ETNA KIV360WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV360WIT op Kieskeurig.be.

GHM 16-11-2019

Makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mijn moeder(85) was op zoek naar een vrijstaande inductiekookplaat met perilex stekker. De keuze daarin is niet zo groot dus kwamen we bij deze kookplaat uit. Het is een ruime kookplaat, met makkelijke bediening en veilig.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • perilex stekker
  • ruim voldoende plek voor 4 pannen
  • ziet er "strak "uit

Minpunten

• hij is breder dan de koelkast waar hij opstaat
  • optisch is dat niet zo mooi

Officiele reactie van Atag 19-11-2019

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een positieve reactie achter laat.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

j**u@l**e.nl 27-08-2021

hele goede keus, ben er echt blij mee :)

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

prachtig apparaat, groot mooi design, boostfunctie werkt snel, zonder gas koken is even wennen , maar nu wil ik niks anders meer :)

Pluspunten

• mooi design
  • genoeg ruimte
  • booster werkt snel

Officiele reactie van Atag 30-08-2021

Beste heer /mevrouw,

​Bedankt voor deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent met uw kookplaat. Wij wensen u nog jaren kookplezier toe.

Marijke Webcareteam Etna

Gery 28-07-2021
  • Product gekregen

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Door het kijken naar de reviews besloten deze prachtig design inductie kookplaat die vrijstaand is en met periflex stekker te kopen en hij is prachtig en staat super op de aanrecht met makkelijke bediening dus super blij mee toen ik hem van mijn beste vriend/mantelzorger kreeg

Pluspunten

• Mooi design.
  • Makkelijk te bedienen en veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 30-07-2021

Beste Gery.
Wat een top review. Een 10! Dat zien we graag! Veel plezier met jouw mooie cadeau.

Niki Webcareteam ETNA

JN 25-05-2021

Mooie plaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Dit was de enige vrijstaande 60 cm inductieplaat met Perilex aansluiting. De keuze was dus niet moeilijk. Ik had liever een aluminiumkleurige plaat gehad, maar deze misstaat ook niet. Bediening is even wennen maar vrij makkelijk. Gaat veel sneller dan op gas en makkelijk af te nemen. Ben er toe nu toe erg blij mee.

Officiele reactie van Atag 27-05-2021

Beste JN,

Bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat u voor nu erg tevreden bent. Wij wensen u nog vele jaren kookplezier toe met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

c**a@g**l.com 14-05-2021

Een heerlijk inductieplaat, snel koken en ik kan 4 pitten tegelijk gebruiken dat kon ik niet met mijn keramische fornuis, dan sloegen de stoppen door, enkel de toetsen konden voor mij wel wat duidelijker , want ik heb slechte ogen en dan moet ik goed kijken welke toetsen ik moet gebruiken. maar verder zijn we er heel erg blij mee.
Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste C**a@G**l.com,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wensen u nog veel kook plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Dick Almere 21-03-2021

Stijlvolle en krachtige inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Vervanging van 1 fase KIV154 RVS door krachtiger 2 fase KIV360WIT. De bediening komt bijna geheel overeen met de oude inductie kookplaat. Past perfect op mijn oude fornuis.

Pluspunten

• Krachtige inductie kookplaat
  • Stijlvolle uitstraling
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste Dick,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de kracht van deze inductiekookplaat en deze perfect past op uw oude fornuis.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Pearl 18-03-2021

Prachtige mooie grote kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik moest opzoek naar een vrijstaande inductiekookplaat vanwege geen mogelijkheid huurappartement voor inbouw, aangezien de keuze hierin beperkt is kwam uit op deze mooie kookplaat van ETNA.
Qua uiterlijk is het een mooie strakke grote inductie kookplaat.
De bediening is even wennen maar ik ga ervan uit dat dit snel eigen wordt.
Wel moest ik de aansluiting van kookplaat aanpassen naar 2-fase, dit is mij gelukt dmv een handig filmpje van ETNA op internet, een kind kan de was doen;-)
Ik ben heel erg blij met deze mooie kookplaat!

Pluspunten

• Boost functie
  • Vormgeving, formaat, uitgebreide specificatie’s

Officiele reactie van Atag 19-03-2021

Beste Pearle,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review met mooie reviewscore te schrijven. Dat je erg blij bent met deze mooie kookplaat lezen wij uiteraard graag. Fijn dat het YouTube filmpje, montage van een 2-faseaansluiting, je zo goed op weg heeft geholpen.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Hetty 28-02-2021

Doorsnee vrijstaande inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Kookplaat is vervanging voor inductiekookplaat van 20 jaar oud, waarvan nog maar 2 kookpunten werken. De oude kookplaat lijkt krachtiger en de glazen plaat geeft minder vlekken na het koken. Bediening is ook wat omslachtiger. Kookplaat werkt verder goed. Helaas is er weinig keuze in vrijstaande inductiekookplaten.

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Hetty,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Fijn dat de kookplaat zo naar wens is.
Jouw mening is ook belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Joop Vis 20-02-2021

Geweldige kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Werkt perfect en simpele bediening. Mooi design. Makkelijk te installeren. Goed schoon te houden. Maakt niet veel lawaai.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Joop,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Zo te lezen is deze kookplaat helemaal naar wens.
Dat lezen we graag! We wensen je dan ook heel veel kookplezier toe.

David 12-02-2021

strak design; makkelijk schoon te maken/houden

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

met de boostfunctie (P) wordt de pan heel snel heet wat ik zelf fijn vind; verder vind ik de warmhoudfunctie ideaal....
ben er tevreden mee....

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste David,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent.
Wensen je dan ook nog heel veel kookplezier toe.

Christina 21-01-2021

Lekker snel koken

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik had eerst een keramische fornuis, en dat beviel me niet, het duurde lang voordat de platen afkoelde om ze schoon te maken nu heb ik een schitterend kookplaat, dat snel kookt en sneller schoon maken is. En ook nog goedkoper omdat ie minder energie gebruikt.

Officiele reactie van Atag 22-01-2021

Beste Christina,

Bedankt voor deze leuke review en dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De KIV360WIT inductiekookplaat is de perfecte vervanger van je oude keramische kookplaat. Heel veel kookplezier.

Lisette 30-12-2020

Heel mooi vormgegeven inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

In eerste instantie bij mediamarkt besteld omdat we daar een gratis pannenset erbij zouden krijgen. Maar na drie weken wachten en vele tevergeefse telefoontjes naar de klantenservice de kookplaat bij Coolblue besteld.
De kookplaat ziet er echt heel mooi uit. Hij vormt 1 strak geheel met de koelkast waar hij opstaat. Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Heel mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Mediamarkt leverde 3 weken niet

Officiele reactie van Atag 31-12-2020

Beste Lisette,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ook voor onze verkopende dealers waren het lastige tijden.
Fijn dat je de inmiddels lekker kunt koken op deze fraaie kookplaat.

Wensen je veel kookplezier toe.

A 21-12-2020

inductie kiv360wit

mooi design
Anders dan anders. Nu zonder gas koken, Etna maakt koken weer leuk!
Pluspunten Incl perilex stekker voor de aankoppeling, makkelijk schoon te houden, strakke vormen, snel warm.

Officiele reactie van Atag 22-12-2020

Beste A.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat de overstap van gas naar inductie zo goed bevalt.
We wensen u nog veel kookplezier toe.

Henk Bolding 10-12-2020

Mooie robuuste inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Nadat onze bestaande vrijstaande inductiekookplaat na 19 jaar de geest gaf ben ik op internet op zoek gegaan naar een vervanger. Voorwaarde was een 2-fase fornuisgroep (perilex) uitvoering omdat de fornuisgroep aanwezig is en hierdoor het maximale kookvermogen beschikbaar is. Na uitvoerig onderzoek op internet bleek dat de "keuze niet reuze" is als het gaat om vrijstaande 2-fase inductiekookplaten. Omdat Etna apparatuur ons in het verleden goed bevalen is en het een Nederlands product is hebben wij gekozen voor de Etna KIV360W. Niet de goedkoopste van de opties maar wel het beste gevoel. Levering van het product ging conform afspraak en kwaliteit begint al bij de verpakking die bestaat uit een dikke kartonnen doos bestaande uit een onder doos en deksel. Hierdoor hoef je de doos niet te verscheuren en kun je de kookplaat fatsoenlijk weer inpakken als hier in de toekomst behoefte aan mocht zijn. Van groot belang bij een perilex aansluiting is of de aansluiting van de wandcontactdoos overeen komt met de aansluiting van het apparaat. Bij het product zit een zeer duidelijk aansluitschema om dit te controleren. Ook in ons geval bleek de aansluiting niet overeen te komen met het oude apparaat en moest ik (als elektricien) aansluitingen in de wandcontactdoos veranderen. Je bent wel elektrotechnische kennis nodig om dit te controleren en te veranderen dus ga niet zelf pionieren want hierdoor kun je niet alleen het apparaat beschadigen maar ook jezelf! Als laatste kan ik zeggen dat het apparaat er mooi, robuust en strak afgewerkt uit ziet en dat is ook een groot pluspunt want het oog wil ook wat. Enigste punt van aandacht zijn de wat kleine en slecht zichtbare tiptoetsen als de inductieplaat uit staat. Al met al goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Mooi, robuust en strak afgewerkt
  • Duidelijke bedieningsinstructie en aansluitschema

Minpunten

• Tiptoetsen zijn klein en moeilijk zichtbaar

Officiele reactie van Atag 11-12-2020

Beste Henk,

Bedankt voor je uitgebreide review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Je geeft ook goede tips voor toekomstige kopers met betrekking tot de aansluiting. Ik wens je veel kookplezier.

Blijgupje 30-09-2020

ETNAKIV360WIT. Is een super geweldige inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Online gezocht naar vrijstaande inductie kookplaat.
Reviews gelezen daar werd ik zo enthousiast van dat ik dan ook meteen de inductie kookplaat besteld heb product zat goed verpakt
Prachtig om te zien
Nu die aangesloten is en in gebruik genomen is wat een geweldige bediening op het apparaat
Genoeg ruimte voor je pannen
Koken gaat lekker snel
Makkelijk schoon te maken
Kortom super blij met deze geweldige aankoop
Ben helemaal happy 🤩🤩🤩

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Prachtig apparaat mooie vormgeving

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste Blijgupje,

Ik voel het enthousiasme hoe je over deze kookplaat schrijft, erg leuk om te lezen dat de kookplaat je zo goed bevalt. Heel veel kookplezier!

MG 18-09-2020

Mooie strakke vormgeving

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Opzoek naar vrijstaande 2 fase kookplaat met perilex stekker kwam de KIV360 goed uit de bus. Plaat is makkelijke aan te sluiten door voorgemonteerde stekker en heeft een mooie strakke vormegeving. Koken gaat prima maar een groot nadeel is de bediening. De tiptoetsen zijn, ondanks dat er ruimte genoeg is, erg klein en slecht zichtbaar. Tijdens het koken lichten alleen toetsen van de kookzones op maar niet de toetesen om het vermogen te regelen. Is een beetje gokken waar deze, en ook de powerknop, precies zitten. Zeker als je niet heel goed ziet is dit erg lastig. Kookplaat was nergens in een winkel aanwezig dus via internet gekocht waardoor ik niet heb opgemerkt. Had ik dit geweten had ik de plaat zeer waarschijnlijk niet aangeschaft....

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Voorgemonteerde stekker

Minpunten

• Bedieningspaneel
  • Aanschafprijs

Officiele reactie van Atag 21-09-2020

Beste MG,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het bedienen van deze kookplaat. Helaas kunnen wij niks aan de bediening veranderen en hopen dat je hier een weg in kan vinden. Wij wensen je in ieder geval veel kookplezier toe.

Met vriendelijk groet,
Alice Webcareteam ETNA

Rob 02-09-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Dit was de enige vrijstaande inductie kookplaat geschikt voor een 2 phase aansluiting die wij konden vinden. Wij hebben m nu ca 3 maanden, hij functioneert goed.
Het apparaat maakt een degelijke indruk en is netjes en glad afgewerkt.
In mn eerste review meldde ik dat het apparaat redelijk stil is, waarschijnlijk hebben we de plaat toe nog maar licht gebruikt. Als er meerdere pitten op een wat hoger vermogen wordt gebruikt is de ventilator echter toch behoorlijk lawaaierig en dat is toch wel hinderlijk.

Pluspunten

• Degelijke indruk
  • Mooi afgewerkt
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lawaaierig

Officiele reactie van Atag 04-09-2020

Beste Rob,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat deze inductie in de basis zo goed bevalt. Het is inderdaad zo dat op een hoog vermogen de ventilator meer hoorbaar zal zijn omdat de kookplaat de juiste koeling nodig heeft. Mocht de ventilator echt gaan rammelen of ratelen dan adviseren wij je even contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Veel plezier gewenst met deze aankoop. Met vriendelijke groet,

Claudia, webcare team ETNA.

Leen 02-08-2020

Inductie kookplaat opbouw

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Een mooi apparaat staat prima op een tafelmodel kast handig in gebruik en door het instructieboekje goed te lezen makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Mooi aanzicht
  • Doet wat die moet doen

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Leen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Onze kookplaat is zo te lezen helemaal naar wens.
Veel kookplezier.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Peter 18-06-2020

Mooie glasplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Het is nl een van de weinige vrijstaande induktie kookpotten en deze zijn zo goed dat wij onze derde Etna hebben

I

Pluspunten

• Heel snel

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Peter,
Wat leuk om te lezen dat je weer voor ETNA hebt gekozen. Bedankt voor deze mooie review.
Veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke

RobF 14-05-2020

Vrijstaand Inductie Kookplaat 2 Fase

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Wij waren a lang op zoek naar een vrijstaande inductie kookplaat met 2 fase aansluiting (7Kw), maar die zijn er bijna niet. De Etna KIV360 is de enige die voldoet aan onze wensen.
Het is een mooi apparaat en maakt een degelijke indruk. Het apparaat heeft een eenvoudige bediening en toch voldoende functies, en de ventilator is stil.
Wat verder ook belangrijks is: Het is een Nederlands product.

Pluspunten

• 2 Fase , hoog vermogen
  • Eenvoudige bediening
  • Degelijke indruk
  • Ventilator is stil

Officiele reactie van Atag 15-05-2020

Beste Rob, bedankt voor je mooie uitgebreide review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Wens je veel kookplezier! Groet Chantal
Webcare Team Etna.