ETNA KIV12ZIL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV12ZIL op Kieskeurig.be.

Victor 13-10-2019

Strak design, weinig geluid!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Onlangs dit product gekocht. Na bijna een maand kan ik zeker zeggen dat dit apparaat zeker zijn geld waard is. De strakke, elegante look gecombineerd met de vrij stille ventilatoren maken deze vrijstaande inductiekookplaat tot een toppertje!
1 puntje: de linker kookplaat gaat maar tot 2000 watt. Zoek je een plaat met meer vermogen, dan kan je beter verder kijken.

Pluspunten

• Strak design
  • Vrij stil voor een inductieplaat

Minpunten

• max vermogen 2000
  • Glasplaat wordt snel vies door oa vingers

Officiele reactie van Atag 14-10-2019

Beste Victor,

Bedankt voor deze review. Fijn dat deze vrijstaande kookplaat zo goed bevalt.
Wij wensen u veel kook-plezier en kookgemak.
Webcare Team ETNA

Larooy 27-09-2021

Goede koop en simpel in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Deze kookplaat is heerlijk simpel. Zelf begin ik meestal op de laagste temperatuur, om de pan op te warmen en de boter te smelten dan de uitjes en knoflook erbij dan doe ik 2 of 3 stappen hoger om het vlees te braden. Wil je de tijd erbij instellen ga je toets tijd + aantal minuten en de plaat stopt vanzelf met 1 piep klaar. De plaat geeft netjes aan, met een H, dat het oppervlak nog heet is. Zelf zou ik een rondje ipv. een kruis op de plaat zien daar waar je de pan kan neer zetten, dit is een beetje lastig te mikken. Het zicht van de instelling is goed te zien met rood licht. Goede koop en prijs! Door binnen 30 dagen te registreren krijg je maar liefst 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Heeft alles wat je nodig hebt

Minpunten

• Kruis ipv. cirkel de glas etsing kan duidelijker

Peter B 12-09-2021

Bediening valt tegen, slecht zichtbaar

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Werkt als verwacht, zichtbaarheid knoppen slecht. Max 75 letters te weinig.

Pluspunten

• hoogte pootjes
  • anti slip pootjes
  • twee pits een stopcontact
  • op temperatuur koken
  • op energie niveau koken

Minpunten

• tip toetsen heel moeilijk te zien
  • snoer erg kort

Officiele reactie van Atag 13-09-2021

Beste Peter,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Vervelend dat naast de vele pluspunten die u geeft, de tiptoetsen moeilijk te zien zijn.
Alle feedback is welkom en nemen wij mee om onze producten te blijven verbeteren.
Chantal Webcareteam ETNA

g**4@h**l.nl 15-07-2021

geweldige aankoop

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

prachtige vorm ziet er netjes uit makkelijke bediening hele simpele installatie een prima apparaat

Officiele reactie van Atag 16-07-2021

Beste g**4@h**l.nl,

Dank voor deze terugkoppeling! Het is fijn om te lezen dat je zo tevreden bent . Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Niki Webcareteam ETNA

m**1@h**l.com 12-07-2021

Fijne inductieplaat, ik had er eentje met 2 zones en wilde over naar 4 zones met het gemak van een normale stekker.
Het schoonmaken van de plaat gaat ook heel makkelijk.
Al met al een goede koop!
Officiele reactie van Atag 13-07-2021

Beste m**1@h**l.com,

Bedankt voor het schrijven van deze review met mooie reviewscore. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de eenvoudige installatie en het gebruiksgemak van de kookplaat.

Theo 16-05-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Heel snel op temperatuur,makkelijk schoon te houden,makkelijke bediening.Het doet wat hij moet doen.Mijn vrouw is niet zo handig met dit soort apparatuur,maar met deze kookplaat heeft ze geen enkele moeite.Ondanks dat het een vrijstaande kookplaat is,is dit voor ons,2 personen,ideaal.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijke bediening.

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste Theo,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

sjef wilmont 22-04-2021

inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

wij horen hier goede resultaten over en de prijs valt erg nmee
keurig afgewerkt en een duidelijke bediening .
met veel gebruikt mogelijk heden

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • rak design

Officiele reactie van Atag 23-04-2021

Beste sjef wilmont,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de duidelijke bediening van de kookplaat.
Bedankt voor je feedback en mooie reviewscore.

Tanya 13-04-2021

Luxe cadeau voor jezelf en de anderen!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Hij is supermooi afgewerkt, staat stabiel en verwarmt zeer snel. Ik ben happy met mijn nieuwe keukenhulp!

Pluspunten

• design
  • warmteregulatie
  • gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 14-04-2021

Beste Tanya,
Dank u wel voor deze geweldige reviewscore: een 10! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruiksgemak en het design van deze kookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Albert 24-03-2021

Mooie kookplaat met eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooie dubbele kookplaat waarbij elke plaat zijn eigen volledige bediening heeft. Aanzetten, vermogen óf temperatuur instellen en koken maar! En als je wilt kun je de kooktijd ook instellen. Geweldig dat ik voor mijn lunchwandeling een gerecht op de plaat zet en als ik terugkom is het klaar. Geen last meer van aanbranden of vastgekoekte etensresten en dankzij de zonnepanelen op het dak kook ik duurzaam én gratis. En door de mogelijkheid om een laag vermogen te kiezen is deze inductieplaat uitstekend geschikt voor op de camping. Per 200 Watt oplopend, dat is 1 ampère! Je kunt alles eerst instellen, hij gaat pas stroom gebruiken als je de pan erop zet.

Pluspunten

• goede temperatuur regeleing
  • fijne timerfunctie
  • ook geschikt voor kleine pannen (12 cm)
  • pan herkenning
  • vooraf instellen is ideaal voor op de camping

Minpunten

• randje tussen twee platen ligt iets lager

Officiele reactie van Atag 25-03-2021

Beste Albert,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review.
Wij waarderen je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.
Zo heerlijk comfortabel kan duurzaam zijn.
Veel plezier van je weloverwogen keuze.
En veel kookgemak gewenst.

Taus 10-03-2021

Uitstekende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik ben verhuist naar een woning zonder gas, dus heb een elektrische kookplaat moeten kopen.
Ik heb behoorlijk wat reviews gelezen en mede doordat ETNA ook 3 jaar extra garantie geeft ben ik voor deze kookplaat gegaan. Wel goed opletten dat je de rechter kookpit gebruikt om een eitje op te bakken :P De linker heeft het hoogste vermogen dus de laagste stand daar is 160 graden. Rechts is dat 60 graden.

Pluspunten

• kookt super snel
  • touchscreen werkt goed

Minpunten

• even uitzoeken maar dat is normaal

Officiele reactie van Atag 11-03-2021

Beste Taus,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen. Het is ook prettig te lezen dat de overstap van gas naar inductie koken je goed bevalt. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je nog veel plezier van deze aankoop.

Etna inductieplaat, 2 platen 03-03-2021

Prima Inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Een mooi en prima inductieplaat. de fan gaat aan zodra je het gaat gebruiken en blijft nog even blazen als je stopt met koken.
Je kunt de plaat niet "even" aanzetten, je moet iets langer op de power knop je vinger plaatsen en dan gaat de plaat aan. Dus een mooie kinderbeveiliging. Verder kun je wattage instellen of op temperatuur.
2 verschillende wattage in kookplaten.
Mooi fortmaat en een nette prijs.
Zeker een aanbeveling waard.

Pluspunten

• Mooie plaat
  • Niet zo maar aan te zetten voor kinderen
  • Genoeg wattage, 2 verschillende

Officiele reactie van Atag 04-03-2021

Geachte heer/mevrouw,

Wij waarderen uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.
Alle feedback is welkom en word ook door ons meegenomen.
Veel (kook)plezier gewenst.

Don 27-02-2021

Ideale en mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Omdat wij een klein huis hebben en de keuken tzt vervangen moet worden, hebben wij gekozen voor Inductie kookplaat met 2 warmte zones. Diverse kookplaten bekeken en enkele uit geprobeerd.
Tot dat wij deze Etna inductie plaat uit probeerden.
Hij is mooi, hij is degelijk, hij is heel snel op temperatuur.
De ventilatoren van de kookplaat maken slechts een heel zacht geluid in tegenstelling van de andere uitgeprobeerd kookplaten.
De zones zijn ieder afzonderlijk te bedienen, ook het activeren (aan en uit zetten) van de zones afzonderlijk.
De kookplaat heeft een soft touch bediening, die goed functioneert.
Ideaal is de aansluit waarde, gewoon met een normale stekker in het stopcontact.
Een goede en betaalbare Kookplaat met een mooi uiterlijk, een aanrader!

Pluspunten

• Mooi disign
  • Eenvoudige bediening / Programmeerbaar
  • Soft touch bediening
  • Zones afzonderlijk inschakelbaar
  • Ventilatoren erg stil, weinig geluid

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review. Met deze cijfers zijn wij erg blij!
Deze Plug&Cook vrijstaande inductiekookplaat is zo te lezen helemaal naar wens.

We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

Ef 21-02-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Deze kookplaat is eenvoudig in het gebruik en het koken verloopt vlot. Makkelijk schoon te houden ook. De ventilator laat zich wel goed horen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Eten gauw aan de kook
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Ventilator goed hoorbaar

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Ef,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze vrijstaande inductiekookplaat zo goed bevalt. We wensen je dan ook veel kookplezier toe.

Willem 14-02-2021

uitstekende keus voor een zachte prijs

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

we waren bezig met het verbouwen van de keuken en om toch zelf te kunnen koken zijn we op zoek gegaan naar een goeie kookplaat. Aangezien we van het gas af gaan in de keuken hebben we een inductieplaat gezocht en kwamen wij deze handige, goed bedienbare en veilige kookplaat van Etna tegen. Overal te plaatsen , een "normale" geaarde stekker en dus ook straks in de tuin te gebruiken als extra plaat voor naast de BBQ. Kinderbeveiliging, geen pan geen hitte maar wel een signaal.

Pluspunten

• licht en verplaatsbaar
  • warmt snel op
  • zowel graden als powerindicatie
  • timer
  • warmhoud functie

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste Willem,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Fijn dat onze "Plug & Cook" kookplaat zo goed bevalt. Succes met de verbouwing en tot die tijd veel kookplezier op deze handige kookplaat.

Slow kooking op inductie. 04-01-2021

Slow kooking op inductie.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

De Etna KIV12ZIL - vrijstaande inductie kookplaat heb ik nu 3 weken dagelijks gebruikt. De eerste voordelen die meteen in het oog sprongen: mooi design, lekker licht, dus van voren naar achteren te schuiven op een tafel of ijskast en aan te sluiten op een gewoon stopcontact. Wel heb ik de eerste dagen problemen gehad met het opwarmen van melk op de temperatuurstand van 60C. Uiteindelijk klantenservice van Etna gebeld en samen kwamen we er uit. OPWARMEN DOE JE OP 200 WATT dus niet op de temperatuurstand. En dat gaat perfect! Je kunt er zelfs chocoladerepen mee smelten. Nu gebruik ik de Celsiusstand alleen nog als temperatuurindicatie tijdens het koken. Meteen het apparaat geregistreerd voor de 5 jaar garantie.

Pluspunten

• design
  • opwarmmogelijkheid

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie review en waardering. Bedankt, hier zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KIV12ZIL.
Veel kookplezier gewenst.

Floris 06-12-2020

Krachtige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Een krachtige kookplaat, die op lage stand ook echt laag is. Timer functie is top. Je kunt met een beetje oefenen je aardappelen en groenten laten koken tot ze gaar zijn zonder er nog maar naar om te hoeven kijken. Is goed schoon te houden. De bediening spreekt voor zich. En hij is ook nog eens mooi vormgegeven.

Pluspunten

• Goed te bedienen
  • Krachtige kookplaat
  • Lage stand is ook echt laag
  • Timer functie
  • Goed schoon te houden

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Beste Floris,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Op alle punten tevreden! Dat is waar we het voor doen.

Wensen je nog veel meer kookplezier toe.

Linda 09-11-2020

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

De ETNA KIV12ZIL inductiekookplaat is een mooie, praktische en gebruiksvriendelijke inductie kookplaat. De kookplaat beschikt over snelle en eenvoudige bediening en is makkelijk schoon te maken. Stekker in het stopcontact en hij doet het.
In de omschrijving staat een bootsfunctie maar deze kan ik niet vinden, helaas. Deze kookplaat is een echte aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Verschillende temperaturen

Officiele reactie van Atag 10-11-2020

Beste Linda,

Bedankt voor de enthousiaste review en mooie reviewscore; een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. De informatie in de handleiding is juist, dit model heeft geen boost functie. Wij zullen dit meteen aanpassen op onze site. Fijn om te lezen dat de inductiekookplaat verder helemaal naar wens is.

Ef 03-11-2020

Perfecte kookplaat van ETNA

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Een prachtige kookplaat met een eenvoudige bediening, makkelijk schoon te houden en voordelig in aanschaf. De stekker past in elk geaard stopcontact, dus aansluiten is heel simpel.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • snel op temperatuur
  • past in elk stopcontact
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• ventilator is hoorbaar

Officiele reactie van Atag 05-11-2020

Beste Ef,

Wat een mooie score! Hier zijn we erg blij mee. Bedankt voor het plaatsen van de review en wij wensen je nog veel kookplezier met deze inductie van ETNA.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

E. 28-10-2020

Goeie grootte voor kleine studio

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Gekocht voor een kleine studio met kleine keuken, past perfect. Warmt snel op/koelt snel af, pan detectie werkt goed en gaat meteen uit wanneer een pan overkookt. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Goeie grootte voor kleine keuken

Minpunten

• Iets hoog

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste E.,

Bedankt voor je review. Deze Plug & Cook vrijstaande inductiekookplaat is een ideale ruimtebesparende oplossing voor in een kleine keuken. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met deze kookplaat. Veel plezier ervan!

Groet Heidi

Roy van de Wiel 05-09-2020

Prima aankoop en betrouwbaar en mooi product.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Vanwege enkele allergieën moeten wij meerdere verschillende maaltijden maken. Om die reden hadden wij regelmatig aan 4/5 pitten niet voldoende op onze inductiekookplaat. Om die reden op zoek gegaan naar een extra en losse/vrijstaande inductieplaat met liefst 2 extra pitten. Omdat Etna 5 jaar garantie geeft op haar product, onze ervaring met Etna goed is, en het design er tevens netjes uitziet gegaan voor deze inductieplaat. Tevens zou deze kookplaat ook de kleinere steelpannen aankunnen in tegenstelling tot concurrerende merken waar ik in de reviews las dat kleinere pannen niet herkend werden.De plaat ziet er inderdaad erg mooi uit met het rvs randje in het midden. Totaal 3500 Watt vermogen waarbij de linkse pit 2000 Watt vermogen levert en de rechts 1500 Watt. Boostfunctie heb ik ook niet kunnen vinden maar heb je ook niet nodig want op vol vermogen gaat het echt wel snel.Makkelijk schakelen tussen vermogen Watt en temperatuur. Tevens is een timer aanwezig.Nog een positief punt van deze kookplaat is dat als je het vermogen omlaag brengt als iets aan de kook is dat deze ook laag is. In reviews bij andere apparaten las ik dat de laagste stand nog te hoog was en voedsel/water door bleef koken. Dat is bij deze plaat niet aan de orde. Dus een sausje kan je prima op laag vermogen warm houden.Geluid is prima en inductiegeluiden horen er nu eenmaal bij. Dit is absoluut niet storend.Mocht u twijfelen voor welke plaat u gaat dan kan ik deze Etna zeker aanraden.

Pluspunten

• Kleinere diameter pannen zijn geschikt
  • Geluid
  • Laag vermogen is ook laag
  • 5 jaar garantie
  • Schoonmaken en design

Officiele reactie van Atag 07-09-2020

Beste Roy,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wensen je heel veel kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA