFIEZETAPPARATEN, sRIJKBOUT ETC. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan de V 14-05-2020

Inductie koken is fantastisch

Geweldige kookplaat.
Fraai om te zien en handig in gebruik.
Verwarmen gaat desgewenst erg snel.
Montage minpuntje, hij paste niet in de utsparing van mijn 6 jaar oude Siemens kookplaat (60cm). Kwam een centimetertje te kort. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Han Wulffraat 06-05-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Wij zijn zeer tverden over de inductie kookplaat ED775FSC5E IQ500.
Heeft vele extra mogelijkheden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huub 13-04-2020

Makkelijk te bedienen en schoon te maken

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Omdat de bestaande standaard nis in ons granieten keukenblad, waar onze gas-kookplaat van 70 cm breed in zat, niet groter konden maken wilde we een inductie kookplaat van eenzelfde breedte en inbouwmaat. Siemens had daarvoor de perfecte oplossing. Zonder het graniet aan te hoeven passen ging de nieuwe plaat er zonder problemen in.
We zijn heel blij met de kookplaat omdat het heel makkelijk schoon te maken is en we met de pan kunnen schuiven van de ene zone naar de andere.
Tevens is het ideaal dat we de kooktijd per zone individueel in kunnen stellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

simon 13-04-2020

blij met de siemens keus

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Na meer dan 25 jaar op Siemens electrice kookplaat te hebben gekookt zijn we over gestapt naar een Siemens inductie kookplaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

William G 08-03-2020

Multifunctionele glasplaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Mooi in afwerking en gebruik.
Gas is verleden tijd. Qua comfort zeer zeker te vergelijken met gas. Enige minpuntje, eerder dit mijzelf dan de inductie plaat, is dat je echt bewust de zones moet defecten bij aanpassing van de temperatuur onder het koken.
Zéér makkelijk schoon te houden.
Verder vind ik deze plaat gewoon geweldig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mevrouw Visser 17-02-2020

MOOI

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Wat een keuze als je een inductieplaat wil kopen.
We zochten bij Siemens, omdat de inbouw van de inductieplaat dezelfde inbouwmaten had als ons gasfornuis.
Eenmaal in huis was het wachten op de elektricien. Onze elektrakast was verouderd en er kwam een aparte groep voor de inductieplaat.
Wat staat de plaat mooi in de keuken. Makkelijk in gevruik en met een vochtig sopdoekje makkelijk schoon te maken. Ideaal. Vergeet niet de stekker erbij te bestellen, want de plaat wordt met alleen een snoer afgeleverd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul C 14-01-2020

De perfekte kookplaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Echt een aanrader, ik dacht veel meer aan stroom kwijt te zijn echter de rekening valt meer dan 100% mee.

En dan dat schoon houden hè, SUPER IDEAL [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marga 17-11-2019

Heerlijk kook toestel

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Dit had ik jaren eerder moeten kopen vooral met rundvlees suderen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul C 23-08-2019

Perfecte kookplaat

Gewoon een perfect produkt
Ook handig om 2 zones te koppelen
De kookplaat werkt zeer intuïtief en dus makkelijk te bedienen
En..... heel goed schoon tehouden

Suzanna 27-06-2019

Van gas naar inductie

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Het was even wennen. Maar met de duidelijke beschrijving heb je het snel onder de knie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PAvK 26-05-2019

Super makkelijk

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

45 jaar op gas gekookt. En omdat men van het gas afmoet en ik toch moest gaan vervangen ben ik gelijk overgegaan naar inductie. Het werkt zo gemakkelijk en zo'n vlakke plaat is ideaal.Het design is erg mooi.

William1980 21-01-2019

Degelijke kookplaat, simpel in gebruik

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Zins een maand in gebruik, wering is heel simpel.
Vooral de automatische pan herkenning en kook/afvalt immers zijn zeer handig.

Anne 19-11-2018

Zeer fijn koken

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Bij het kiezen van een nieuwe keuken hebben we gekozen voor deze inductie kookplaat. De plaat ziet er niet alleen mooi uit, maar het koken erop is heel fijn. De plaat is snel warm of kouder, dit is vergelijkbaar als koken op gas. Ik zou het iedereen aanraden. Let wel op dat je twee groepen vrij hebt in de meterkast voor deze kookplaat!

Pluspunten

• Veilig