Bosch Serie 8 PXV875DC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXV875DC1E op Kieskeurig.be.

Ralph 15-01-2019

Veel instelmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Strak ontwerp, werkt redelijk snel. Flexibele “pit” was even wennen maar werkt echt fantastisch. Schoonmaak stand is ook een uitkomst.

Tessa 24-09-2018

Super ruime kookplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Wat een vriendelijke makkelijke bediening... super boost functie en een functie moeten warm te houden zonder dat het verbrand..
Een timer en kookwekker.. alles zit erop! En niet te vergeten super mooi, want het oog wil ook wat!

Joost LSO 16-03-2018

Wat een fijne kookplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kookplaat werkt erg prettig! Reageert snel en bediening is simpel. Handige extra functies, zoals timer per kookpit. Plaat blijft niet lang warm na gebruik en vooral schoonmaken is een eitje! Flexibele zone werkt heel erg fijn en vodoende ruimte om alle pannen te plaatsen. Erg blij met de keuze voor Bosch apparatuur in onze nieuwe keuken

Tom en Wendy 10-09-2020

Fantastische Kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Over gestapt van gas naar inductie voor onze nieuwe keuken.
Een ontzettend goed bevallen overstap mag ik wel stellen.
Het voelt gewoonweg het zelfde aan alleen met een heleboel extra's.
Bediening is erg duidelijk (timer functies even wennen maar gaat daarna als vanzelf), deze Bosch kookplaat bied veel extra functies die ook echt toegevoegde waarde hebben , diverse timers, zelfs waarmee de pit uitgeschakeld word aan het eind, mocht je het per ongeluk vergeten of de handen vol hebben.
Warmhoud funties, booster waarmee het water in een oogwenk kookt.
te veel om op te noemen. We vonden het de investering meer dan waard!

Mark 08-09-2020

Even wennen, maar dan perfect!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even overschakelen, van gas naar inductie, maar met deze kookplaat gaat dat eigenlijk heel snel. Wij willen nooit meer terug naar gas!

Dirk 05-09-2020

Een sieraad in de keuken en uitstekend keus

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat nu enige tijd in gebruik en ik ben daar zeer tevereden over. Vooral de boost functie is indrukwekkend. In no time is bijvoorbeeld het water voor de pasta op het kookpunt. Al enige malen positief geadviseerd aan famile en vrienden. Prima aankoop!

JV 26-08-2020

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Wij wilden niet meer op gas koken. En we wilden een kookplaat die snel verwarmd. Het toestel bevalt ons uitstekend

Pluspunten

• snelheid
  • gebruiksgemak

Martin 08-08-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale kookplaat! Eenvoudige bediening, heel veel ruimte om meerdere gerechten tegelijk te verhitten.
En makkelijk schoon te houden!

Gerry te Grotenhuis 22-07-2020

Inductie kookplaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Kook nu 13 jaar met inductie kan het een ieder aan bevelen vooral nu er meer mogelijkheden zijn zoals met dit product.

Rianne 19-07-2020

Kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat bevalt heel goed. Genoeg ruimte voor meerdere pannen, makkelijk in onderhoud.

Jolanda 19-03-2018

gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Valt tegen; pannen moeten precies in kookzone staan. Anders valt hij in storing, enmoet dan worden gereset door stroom af te schakelen.

Minpunten

• valt snel uit, of valt zelfs in storing

van den Berg 19-03-2021

super kook plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

fijn schoonmaken en vijf pannen er op kwijt dat is fijn met een gezin je kunt ook twee zones koppelen zodat je een groet pan er op kwijt kunt.

Pluspunten

• zie hier boven

Anoniem 18-02-2021

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In zijn totaliteit de perfecte kookplaat. Zeer veelzijdig, makkelijk in gebruik en top kwaliteit

Bosch keuken apparatuur 24-12-2020

uitstekend

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net als alle andere Bosch keuken apparatuur ( 8 st) mooi design, werkt probleemloos en eenvoudig

Noton 23-06-2020

Uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer uitgebreide mogelijkheden. Braadsensor werkt perfect.
Makkelijk schoon te houden.
Zeer luxe uitstraling

Marco 20-06-2020

Overzichtelijk en razend snel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

Na een uitgebreid vergelijkingsonderzoek uitgekomen op deze Bosch inductie kookplaat. Een echte aanrader. De plaat is ruim opgezet waardoor eenvoudig grotere pannen prima passen. De bediening zit goed vooraan waardoor deze overzichtelijk is de duidelijke display geeft in 1 oogopslag de status van alle platen. Deze kookplaat verwarmt razendsnel in vergelijking met onze vorige plaat van een ander Duits merk. Tevens is het design zeer strak en was de inbouw eenvoudig te realiseren met de bijgeleverde ophangbeugels. Alom een zeer goede inductieplaat met een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke display
  • Strak design

Minpunten

• Te laat aangeschaft

John 23-05-2020

Overzichtelijke en efficient ingedeelde kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijke kookplaat. Goed ingedeeld voor gebruik van meerdere pannen en door gecombineerde kookgebieden ook een braadslee. Makkelijk te bedienen, handige timers.

Aljo 26-04-2020

Prettig inductie koken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat die aan de verwachting voldoet.

Anoniem 20-04-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kan niet beter, misschien kleur in het display.

Anoniem 07-04-2020

storing oplossen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXV875DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na overkoken en het niet goed droog maken van de kookzone, ging de kookplaat in zijn geheel in storing. Na een telefoontje naar Bosch werd ons verteld dat de plaat echt losgekoppelt moest worden van het net (stekker er uit) en niet alleen de groep uitschakelen. Prima snelle oplossing. gelukkig dat dit formaat kookplaat nog leverbaar was/is
zo konden wij onze gaskookplaat NHT 835 T vervangen in de rvs kookunit SOT 985 A uit 2002 anders hadden wij een geheel nieuw composiet aanrechtblad moeten kopen, welke aan beide zijde van de kookunit is. Zo zie je maar dat als je een gerenomeerd merk als Bosch aanschaft, je ook in de toekomst niet voor een teleurstelling staat.