ETNA KIF577ZT

Best Reviewed okt 2019 ETNA KIF577ZT
Best Reviewed - oktober 2019
Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF577ZT op Kieskeurig.be.

Familie van der Molen 10-01-2020

Extreem hoge prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij kookten al meer dan 10 jaar keramisch maar dat beviel eigenlijk helemaal niet. Duurt lang, plaat wordt niet goed heet en hitte niet constant. Wij wilden eigenlijk weer gas, maar toch eens bij een kennis op een inductiekookplaat geprobeerd (ook een Etna) en dat beviel uitstekend. De plaat wordt onmiddelijk warm en b.v. water koken voor aardappels of groenten gaat supersnel. Ook de boost stand werkt fantastisch bijvoorbeeld wanneer je even kort op hoge hitte wilt bereiden; steaks of zelfs wokken behoort nu tot de mogelijkheden. De bediening is kinderlijk eenvoudig en doeltreffend. Het design bovendien zeer fraai en de kookplaat is heel makkelijk schoon te maken. Kortom, een betere inductiekookplaat zult u in deze prijsklasse niet tegenkomen! Zeer tevreden!

Pluspunten

• Heel snel heet
  • Boost functie voor wokken/steak
  • Mooi design én makkelijk schoon te maken
  • Eenvoudige bediening en 5 jaar garantie
  • Timer voor iedere kookpit

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste familie Van der Molen, ik waardeer jullie positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt. Het is inderdaad een hele andere manier van koken dan dat je gewend was op keramisch. Ik wens jullie veel kookplezier!

Marie Louise 09-01-2020

Inductie Kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Ik heb dit product gekocht als vervanging van een 3 pits gasplaat.wat een vooruitgang zeg,geweldig zeker omdat Ik veel en graag kook.Ik kan nu veel meer tegelijk koken, en alles is snel klaar.Ik kan meer pannen tegelijk plaatsen.Ik had nooit eerder elektrisch gekookt,maar was snel gewend.

Pluspunten

• Groot kook oppervlakte
  • Snel klaar
  • Lange nawarmte

Beste Marie Louise,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Veel kookplezier.

chris 07-01-2020

super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Gekocht mede door perfecte kwaliteit prijs verhouding.gebruik hem nu een tijdje en alles werkt perfect en is overzichtelijk.ben tevreden met deze aankoop zou hem van harte aanbevelen e.v.t.

Pluspunten

• goede prijs
  • netjes verpakt
  • snel geleverd

Minpunten

• site voor cashback werkte niet

Beste Chris,

Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt. Vervelend om te lezen dat de site voor de cashback niet werkte, als dit nog niet gelukt is, mag je je gegevens (NAW gegevens, factuur en screenshot van deze review) ook mailen naar ETNAcashback@atagbenelux.com om alsnog in aanmerking te komen voor de cashback. Veel kookplezier.

Marie Louise 06-01-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht ter vervanging van Mijn gas kookplaat met slechts 3 pitten ,omdat Ik graag en veel kook is de inductie kookplaat van Etna een grote vooruitgang.Ik had zelf nog nooit elektrisch gekookt maar dit wend snel. Ik beveel dit product zeker aan.Zelf heb Ik hiervoor gekozen na het lenen van de goede Referenties op kieskeurig.

Pluspunten

• Groot kookoppervlak
  • Snel koken

Officiele reactie van Atag 07-01-2020

Beste Marie Louise,
Bedankt voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat het koken op inductie zo bevalt en je de inductiekookplaat aanbeveelt. Heel veel kookplezier!

brigitte 05-01-2020

etna kif577zt

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

deze kookplaat gekozen voor de goede prijs/kwaliteit verhouding. bij een keukenzaak werd ons deze plaat ook aanbevolen. genoeg ruimte om ook wat grotere pannen te plaatsen. de koppelbare zones is ook echt een aanrader. tegelijk ook een etna afzuigkap geplaatst, wat een mooi geheel geeft.

Pluspunten

• mooi design
  • flexzone
  • genoeg ruimte voor grote pannen

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Brigitte,

Wat fijn dat je zo tevreden bent. Leuk dat je dit ook in een review plaatst. Veel kookplezier en samen met de afzuigkap zal dat vast lukken.

Jacqueline 04-01-2020

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Super mooie plaat voor betaalbare prijs! Vooral de mogelijkheid om 2 zone’s te koppelen sprak on erg aan. Nog niet in gebruik; de keuken wordt nog geplaatst.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Goed betaalbaar
Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Jacqueline,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat je nu al zo tevreden bent, dat gaat zeker in het gebruik straks ook lukken. Succes met het plaatsen van de keuken. En alvast veel kookplezier.

Kees 02-01-2020

Mooi Product

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Mooie kookplaat waar ik veel van verwacht. Heb 'm nog maar net, dus kan het gebruik nog niet goed beoordelen. Voor het maken van een goede keuze zou ik toekomstige kopers op de volgende punten willen wijzen:
1. Installatie viel me tegen. Dankzij een zeer behulpzame lokale installateur ben ik er toch uitgekomen.
(er wordt dus niet voor niets geadviseerd om dit product door een erkend installateur te laten installeren.)
2. Snoer is wat aan de korte kant (1.10 m). Duidelijke vermelding daarvan zou wenselijk zijn.
3. Let goed op de vereiste nismaat. Mijn kookplaat paste maar nèt.

Pluspunten

• koppelbare zones
  • boost-functie
  • aparte kookwekker-instelling voor ALLE zones
  • prijs

Minpunten

• korte snoer

Officiele reactie van Atag 03-01-2020

Beste Kees,
Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review met tips voor een toekomstige koper. De montage en inbouwmaten van een inductiekookplaat verschilt per model/type. Het is daarom wenselijk hier van te voren goed naar te kijken. Tevens is ons advies om de installatie te laten doen door een erkende installateur. Deze zijn op de hoogte van de installatievoorschriften waardoor de inductiekookplaat op de juiste wijze zal worden aangesloten. Heel veel kookplezier gewenst!

Rmfj K88 02-01-2020

ETNA KIF577ZT

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Mooie design kookplaat die uitstekend past bij mijn ETNA afzuigkap. T.o.v. Mijn vorige gas kookplaat een enorme verbetering.

Officiele reactie van Atag 03-01-2020

Beste Rmfj K88,
Wat fijn om te lezen dat de inductie kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Veel kookplezier!

Hans 27-12-2019

Gemakkelijk

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Lekker snel; goede afwerking; makkelijke bediening; door meerdere zones heel makkelijk met de grote ovale pan die wij hebben en redelijk vaak gebruiken.
Dit is echt een aan te raden product.

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Hans,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afwerking en het gebruiksgemak van de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!

Erik 27-12-2019

Etna

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Plug and play. Fijn en gemakkelijk in gebruik. Zeer praktisch, en simpel schoon te maken.
Goede service Expert

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Erik,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!

Jan De Coster 17-12-2019

uitstekende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

gekocht al vervanging van kapotte inductiekookplaat. dubbele zone werkt zeer prettig en vermogen is hoger dan vorige plaat. aanrader!

Pluspunten

• prijs-kwaliteitsverhouding
  • dubbele zone
  • sterk vermogen
  • makkelijke installatie

Officiele reactie van Atag 18-12-2019

Beste Jan,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat onze mooie inductiekookplaat helemaal naar wens is.
Veel kookplezier!

Familie Reus 08-12-2019

Blij verrast

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Omdat eerder onze inductie kookplaat na 8 jaar de geest gaf (nee was geen Etna) op zoek naar een nieuwe.
We kwamen al snel bij de ETNA KIF577ZT terecht.
De levering was super. Door black friday was er een dag vertraging in de levering maar daar werd keurig over gebeld.
Wij zijn blij verrast met onze nieuwe Etna kookplaat, mooie vormgeving, veel opties. We kunnen weer lekker koken bakken en braden!

• Flexibele kookzones
  • Ook handig voor grote pannen

Minpunten

• Geen tot nu toe
Officiele reactie van Atag 13-12-2019

Beste familie Reus , bedankt voor uw mooie review en fijn om te lezen dat de KIF577ZT zo goed bevalt. Veel kookplezier gewenst en geniet ervan. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Mark 08-12-2019

Makkelijk te bedienen, strak vorm gegeven en betaalbaar!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Zoals de titel al verklapt. Een mooie strak vormgegeven, makkelijk te bedienen en onderhouden kookplaat.
Voor ook nog eens een betaalbare prijs. Snel geleverd en een eenvoudige montage. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te houden
  • Strak vormgegeven
  • Eenvoudige montage

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Mark,
Bedankt voor de duidelijke en enthousiaste review, dit wordt door ETNA gewaardeerd.
Wij wensen je nog veel kookplezier toe, Mark.
Alice Webcare Team

s.k 05-12-2019

Strak design

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij hebben deze kookplaat aangeschaft ter vervanging van onze keramische kookplaat welke de geest heeft gegeven. De overstap naar inductie is even wennen want het gaat allemaal een stuk vlugger. Onze oude pannen werken er gelukkig ook gewoon nog op.
Strak design, voldoende ruimte, eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te houden, kortom een aanrader.

Pluspunten

• voldoende ruimte voor grote pannen
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• nog niet bekend

Officiele reactie van Atag 06-12-2019

Beste s.k,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Heel veel kookplezier!

Dee 30-11-2019

Simpele bediening, prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij hebben voor deze kookplaat gekozen vanwege de prijs en de functionaliteit. 4 kookzones, met voldoende ruimte voor grote pannen, en de mogelijkheid om 2 kookzones te combineren voor een lange pan of braadslee... perfect. Andere fabrikanten vragen het dubbele bedrag!
Na een aantal dagen koken zijn wij helemaal tevreden, de bediening is simpel en intuitief en water aan de kook brengen gaat in een paar minuten. Een aanrader!

Pluspunten

• simpele bediening
  • prijs/kwaliteit
  • functionaliteit
  • ruimte voor grote pannen

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste Dee,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat alles zo naar wens is.
Veel kookplezier gewenst.

Chris 28-11-2019

mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

strak design,veel mogelijkheden,gemakkelijke bediening,perfect ingepakt voor verzending,leuke prijs t.o.v mogelijkheden.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • werkt perfect

Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste Chris, bedankt voor deze mooie review en goed om te horen dat de prijs/kwaliteit aan de verwachtingen voldoet . Veel plezier nog met je inductiekookplaat. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Hageman 26-11-2019

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Onze gaskookplaat werd minder en aangezien gas steeds duurder wordt de overstap gemaakt naar inductie.
We waren met de gaskookplaat erg tevreden over Etna en daarom wederom een Etna aangeschaft.
Goed verpakt en mooie grote kookplaat.
Voldoende ruimte voor 4 pannen.
Veel makkelijker te reinigen dan een gaskookplaat.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Inductie
  • Prijs/kwaliteit

Beste heer/mevrouw Hageman,

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review. Fijn te lezen dat de keus wederom op ETNA is gevallen.
Veel kookplezier gewenst.

Harm 20-11-2019

Mooie kookplaat voor een goede prijs!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Zeer mooie en eenvoudig te bedienen kookplaat, de flexzone is ideaal. Ook dat ik de zones direct kan bedienen is ideaal.

Pluspunten

• design
  • bedieningsgemak
  • prijs

Beste Harm,
Bedankt voor deze mooie review. Veel kookplezier gewenst.

MSpoelder 14-11-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

We hebben sinds dinsdag de inductie geïnstalleerd en in gebruik. Eerste bevindingen zijn zeer positief. De bediening is eenvoudig en overzichtelijk. Ook maakt de plaat weinig geluid als deze in gebruik is. Als de plaat niet in gebruik is, heeft het een prachtige hoogglans uitstraling. Er zit een handleiding bij die ook goed en duidelijk is. We zijn super tevreden!

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Makkelijk te bedienen

Beste M. Spoelder,
Excuus voor onze late reactie, dat neemt niet weg dat we u willen bedanken voor deze mooie review.
Al is deze al even in gebruik ;-) . Wensen u veel kookplezier toe.

G van Velde 13-11-2019
  • Product gekregen

Etna KIF577ZT: Prima kookplaat, mooi vormgegeven

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Vooral het schoonmaakgemak tov de gaspitten, heerlijk.
Verder mooi design, werkt snel. Het water kookt vooral lekker snel.

Officiele reactie van Atag 14-11-2019

Beste G. van Velde,
Bedankt voor deze positieve beoordeling. wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA