Siemens EH651FEB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651FEB1E op Kieskeurig.be.

JeHo 23-07-2017

Eenvoudig en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Het zeer fraaie design zorgt ervoor dat je keuken tot een geheel vormt daarnaast is het zeer gebruiksvriendelijk en werkt het conform de verwachting.

• Gebruiksvriendelijk
  • Kindvriendelijk

Loekie 21-11-2016

Van keramisch naar inductie!

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Onze oude keramische Siemens kookplaat was helaas na 17 jaar kapotgegaan en hebben we nu gekozen voor inductie.
Het is heel even wennen nog met de tiptoetsen en enkele oude pannen werken er niet op. Maar alles kookt veel sneller dan op de oude kookplaat!

Pluspunten

• kookt snel
  • makkelijk in onderhoud

Minpunten

• kwetsbare rand van glas

Hennie 23-12-2016

Strak model

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

, eenvoudig schoon te maken.
Voor het eerst inductie en het bevalt zeer goed.
Alle ruimte voor 4 pannen.

v**l@h**t.nl 16-09-2021

Een aanrader als je ouder wordt

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Boven verwachting kookplaat is makkelijk in gebruik,het is ons eerste inductieplaat,net met pensioen,dus toekomst gericht bewust hier voor gekozen,had het jaren eerder moeten doen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ziet er strak en netjes uit..
  • Makkelijk schoon te maken

Gijs 17-08-2021

degelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is even wennen om met de schuiftoets te werken. ook het wisselen tussen de verschillende platen heeft enige gewenning nodig. dubbel aanraken dan switch je het makkelijkst. Kracht en snelheid in opwarmen is top. Boost functie is echt een aanrader.

Kookplaat 12-08-2021

Naar wens, wel even wennen van gas naar electra

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naar wens, wel even wennen van gas naar Electrabel. Top apparaat .

Ineke 29-07-2021

Prima apparaat.

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Prima apparaat. Het doet wat je ervan kan verwachten. Het water kookt op stand 9 lekker snel. De stand instellen werkt via swipen maar door halverwege de "balk" te drukken, kun je ook naar een bepaalde stand toe. Ik zou het wel handig vinden om ook daaronder de standen weergegeven te zien.

Johanna 26-07-2021

Makkelijk in gebruik en kwetsbaar

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruik wijst zich vanzelf. Intuitieve bediening. Mooie afwerking en goede indicatie als plaat heet is. Enige minpunt is kwetsbaarheid van glas. na 2 weken al diepe krassen.

Nazif 18-06-2021

high speed koken

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hoge snelheid koken, ideaal voor Turkse thee op te zetten. moest wel wennen aan een inductie omdat de vorige keramisch was. Een paar keer omelet verbrand maar daarna is het wennen. het is wel zo dat het in de turbo stand geluid maakt. de tiptoetsen zijn ideaal, ik gebruik ze niet om te schuiven maar direct toetsen, wel zo makkelijk.

Ryanna 15-05-2021

Verrassend

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was niet bekend met inductie maar kwam er al snel achter hoe makkelijk het werkt. Heel fijn dat als je de temperatuur verhoogt of verlaagt dit direct te merken is, waardoor je de gerechten steeds de juiste warmte kunt geven. Ik zou niet meer terug willen naar gas!

Leendert 26-03-2021

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bediening is lastig. Bovendien valt hij helemaal uit en knipperen alle lampjes. Het koken staat dan stil. Oorzaak onbekend. De afstand tussen kookzone rechts voor en de bedieningtoetsen is klein.

Maurice 02-11-2020

Super inductie

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne kookplaat. Strak design en zeer handige bediening. Heel fijn is dat je de hoogte kan instellen dmv je vinger te schuiven over het paneel. Ook de kookwekker per kookzone is handig. En dan de booster functie.....wauw. 3x knipperen en je water kookt. Geweldig

karin 10-05-2020

kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige kookplaat. Gerechten koken snel.Kookp[laat is makkelijk schoon te houden met een nat doekje.
Wel reageert de kookpit erg snel als de pan opgetild wordt. Hij gaat dan piepen.

Top. EH 651FEB 04-04-2020

Inductie koken doe je met Siemens

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

De evolutie van inductie koken dan moet je bij Siemens zijn.
Het design het oog wil ook wat en het gebruiksgemak de levensduur van onze oude inductie kookplaat heeft ons doen besluiten om weer voor Siemens te gaan
Tevreden klant !

Michaela 03-12-2019

Sterk in eenvoud

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze kookplaat gebruik ik nu een half jaar en bevalt me prima. Een eenvoudige plaat met een sjieke uitstralkng. De bediening vind ik makkelijk, beetje energie erbij of eraf. Het schoonhouden is simpel: soppig doekje erover en drogen.

Anoniem 21-11-2019

Inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na goed ingelezen te hebben bewuste keus gemaakt. App. Is zeer eenvoudig te installeren en makkelijk te bedienen.
Is zeer snel kookgereed. In het begin even wennen om ons eitje juist gekookt te krijgen.

Mieke 08-07-2019

prima

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige maand aangeschaft. Ben van gas overgegaan op inductie. ben erg tevreden en ben blij met deze keuze.

Arthur12 12-05-2019

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Even wennen na een gastoestel.
Wel de gebruikshandleiding nodig om met wekker en timmer om te gaan, zeker als je de afzonderlijke kookzones apart wil instellen.

H.J. Post 22-06-2018

Gemakkelijke en overzichtelijke bediening

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

Ik kook al meer dan 20 jaar op een Siemens inductie kookplaat. Met name de bediening van deze nieuwe kookplaat is heel overzichtelijk. De kookzones en vermogens standen zijn bijzonder gemakkelijk in te stellen. Voor deze prijs is de inductiekookplaat van Siemens een echte........ aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijke en eenvoudige bedienig
  • gemakkelijk kiezen van kookzone en vermogenstand
  • fraaie afwerking van de kookplaat

Huwojaad 08-12-2017

Groot bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens EH651FEB1E

De keuze voor dit Siemens product was snel gemaakt bij het omschakelen van keramisch koken naar inductie. Energie zuinig, hoogstaande kwaliteit en prachtige vormgeving.