Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koen Koffie 22-03-2022

Prima koffiezetapparaat met een (zeldzame) zwakte

Coating aan binnen- en buitenkant van thermoskan laat na enige tijd los. Blijkens recensies zal dit waarschijnlijk slechts bij een klein percentage van de exemplaren optreden. Op internet kon ik namelijk slechts één gebruiker van de Gaia met dezelfde ervaringen vinden (op een klachtensite). Mijn apparaat is sinds juni 2019 in gebruik.

driver75 19-02-2022

Het apparaat is goed.

Hete koffie blijft ook heet in de kan. Dat is mijn 2e apparaat.
wel goed ontkalken anders water lekkage. Dan gaat hij jaren mee.

Frank W 06-01-2022

Beste koffiezetapparaat!

Filterkoffie is gezonder dan koffie volgens andere bereidingswijzen en zo'n klassiek koffiezetapparaat werkt ook makkelijker dan andere bereidingswijzen. Deze Gaia gaat, zo hebben wij ervaren, heel lang mee, zet lekkere koffie en de thermoskan houdt de koffie gratis warm. Het beste koffiezetapparaat dat ik in een lang leven heb gebruikt.

Mieke 07-10-2021

Goed en stijlvol apparaat

Dit apparaat slaat als het klaar is vanzelf af. Koffie is warmer en veel lekkerder vanwege speciale afsluitdop.
De thermoskan schenkt zonder te druppen.

Pluspunten

• Koffie is Warmer en lekkerder
  • Sluit goed af, drupt niet bij het schenken

Minpunten

• Pruttelt als je het verschuift.

Schbk 22-09-2021

Houdt niet lang warm

Na enkele maanden blijft de koffie in de thermoskan niet lang heet/warm. In de beginperiode was dit wel zo.

Colinda Zuidema 19-06-2021

Wel hete koffie

We hebben dit apparaat aangeschaft door tip van de buren. Deze hebben ook dit koffieapparaat. We zetten altijd minimaal 5 kopjes (grote) zodat we de hele morgen of middag genoeg koffie hebben. En voor aanwaai koffiedrinkers... Hierdoor is de pot voldoende gevuld om de warmte te bewaren. De reden waarom we een thermoskan wilden voldoet ruimschoots.

Pluspunten

• hete koffie
  • mooi design
  • prijs

Minpunten

• geen afneembare waterkan

Mijn naam 14-05-2021

Was al bekend met dit type koffiezetter - voorganger ging na 5 jaar defect op lekkage van verwarmingselement.

Beers 05-05-2021

prima koffiezetter!

de koffie is snel klaar, smaakt heel goed, koffiezetter maakt geen herrie, zoals de vorigen.
Daarnaast is het een sieraad in de keuken.
Tot slot, zeker niet onbelangrijk: de koffie blijft in de thermoskan, ook na een half uur, nog steeds heet.
Kortom, een echte aanrader.

Koffie met koek 21-04-2021

Tevreden, maar de vorige was fijner.

Zo lang als ik me kan herinneren, kopen wij een Philips koffiezetapparaat. Vertrouwd en betrouwbaar.
Onze vorige koffiezetter was geweldig, maar we hebben die vervangen omdat onze thermische kan hard gevallen was, en de schenktuit helemaal kapot was. Een nieuwe thermische kan was bijna net zo prijzig als een nieuw koffiezetapparaat.
Onze vorige: de Intense HD7697/90, was helaas niet meer verkrijgbaar.
Ik kan alleen maar zeggen: Philips, Philips, waaróm hebben jullie dat goede product nu uit de markt gehaald!?! Het afneembare reservoir, (zie foto) zó handig. Het lampje dat pas uitgaat als de waterfilter ook daadwerkelijk is uitgedruppeld.
Niet getreurd, we zijn weer teruggekeerd naar het model van vóór de Intense. Die hadden we ook al eens gehad. Natuurlijk bevalt dit koffiezetapparaat ook goed, de kleur is fijn, je ziet er geen spetters en koffievlekken op. Dat vind ik prettig.
Je moet wel goed opletten dat als het lampje uitgaat, de waterfilter nog niet helemaal doorgedruppeld is, je moet zéker nog ruim een minuut geduld hebben. Heb je dat geduld niet, dan lekt de boel door nadat je de thermische kan hebt weggehaald.
Verder niet getreurd, de koffie smaak is bij al onze koffiezetapparaten net zo lekker.

WBeve 09-02-2021

Prima koffie zetter

Koffie zetter werkt uitstekend, is een vervanging voor de oude koffiezetter die na vele jaren trouwe dienst begon te lekken. Koffie blijft heerlijk warm in de kan.

Henry-Pierre 21-01-2021

Het koffiezetapparaat zou zich zelf uit moeten schakelen. Helaas doet hij dat af en toe wel en af en toe niet, dan schakelt hij niet uit. Het blijft oppassen met het apparaat.

Tom0mie 23-10-2020

Lekkere en warme koffie :)

Koffie apparaat ziet er mooi uit in mijn strakke keuken.
Koffie smaakt goed (maar dat zal ook afhankelijk zijn hoe je hem zet). De thermoskan houd de koffie lang warm en persoonlijk vindt ik het erg fijn dat er geen warm houd plaat in zit dus nadat je koffie klaar is staat je machine ook meteen uit is.
Alleen jammer dat er op de site staat dat je de de maalgraad kan instellen echter zit er geen knop op om deze koffie sterkte in te stellen.
Wat een klein nadeel is van een thermos kan is dat je niet kan zien hoeveel water je in je kan hebt gedaan om je machine te vullen.

Traas 03-10-2020

Prima koffiezetapparaat

Na jarenlang (6 jaar?) gebruik gemaakt te hebben van de voorganger HD7545 van dit koffiezetapparaat maar eens een nieuwe aangeschaft. Het oude apparaat voldeed altijd prima, maar begon nu kuren te vertonen. Af en toe liep de koffie niet meer de kan in, maar over het aanrecht. En de binnenkant van de kan was niet meer schoon te krijgen door de vele aanslag.
Maar al met al toch heel tevreden, dus ongeveer hetzelfde apparaat gekocht. Wel een nieuwer type dat er nog mooier uitziet in de titaniumkleur.
Enige duidelijk verschil is dat er nu een aan- uitknop op zit. Eigenlijk overbodig omdat het apparaat zichzelf uitschakelt als de koffie klaar is.

Pipo en ??? 28-09-2020

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heerlijke koffiezetter, loopt snel door en de koffie blijft erg lang warm.

Lassche 22-09-2020

Doet wat hij moet doen!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet precies wat hij moet doen: koffie zetten en deze warmhouden in de thermoskan. Dankzij de het automatische systeem gaat het apparaat automatisch uit zodra de koffie klaar is. De koffie is snel klaar en van prima kwaliteit, schoonmaken gaat ook eenvoudig. Enige nadeel is dat de kan niet onder elke hoek in het apparaat geplaatst kan worden. Dit is op het begin eventjes wennen.

Anoniem 21-09-2020

Een echte aanrader!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Laatst de Philips cafe Gaia aangeschaft en nog steeds erg tevreden met het koffiezetapparaat! Op oogopslag is het een chique en elegant apparaat vanwege het RVS stalen frame van de thermoskan en het filtergedeelte.

Het apparaat is erg makkelijk in de omgang vanwege de simpele druk-op-de-knop methode. Daarnaast was ik erg verbaasd over hoe snel de koffie klaar is en dat dit erg snel gaat in verhouding tot andere apparaten. De thermoskan van het apparaat is erg handig voor als je een grote partij koffie hebt gezet en deze blijft dan ook lang warm.

Enige nadeel is het bijvullen van het waterreservoir met de thermoskan.

Mcdawqer 21-09-2020

Café Gaia Koffiezetapparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed alternatief voor mijn Philips Senseo apparaat.
Was weer een leuk om de koffie te horen pruttelen.
Gezellig!!

Twigt 21-09-2020

Mooi en makkelijk in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit koffie apparaat is zeer geschikt voor als er meerdere koffiedrinkers zijn. De koffie blijft lang warm en vers. De koffie is snel gezet en het apparaat is makkelijk schoon te houden.

van der Horst 21-09-2020

Geweldig koffiezetapparaat!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de Philips Gaia een erg goed koffiezetapparaat. Het heeft een strak zwart/zilver design, is erg makkelijk in gebruik en onderhoud, is zowel handig voor binnen het gezin als bijvoorbeeld voor feestjes, de thermoskan is erg handig om de koffie op perfecte temperatuur te houden en heeft een makkelijke opening/sluiting en uiteraard het belangrijkste element: er komt een heerlijke kop koffie uit!

DemiG 20-09-2020

Makkelijk en werkt naar behoren

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super koffiezetapparaat die gewoon doet wat hij zou moeten doen. De thermoskan zorgt ervoor dat de koffie zijn verse smaak behoudt en is groot genoeg om voor een grotere groep mensen koffie te zetten. Zeker aan aanrader. Makkelijk te gebruiken en zeer geschikt voor iedereen die graag verse, goede koffie drinkt.