De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ED775FSC5E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

L. Bijkerk 26-05-2022

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

De bediening bij het koken is onpraktisch.
Bij het hoger of lager zetten moet je steeds eerst de zone selecteren. Dit is erg irritant en daarom overweeg ik een ander kookplaat aan te kopen. Verder werkt het toestel prima.

Erik 02-05-2022

Kookengel

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk in gebruik en snel op temperatuur als dat moet. koken uit de kunst op deze inductiekookplaat.

Maarten 11-04-2022

Geweldig pruduct

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product hadden we 10 jaar eerder moeten hebben , wat een gemak om hier mee te koken en bakken . de snelheid van de booster is geweldig het koopunt is heel snel bereikt gemak om te bakken is nog nooit zo gemakkelijk geweest met een constante temperatuur die je insteld. in een woord een geweldig apparaat

Ed van Gerwen 19-03-2022

Klasse inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een toppertje die nu op 1 fase is aangesloten en op alle kookzones appart en samen geen probleem geeft
Een echte aanrader

Roy Diederen 03-02-2022

Mooi en simpel te bedienen

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookplaat die alles razendsnel aan de kook krijgt

jmawisse@solcon.nl 22-01-2022

Top product.

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Onze oude Siemens keramische topline kookplaat deed het nog perfect, echter door 30 jaar gebruik begon de plaat tekens van slijtage te vertonen. Tijd voor een nieuwe dus. De oude kookplaat was aangesloten op een 3 fasen groep omdat het vermogen maximaal 12,5 kW bedroeg. De nieuwe Soiemens inductie kookplaat van het type ED777FQC5E heeft een 2 of 1 fase aansluiting (afhankelijk van de voeding van het energieleverend bedrijf). Omdat deze kookplaat uitsluitend op een1 of 2 fasen aansluiting kan worden aangesloten, is het noodzakelijk om de 3 fasen aardlekautomaat te vervangen door een 2 fasen kookgroep. Onze oude kookplaat was 65 x 50 cm. Daarom was het noodzakelijk om een iets bredere 70 cm kookplaat aan te schaffen (een 60 cm plaat zou het bestaande gat niet hebben afgedicht). De instructie die bij de kookplaat wordt geleverd is zeer duidelijk. Het is daarom geen enkel probleem om de kookplaat zelf aan te sluiten. In mijn situatie moest ik echter wel een aanpassing maken in de groepenkast. In principe is dit ook zelf uit te voeren mits je de veiligheid voorwaarden hanteert. De kookplaat is aan de onderzijde voorzien van een afdichtend waardoor vocht niet onder de plaat door kan lopen. Door het gewicht van de plaat schuift deze niet. Er worden montage strips meegeleverd maar ik heb er voor gekozen om deze niet te monteren (dat ging ook niet omdat de plaat in een bestaand gat moest worden aangebracht). De handleiding die bij de kookplaat wordt geleverd is duidelijk. De bediening van het apparaat is top. Zelfs bij een zeer lichte aanraking reageert de kookplaat al. Na de installatie is de plaat even op de werking getest. Het opwarmen gaat zoveel sneller dan de oude keramische plaat. Binnen enkele minuten was het water reeds aan de kook en dan is de boosterfunctie niet een gebruikt. Gezien de elektronica zal de levensduur van deze plaat waarschijnlijk aanzienlijk korter zijn dan de oude keramische plaat. Dat is dan waarschijnlijk ook het enige nadeel.

Ik heb bij een aantal bedrijven offertes aangevraagd omdat bij dit product bij geen enkele leverancier een prijs was gemeld. Na alle offertes en prijsopgaven binnen te hebben gekregen, bleek de firma Bemmer @ Kroon de meest gunstige prijs te hebben gegeven. Ook had dit bedrijf de kookplaat op voorraad. Levering de volgende dag. Omdat ik inmiddels meerdere bestellingen bij dit bedrijf heb gepleegd, herkende de verkoper mij al direct en dat is toch wel enigszins bijzonder.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • eenvoudige bediening
  • veel kookzone mogelijkheden
  • boosterfunctie
  • glijd niet van zijn plek

Minpunten

• vingerafdrukken zichtbaar na gebruik
  • levensduur elektronica

Twinkeltjes 31-12-2021

Heerlijke inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden bij de aankoop van ons huis een gloednieuwe bosc inductiekookplaat maar hebben toch voor Siemens gekozen. Mooie en handige en snelle inductiekookplaat

a**7@u**l.nl 18-12-2021

aankoop

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

werkt snel en doet voor wat deze bedoelt is en is makkelijk om schoon te maken
prijs en kwaliteit goed en makkelijk te monteren

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • goede prijs

m**a@f**d.nl 28-11-2021

Super blij mee.

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

Had nieuwe keuken geplaatst dus moest nieuwe apparatuur aanschaffen. van deze plaat ben ik tot nu toe tevreden, kookt snel, ziet prachtig uit.

Pluspunten

• snel kooktijd

Anoniem 09-11-2021

Functioneel en mooi.

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastische kookplaat, heel goed bedieningspaneel. De boost functie is heel makkelijk. Reinigen is zo gebeurd.

Beoordeling kookplaat 26-10-2021

Matig

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inductiefunctie prima. Vind de gebruikers iconen erg onduidelijk afgebeeld. Moet met mijn ogen dichtbij kookplaat komen om juiste zone aan te tikken. Ook wisselen inductie sterkte is niet gebruiksvriendelijk.
Kan aan de streepjes niet zien welk cijfer ik aan tik.

Dinmez 22-02-2021

Siemens what else ;-)

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik al jaren de producten van Siemens. Het zijn super mooie design spullen met een bijzondere gebruiksvriendelijk

Van Westen 26-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige inductieplaat! Wij hebben voorheen altijd op gas gekookt, maat de overstap naar inductie had geen betere kunnen zijn! Wat deze inductieplaat zo fijn maakt is het extra grote bereik aan de linkerkant zo kun je dus makkelijker met een wat grotere pan koken! Of een grote schaal op warm houden! De booster functie is ideaal voor het snel verwarmen.

Folkert 07-01-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik , en doet alles prima

Nassau 06-01-2021

Mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een mooi ontworpen en goed werkend apparaat. Eenvoudige installatie en bedieningsmogelijkheden.

Janneman 31-12-2020

Prima kookplaat.

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima kookplaat waar je de benodigde pannen op kwijt kunt tijdens he koken. Mooie functie die bepaald of een pan geschikt is voor inductie.

Mevrouw Kamp 11-10-2020

Kookt heerlijk

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koken op inductie bevalt ons erg goed: de warmte wordt goed verdeeld over de pannen(bodems) en het kookt daardoor rustiger en stabieler dan op gas.

Deze kookplaat bevalt ons goed. Wat ik wel vreemd vind is dat de touch toetsen van het linkerpaneel rechts van het logo zit en bij het rechterpaneel links. Hierdoor blijf ik me maar vergissen in de pit die ik aanzet. Dit had iets logischer gemogen.

H.L. van den Heuvel. 09-06-2020

kookplaat en service

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat bevalt uitstekend, net als alle verdere Seimensproducten die wij gebruiken. Wij zijn ook zeer tevreden over de nodige service, als er eens iets is. Wij hebben in gebruik: cOMBI OVERN, KOELKAST, KOOKPLAAT, AFWASMACHINE, KOFFIEZETAPPARATEN, sRIJKBOUT ETC.

Jan de V 14-05-2020

Inductie koken is fantastisch

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige kookplaat.
Fraai om te zien en handig in gebruik.
Verwarmen gaat desgewenst erg snel.
Montage minpuntje, hij paste niet in de utsparing van mijn 6 jaar oude Siemens kookplaat (60cm). Kwam een centimetertje te kort.

Han Wulffraat 06-05-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens ED775FSC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tverden over de inductie kookplaat ED775FSC5E IQ500.
Heeft vele extra mogelijkheden