Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 EX675LXV1E op Kieskeurig.be.

w**s@k**l.nl 24-11-2021
Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675LXV1E

gisteren gekocht en vandaag in gebruik genomen , makkelijk te bedienen en mooi apparaat

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooi apparaat

Renee 14-06-2021

Top

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675LXV1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ik wil. Ben nog niet zover alle mogelijkheden te onderzoek. Superleuk lijkt me.

Familie Faaij 11-05-2021

Fijne inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675LXV1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben geen spijt van de keuze voor deze plaat. In eerste instantie 1 flexzone gekozen maar kregen deze aangeboden voor een goede prijs. Wel bewust voor Braadsensor gekozen en is heel erg fijn, ook het testptogramma om te kijken of je pannen geschikt zijn is erg handig. Gemakkelijk in onderhoud, en makkelijk schoon te houden.

Harrie 03-10-2020

Intuïtieve bediening

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675LXV1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi toestel dat past in de stijl van de keuken. Intuïtieve bediening met veel mogelijkheden voor o.a. pannen en schalen maar ook kookprogramma's. Inductie koken is echt top!

Siemens inductie iQ 700 03-06-2020

Mijn fantastische inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675LXV1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens inductie kookplaat werkt boven verwachting goed. Makkelijke bediening ook vanuit mijn relaxte stoel de kookplaat bedienen met de app. Ik kan langer bij mijn gasten verblijven. Een grote zone of een afgebakend deel geen probleem. Ons gezin is zeer tevreden. Groot oppervlak om te koken is ook fijn voor grote pannen bijvoorbeeld een grote ovale pan. Perfecte oplossing als een groter formaat niet ingebouwd kan worden.

Mochy 23-09-2018

Effe wennen deze mooie luxe inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675LXV1E

Zijn net eigenaar van deze mooie kookplaat , moeten wel even wennen als je van gas af komt. Bediening gaat erg makkelijk, zullen het vast wel snel onder de knie krijgen. Gaan zeker een keer langs bij het inspiratiehuis in Hoofddorp.