Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Philips Daily Collection HD7474 zwart, roestvrijstaal

Philips Café Gaia Collection HD7544 zwart

Philips Café Gaia Collection HD7544 zwart
Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium op Kieskeurig.be.

Henk de Vries. 06-12-2018

Redelijke koffie.

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Koffie niet heet genoeg,water bijvullen lastig, niet duidelijk te zien,smaak koffie goed,inzetten koffiekan gaat stroef en de prijstelling is gezien het resultaat aan de hoge kant.

Pluspunten

• koffiesmaak goed.
  • een kopje kan.

Minpunten

• geen hete koffie.
  • bijvullen water slecht te zien.

Steekel 17-01-2019

voldoet niet meer

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Wij hebben dit apparaat nu ongeveer 1 jaar in gebruik. In het begin waren we er erg tevreden over, maar nu lijkt het ineens alsof de koffie een stuk minder warm wordt. Nu al versleten? Valt ons erg tegen aangezien het apparaat een behoorlijk hoge aanschafprijs had. Dus maar weer op zoek naar een nieuw apparaat zonder thermoskan.

Pluspunten

• design
  • duidelijk waterreservoir

Minpunten

• lauwe koffie
  • onhandig te openen van kan

Mieke 07-10-2021

Goed en stijlvol apparaat

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Dit apparaat slaat als het klaar is vanzelf af. Koffie is warmer en veel lekkerder vanwege speciale afsluitdop.
De thermoskan schenkt zonder te druppen.

Pluspunten

• Koffie is Warmer en lekkerder
  • Sluit goed af, drupt niet bij het schenken

Minpunten

• Pruttelt als je het verschuift.

Colinda Zuidema 19-06-2021

Wel hete koffie

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

We hebben dit apparaat aangeschaft door tip van de buren. Deze hebben ook dit koffieapparaat. We zetten altijd minimaal 5 kopjes (grote) zodat we de hele morgen of middag genoeg koffie hebben. En voor aanwaai koffiedrinkers... Hierdoor is de pot voldoende gevuld om de warmte te bewaren. De reden waarom we een thermoskan wilden voldoet ruimschoots.

Pluspunten

• hete koffie
  • mooi design
  • prijs

Minpunten

• geen afneembare waterkan

Traas 03-10-2020

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Na jarenlang (6 jaar?) gebruik gemaakt te hebben van de voorganger HD7545 van dit koffiezetapparaat maar eens een nieuwe aangeschaft. Het oude apparaat voldeed altijd prima, maar begon nu kuren te vertonen. Af en toe liep de koffie niet meer de kan in, maar over het aanrecht. En de binnenkant van de kan was niet meer schoon te krijgen door de vele aanslag.
Maar al met al toch heel tevreden, dus ongeveer hetzelfde apparaat gekocht. Wel een nieuwer type dat er nog mooier uitziet in de titaniumkleur.
Enige duidelijk verschil is dat er nu een aan- uitknop op zit. Eigenlijk overbodig omdat het apparaat zichzelf uitschakelt als de koffie klaar is.

Jansen-Smit 14-08-2020

Terug naar de zeventiger jaren

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

De vormgeving is erg gedateerd. Het titanium deel is mooi, maar de kleppen zijn vreemd. Vooral de houder van het koffiefilter is onhandig. Gelukkig kun je het filter er wel los uitpakken in de hoop dat dat niet scheurt. De knop geeft geen tikje als je de machine aanzet. Ik moet altijd even bukken om te zien of het lampje brand. Bij ons vorige apparaat zat een handig metertje waarop je op wonderbaarlijke wijze kon zien hoeveel gemalen koffie je moest toevoegen, dat mis ik hier.
Wat hij moet doen, doet hij goed: lekkere koffie zetten, die goed warm blijft in de kan.

asbij 06-05-2020

ziet er mooi uit, zet goed koffie

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

bedieningsgemak is minder, geen afneembaar waterrreservoir en filterhouder is moeiaam te gebruiken als je het filter weg wilt gooien, dus haal je het filter eruit en dat geeft soms druppels

Frits V 08-01-2020

Zorgt elke morgen voor een heerlijk kop koffie

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Deze koffie heeft toch een plus: zelf de sterkte kiezen. De heerlijke geur als we beneden komen maakt de dag meteen goed. Het overdadig borrelen op het eind van het proces vinden we wat minder. Temeer omdat voorganger van hetzelfde type daar geen last van had. Maar deze mag desondanks blijven.

INEKE94 01-08-2019

Zeer tevreden!!

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Het apparaat voldoet aan de verwachtingen, handig en eenvoudig in gebruik.
Met thermoskan, hete koffie en automatische uitschakeling. Mooi design.

Minpunt:
Gisteren een titanium waterkoker van Philips bijbesteld, Vandaag ontvangen, maar de kleuren komen totaal niet overeen. Hier baal ik enorm van.
Titanium is toch titanium? Of zijn er meerdere kleuren titanium?

INEKE94 01-08-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Het product voldoet aan alle verwachtingen.
Hete koffie, snelle doirlooptijd en een mooi design. Handig met thermoskan en automatische uitschakeling vh apparaat.

Nadeel met combineren van apparaten
Heb gisteren een titanium waterkoker van Philips bijbesteld en vandaag ontvangen in de kleur Titanium.
Maar dit komt helemaal niet overeen, daar baal ik wel enorm van.
Titanium is toch titanium??? Of zijn er hier meerdere kleuren???

omatoby 01-12-2018

uitstekend !

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Wij zijn heel tevreden met de aankoop van dit toestel , heel warme koffie en die blijft nog lang warm in de kan ,het is ook een mooi toestel. Heel handig is dat hij automatisch uit gaat na het doorlopen van de koffie.
Een aanrader!

ollebolleke 01-08-2016

Betrouwbaarheid in het verleden bewezen

Geschreven voor: Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Vertrouwde kwaliteit van gezette koffie in verleden.
Prijs kwaliteit verhouding goed
Vormgeving past in elke keuken