De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651FEB1E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alwin 14-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang op gas gekookt te hebben , is het koken verademing op dit toestel. Makkelijk te bedienen en makkelijk in onderhoud.

k**1@k**l.nl 14-04-2022

Voldaan aan mijn wensen

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Voldoet aan mijn wensen, makkelijk schoon te maken en bedienings gemak is ook uitstekend en makkkleijk

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Schoonmaken

Minpunten

• Heb ik niet

dandries 15-02-2022

Gemakkelijke en duidelijke kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een inductie kookplaat welke makkelijk en overzichtelijk te bedienen is. Met de boosterfunctie is het water voor het koken van aardappelen en groente snel op temperatuur en met de timerfunctie is gemakkelijk de kooktijd in te stellen waarna de plaat meteen uit is en je zo niet meteen naar de plaat hoeft te lopen om 'het gas uit te zetten'.

Geert 11-12-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb deze kookplaat nu 1,5 jaar en ben er erg blij mee. Hadden eerst een keramische kookplaat maar dit bevalt veel beter. Water koken gaat super snel. Warmtebron lager zetten reageert meteen. Het is wel even wennen maar als je éénmaal gewend bent wil je niet anders. Ziet er mooi uit en heeft een handige stand waarmee je kunt controleren of je pannen geschikt zijn voor inductie. Al met al tot nu toe een prima kookplaat.

Nazif 28-10-2021

geweldig

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] voorheen hadden we een keramische kookplaat. maar inductie is echt geweldig, heeft een totaal andere beleving. koken gaar zeer snel. De toetsen zijn zeer gebruiksvriendelijk, je kunt vrij eenvoudig de gewenste waarde instellen.

Sidley 03-10-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prima kookplaat, met name de booster functie is erg handig. Het is even wennen in het begin als je voorheen een gaspit gewend was. Enigste wat soms een uitdaging is, is het schoon houden van de kookplaat. Voor het reinigen gebruiken wij een speciale inductiereiniger, helaas zitten er wel al na 4 maanden wat afdrukken van de pan in het glas.

v**l@h**t.nl 16-09-2021

Een aanrader als je ouder wordt

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Boven verwachting kookplaat is makkelijk in gebruik,het is ons eerste inductieplaat,net met pensioen,dus toekomst gericht bewust hier voor gekozen,had het jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ziet er strak en netjes uit..
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

Gijs 17-08-2021

degelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is even wennen om met de schuiftoets te werken. ook het wisselen tussen de verschillende platen heeft enige gewenning nodig. dubbel aanraken dan switch je het makkelijkst. Kracht en snelheid in opwarmen is top. Boost functie is echt een aanrader.

Kookplaat 12-08-2021

Naar wens, wel even wennen van gas naar electra

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naar wens, wel even wennen van gas naar Electrabel. Top apparaat .

Ineke 29-07-2021

Prima apparaat.

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Prima apparaat. Het doet wat je ervan kan verwachten. Het water kookt op stand 9 lekker snel. De stand instellen werkt via swipen maar door halverwege de "balk" te drukken, kun je ook naar een bepaalde stand toe. Ik zou het wel handig vinden om ook daaronder de standen weergegeven te zien.

Johanna 26-07-2021

Makkelijk in gebruik en kwetsbaar

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruik wijst zich vanzelf. Intuitieve bediening. Mooie afwerking en goede indicatie als plaat heet is. Enige minpunt is kwetsbaarheid van glas. na 2 weken al diepe krassen.

Nazif 18-06-2021

high speed koken

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hoge snelheid koken, ideaal voor Turkse thee op te zetten. moest wel wennen aan een inductie omdat de vorige keramisch was. Een paar keer omelet verbrand maar daarna is het wennen. het is wel zo dat het in de turbo stand geluid maakt. de tiptoetsen zijn ideaal, ik gebruik ze niet om te schuiven maar direct toetsen, wel zo makkelijk.

Ryanna 15-05-2021

Verrassend

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was niet bekend met inductie maar kwam er al snel achter hoe makkelijk het werkt. Heel fijn dat als je de temperatuur verhoogt of verlaagt dit direct te merken is, waardoor je de gerechten steeds de juiste warmte kunt geven. Ik zou niet meer terug willen naar gas!

Leendert 26-03-2021

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bediening is lastig. Bovendien valt hij helemaal uit en knipperen alle lampjes. Het koken staat dan stil. Oorzaak onbekend. De afstand tussen kookzone rechts voor en de bedieningtoetsen is klein.

Maurice 02-11-2020

Super inductie

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne kookplaat. Strak design en zeer handige bediening. Heel fijn is dat je de hoogte kan instellen dmv je vinger te schuiven over het paneel. Ook de kookwekker per kookzone is handig. En dan de booster functie.....wauw. 3x knipperen en je water kookt. Geweldig

karin 10-05-2020

kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige kookplaat. Gerechten koken snel.Kookp[laat is makkelijk schoon te houden met een nat doekje.
Wel reageert de kookpit erg snel als de pan opgetild wordt. Hij gaat dan piepen.

Top. EH 651FEB 04-04-2020

Inductie koken doe je met Siemens

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

De evolutie van inductie koken dan moet je bij Siemens zijn.
Het design het oog wil ook wat en het gebruiksgemak de levensduur van onze oude inductie kookplaat heeft ons doen besluiten om weer voor Siemens te gaan
Tevreden klant !

Michaela 03-12-2019

Sterk in eenvoud

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze kookplaat gebruik ik nu een half jaar en bevalt me prima. Een eenvoudige plaat met een sjieke uitstralkng. De bediening vind ik makkelijk, beetje energie erbij of eraf. Het schoonhouden is simpel: soppig doekje erover en drogen.

Anoniem 21-11-2019

Inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na goed ingelezen te hebben bewuste keus gemaakt. App. Is zeer eenvoudig te installeren en makkelijk te bedienen.
Is zeer snel kookgereed. In het begin even wennen om ons eitje juist gekookt te krijgen.

Mieke 08-07-2019

prima

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige maand aangeschaft. Ben van gas overgegaan op inductie. ben erg tevreden en ben blij met deze keuze.