De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF577ZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ilona 24-06-2022
Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Hele fijne kookplaat, mooie verdeling van de pitten. Boosterfunctie komt goed van pas. Ik mis wel een timer per pit, nu kan je maar één timer zetten.

Pluspunten

• Vier mooie pitten
  • Boosterfunctie

Minpunten

• Maar één timer per 4 pitten

Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste Ilona,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marcel 12-06-2022

Aanradertje!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Werkt super! Staat ook heel mooi in onze nieuwe keuken! Vooral de boost functie en het koppelen van de kookpunt en werkt perfect.

Pluspunten

• Topproduct
  • Lange garantie

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste Marcel,

Dank voor deze mooie beoordeling. Jouw enthousiasme over deze kookplaat spat er van af 😊Dat doet ons goed.
We wensen je veel kookplezier toe.

e**e@g**l.com 12-06-2022

Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en alle apparatuur van etna.zien er mooi uit en functioneren prima.we hebben nog niet alles onder de knie maar er kan heel veel .
Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt voor de apparatuur in jouw nieuwe keuken en dat je hier tevreden mee bent. Dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met jouw nieuwe keuken.

u**7@g**l.com 02-06-2022

Top keuze

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Ik heb voor deze combi oven gekozen omdat het ruim is van binnen in vergelijking met andere combi oven. Het is in praktijk makkelijk te bedienen. Maar wat vooral belangrijk is fat de combi gewoon doet wat er verwacht wordt

Pluspunten

• Groot
  • Snel voorverwamt
  • Timer
  • Ziet er strak uit
  • Veel mogelijkheden/standen

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Een 10! Wow, bedankt!
Wat fijn dat de ruimte van het toestel is wat je ervan verwacht hebt.
Natuurlijk ook belangrijk, dat jij tevreden bent over het gebruiksgemak en de mogelijkheden van de oven.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier van jouw aankoop.

Wilma 19-05-2022

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Mooie kookplaat handig dat er ook nog een grillplaat, geweldig om op te koken.

Pluspunten

• grillplaat
  • Groot

Officiele reactie van Atag 20-05-2022

Beste Wilma,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met de vormgeving en het mooie design van de kookplaat.

Wij wensen jou heel veel kook- en grillplezier toe!

Wilma 06-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Geweldige inductie kookplaat, ziet er ook nog eens goed uit en ook handig dat je er een grillplaat op kunt gebruiken.

Pluspunten

• grillplaat

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Best Wilma,

Bedankt voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer! Leuk om te lezen dat je tevreden bent bent over de inductiekookplaat en de mogelijkheden hiermee.
Wij wensen je veel kook en grillplezier toe.

Peter 25-04-2022

Een mooie snel werkende plaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Ik heb een 9 gegeven waarom geen 10 ( had ik op school ook niet )
De plaat netjes verpakt aangekomen het blad aangepast gat groter gemaakt
Ik had een kleine inductie plaat voor grotere pannen lastig
Nu met deze plaat ruimte zat
De bediening werkt simpel en snel
De braadslede echt super handig en bovendien makkelijk in te stellen
In tegenstelling vorige plaat was deze makkelijk schoon te maken met de goedkopere glassex van de Aldi
Ben er zeer tevreden mee
Een aanwinst voor mij en de keuken

Pluspunten

• Zier er mooi uit
  • Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 26-04-2022

Beste Peter,

Hartelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze goede beoordeling te schrijven.
Wij zijn blij dat de extra ruimte op jouw kookplaat zo goed bevalt.
Wat leuk dat je ook gebruik maakt van de braadslede!
En natuurlijk is het ook fijn dat de kookplaat zo makkelijk schoon te maken is.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier.

mooie handige kookplaat 21-04-2022

mooie handige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

prachtige grote plaat om te zien. Alle ruimte voor je pannen. Makkelijke te gebruiken tip toetsen. Sleep/koppel functie zeer handig. Mooie prijs voor top plaat.

Pluspunten

• koppelfunctie
  • kinderslot.

Minpunten

• even wennen als je eerst op gas hebt gekookt

Officiele reactie van Atag 22-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze beoordeling en het mooie cijfer. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met werking van de kookplaat. Dat u tevreden bent met uw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

jwbkuster@hetnet.nl 07-04-2022

Een tevreden klant

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Na jarenlange ervaring met een elektrische kookplaat…..nu naar een inductie…..het was nog wat wennen maar het gaat steeds beter…ben er heel tevreden mee ,!

Officiele reactie van Atag 08-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Wij zijn erg blij met deze mooie beoordeling, bedankt!
De overstap van een elektrische- naar inductiekookplaat is even wennen.
Fijn te lezen dat u er inmiddels goed mee overweg kunt!
Wij wensen u heel veel kookplezier.

l**n@o**e.nl 05-04-2022

Blij met mijn ETNA kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Het is een handige inductie kookplaat door de verschoven kookzones. Ook grote pannen passen nu tegelijkertijd op de plaat.
Verder zit er op iedere kookzone een kookwekker/kooktimer.

Pluspunten

• verschoven kookzones
  • kookwekker
  • kooktimer

Minpunten

• nog niet bemerkt

Officiele reactie van Atag 06-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.
Fijn om te lezen dat u al uw pannen tegelijk kunt gebruiken.
De wekker en timer zijn per zone zijn erg handig, fijn dat u dat ook zo ervaart!

a**r@g**l.com 05-04-2022

Mooie kookplaat voor een goede prijs!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Mooi product met een nette prijs/kwaliteit verhouding. Wegens een defect aan mijn huidige inductie kookplaat moest ik snel op zoek naar een nieuwe. Deze Etna was in de aanbieding via Bol en pastte perfect in mijn wensenlijst. De installatie heb ik zelf gedaan en verliep zeer eenvoudig. De bediening met de sliders werkt fijn en de plaat reageert snel. Het is nog even zoeken qua indeling, aangezien ik vier grote pitten gewend was. Doordat deze plaat een combinatiepit aanbiedt wil ik op korte termijn gaan kijken voor een bijpassende pan hier voor. Enige nadeel tot nu toe is dat de plaat schakelt tussen de verschillende pitten zodra deze niet op vol vermogen aanstaan. Ik dacht eerst dat dit een defect was of fout aangesloten was, maar via de site van Etna vond ik een mooie uitleg hierover. Al met al dus zeer tevreden over dit product!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Strak ontwerp
  • Grote pit om grillpan te plaatsen
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Indeling van de pitten is even zoeken
  • Schakelt bij meerdere pitten op gemiddeld vermogen

Officiele reactie van Atag 06-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat fijn dat u bij het vervangen van uw kookplaat uit bent gekomen bij ETNA.
Goed te lezen dat de bediening prettig is in gebruik, en wij denken dat nu nog meer plezier in het koken zult hebben als u de bridgefunctie optimaal zult gebruiken!
Op onze site staat veel informatie, fijn dat u de informatie die u zocht hier heeft kunnen vinden.

w**a@h**l.com 18-03-2022

Slechte voorlichting en onjuiste documutatie.

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

De Etna KIF577ZT is een mooie kookplaat. Alleen de installatie gegevens en kleurencode kloppen niet met de NEN1010. Wat nog vervelender is, dat voor de installateur kwam, de vraag aan helpdesk is gesteld of dit type achter een aardlek gemonteerd kan worden. Dat is namelijk een nieuwe regel in de NEN 1010. Dit kon was de reactie van Etna. Maar nu blijkt, dat het helemaal technisch niet mogelijk is. De Etna heeft namelijk geen gescheiden nullen , zodat de aardlek wordt geactiveerd. Nu moet onze installateur weer een nieuwe afspraak inplannen. Tevens geeft hij aan, dat de kleuren aan het snoer niet overeenkomen met de aansluitingen in het toestel. Heeft hij doorgemeten. En de volg orde is volgens hem niet volgens NEN1010. Fase 1 bruin Fase 2 zwart. Nul 1 blauw en Nul twee grijs bij een kabel aansluiting 5 x2,5 mm. Normaliter is het Fase 1 en 2 Bruin en Nul 1 en 2 blauw met draad. En uiteraard een aarding geelgroen. De technische beschrijving is heel onduidelijke en er staat nergens dat hij niet geschikt voor aardlek. Tevens is bij Etna onmogelijk om een technische medewerker te spreken. Wel een telefoniste die snel van slaag raakt. Kortom zeer slecht zaak. Het wordt tijd dat Etna apparaten produceert die volgens de NORM 1010 aangesloten kunnen worden.
PS Cool blue heeft op YouTube een filmpje gezet over het aansluiten. Hier klopt niet van. Tevens is het niet toegestaan dat niet gecertificeerde burgers installatie werk doen in de laagspanning. Met dit filmpje activeert uw hier wel toe. Schandelijk

Uitstekend kooktoestel 16-03-2022

Uitstekend kooktoestel

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

We hebben de kookplaat nu een aantal dagen in gebruik. Zijn er ook erg blij mee. De kookplaat werkt fantastisch en is zeer snel op temperatuur. De kookplaat is ook makkelijk in het onderhoud, vochtig doekje erover en weer droog wrijven en klaar.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u zo blij bent met de inductiekookplaat, deze fantastisch werkt en snel op temperatuur is. En weinig onderhoud is een mooie bijkomstigheid ;-)
Chantal Webcareteam ETNA

Arie 08-03-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Kookplaat gekocht en geplaatst. Fluitje van een cent. Mooi strak design. Booster functie geweldig
Aanwinst in onze keuken.

Pluspunten

• Mooi, strak design
  • Goed vermogen

Minpunten

• Geen tot nu toe.

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste Arie,
Hartelijk dan voor deze beoordeling. Wat een mooie reviewscore heeft u gegeven. Goed te lezen dat de kookplaat een aanwinst is in uw keuken en u het design mooi en de boostfunctie geweldig vindt. Veel kookplezier gewenst!
Chantal Webcareteam ETNA

Frank 03-03-2022

Goed product

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Gekocht om de gasprijs te drukken.
Werkt prima en razend snel.
Mooi uiterlijk en erg gebruiksvriendelijk.
Kost geen moeite om de overstap van gas naar inductie te maken.
Onze pannen konden gewoon er op dus geen extra kosten.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Niet gevonden

Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste Frank,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij deze op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

j**6@g**l.com 19-02-2022

Koken is iedere dag een feestje

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

De 5 jaar garantie gaf de doorslag om voor een inductiekookplaat van Etna te kiezen. Een merk waarop mijn oma nog het eten bereidde. Dat geeft vertrouwen. De inductiekookplaat ging onze gas op glasplaat vervangen, met inbouw maten van 750 mm x 520 mm. Gelukkig had Etna deze inbouwmaten maten ook. Oude plaat eruit. Nieuwe plaat erin. Paste perfect. Een perilex aansluiting naar de meterkast hebben we door een installateur laten maken. De overgang van gas naar inductie ging probleemloos. Wel eerst alle pannen vervangen. We hebben de inductiekookplaat nu 1 week in gebruik. De schuifregelaar werkt heel fijn. Water kookt binnen de kortste tijd. De kookwekker gebruik ik regelmatig. Schoonmaken, zo gebeurt. Heel blij met onze aanschaf.

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie en positieve review. Wat fijn om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft bij uw overstap van gas naar inductie en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Leuk om te lezen dat de inductiekookplaat ervoor zorgt dat koken een feestje is😊
Wij wensen u nog veel kook(feest) plezier toe.

Blije gebruiker 15-01-2022

Goede koop voor het geld

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Voor een net bedrag een vrij complete kookplaat. Het is even wennen aan de bediening, maar daarna fijn in gebruik. Verbetering met vorige plaat met 5 timers en mooie gedeelde kookzone. Klein minpuntje was dat instalatie wat onhandigheden heeft. Kabel van 110 cm is niet heel ruim, had best een 10/20 cm bij gemogen. Daarnaast is de beschrijving over de afplak band wat onduidelijk, het is niet duidelijk of er nog meer nodig is naast de rand die er al op zat.

Pluspunten

• goedkoop
  • koppelzone
  • 5 timers

Minpunten

• installatie gemak

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke beoordeling en het mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over de werking van de kookplaat.
Uw feedback betreffende de installatie wordt gewaardeerd, zodat wij ons kunnen blijven verbeteren.

Mnow 13-01-2022

Top ding

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Echt een top kookplaat en de koppelbare zones zijn ook heel handig heb er al 1 keer een grilplaat op gelegd en doet het fantastisch

Pluspunten

• Grote kook zone
  • Goed beschreven hoe alles werkt

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

Beste Mnow,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de KIF577ZT.
Wat leuk om te lezen dat de grillplaat het fantastisch doet.

Ik wens je veel kookplezier.

Groet Heidi

Anoniem 06-01-2022

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij hebben voor dit product gekozen vanwege de aantrekkelijke prijs in combinatie met 5 jaar garantie.
De kookplaat werkt prima, hierop hebben wij geen aanmerkingen.
Het enige minpuntje is dat het formaat van de gecombineerde warmtebron wat aan de kleine kant is. Het is niet mogelijk hier twee pannenkoekenpannen volledig op kwijt te kunnen (wat we bij onze vorige evengrote (niet-ETNA kookplaat) wel konden), waarbij de pannen ook dichtbij de aanraakbediening komt.

Pluspunten

• Doet wat het moet doen

Minpunten

• Gecombineerde warmtebron aan de kleine kant

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u veel kookplezier toe.

Niki Webcareteam ETNA

c**r@g**l.com 26-11-2021

Lijkt mij zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij hebben voor dit product gekozen omdat deze inductiekookplaat geen tiptoetsen heeft en bovendien redelijk geprijsd was. Over het bedieningsgemak kunnen wij helaas nog niet echt oordelen omdat de kookplaat vandaag (26-11-2021) is geïnstalleerd .

Pluspunten

• Geen tiptoetsen

Minpunten

• Nog niet ontdekt
Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft.

Groet,