ETNA KI1160ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI1160ZT op Kieskeurig.be.

Jermaine 22-03-2021

Kwalitatief en Makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Een mooi product voor een prima prijs. Werkt zoals een kookplaat moet werken. Aansluitsnoer is lang genoeg om de pyrex stekker aan te sluiten.Makkelijk in gebruik. vergrendeling doet het goed als je de plaat wilt schoonmaken. Een aanrader voor iedereen met een beperkt budget.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Met electra kennis makkelijk zelf te installeren.
  • Goede handleiding
  • Goede product beschrijving

Officiele reactie van Atag 23-03-2021

Beste Jermaine,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de inductiekookplaat de KI1160ZT van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst met je aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Michel 27-01-2021

inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Deze kookplaat overtreft onze verwachtingen, ontzettend makkelijk in het gebruik en dat alles voor een prima prijs.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed schoon te houden

Officiele reactie van Atag 28-01-2021

Beste Michel,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee maar nog mooier om te lezen dat dit model de verwachting overtreft. Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling en wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Jai 30-12-2020

Not working within 1 month itself

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

We bought this induction last month itself and yesterday it broke. We tried all possible options according to manual but still not working. I am trying to contact Etna customer service. Worst part is my wife is pregnant and in this corona times, there is no way we can get this fixed quickly. Hoping that ETNA supports to fix this asap.

Pluspunten

• Easy to Use
  • Booster

Minpunten

• Loud Noise
  • Reliability

Officiele reactie van Atag 31-12-2020

Beste Jai,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de kookplaat na een maand problemen gaf. Mocht je nog geen contact hebben gehad met onze klantenservice, stuur dan je gegevens in een mail aan webcare@atagbenelux.com dan kijken we of en wat wij kunnen betekenen voor je.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Evelien 23-10-2020

Fijne plaat

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Minimalistisch design, eenvoudig te gebruiken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Inductieplaten maken wat geluid, maar bij deze niet storend.

Pluspunten

• Naadloos, strak design
  • timer is handig

Minpunten

• Kan niet worden ingesteld op temperatuur

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Evelien,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak van de inductiekookplaat.
Heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke