ETNA KG775ZTA

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KG775ZTA op Kieskeurig.be.

6,7

Petrie 22-07-2020

Gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KG775ZTA

Plaat met voldoende ruimte, gemakkelijk te bedienen,en schoon te maken.
Ziet er bovendien mooi uit..

Pluspunten

• veel ruimte

Officiele reactie van Atag 23-07-2020

Beste Petrie,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen. Wij wensen je veel kookplezier toe!

Groet, Alice
Webcareteam ETNA

Amina 23-11-2019

zeer modern

Geschreven voor: ETNA KG775ZTA

Wij hebben een nieuwe witte keuken aangeschaft. we hebben gekozen voor zwarte apparatuur van etna. we zijn voor etna gegaan omdat ik vanuit huis uit al gebruik maakte van etna en daar zeer tevreden over was. We hebben een inbouw gaskookplaat en zijn daar tot nu toe zeer tevreden over. we hebben hem pas en doet wat ie moet doen. ook ziet ie er heel mooi uit in onze witte keuken. hij is goed schoon te houden. De oven hebben we pas aangesloten die hebben we nog niet geprobeerd. ook die is zwart en staat heel mooi in onze keuken.
wat vooral een pluspunt is, is dat het zeer betaalbaar is voor goede apparatuur.
ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• betaalbaar
  • goed schoon te maken
  • ziet er mooi/modern uit

Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste Amina,
Bedankt voor deze uitgebreide, positieve review.
Veel kookplezier.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

deepee3359 16-12-2018

Mooi om te zien, maar valt steeds meer tegen....

Geschreven voor: ETNA KG775ZTA

Mooi om te zien, maar na 3 maanden is er al een branderdop beschadigd. De vlamverdelers hebben super snel bruine aanslag, eentje zelfs van binnen, dus onder de branderdop. Het is dus elke week met schuurwol aan de gang en dan nog krijg je het niet allemaal schoon. De pannendragers zijn behoorlijk ruw, dus schoonmaken is lastig. Jammer, dat er geen foto's toegevoegd kunnen worden, dan had ik kunnen laten zien wat ik bedoel.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Zeer snel beschadigd
  • Vet brandt meteen in
  • Slecht schoon te maken

Officiele reactie van Atag 17-12-2018

Geachte heer/mevrouw, bedankt voor de moeite die u heeft genomen om een reactie te plaatsen. Vervelend dat de verwachtingen van deze kookplaat niet aan uw wensen voldoen. Zouden graag kijken of wij hierin iets kunnen betekenen. Zouden uw naw gegevens graag ontvangen in een mail naar webcare@atagbenelux.com
Webcare Team ETNA