Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 zwart op Kieskeurig.be.

j**3@u**l.nl 31-12-2021

leuke koffiezetter met heerlijke senseo smaak

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

ik vindt deze senseo een prachtig design, de kleuren vindt ik mooi om te zien, staat leuk in mijn keuken, het apparaat werkt goed, en fijn is dat je de sterkte kan instellen, naar smaak, staat garant voor een heerlijk kopje koffie, met schuimlaag, het apparaat, is makkelijk te bedienen, en makkelijk schoon maken van de losse onderdelen, ik heb wel een klein min puntje, de koffie is niet zo heet als
het zou moeten zijn, want ik heb nog een ander senseo apparaat, en wordt de koffie veel heter, het verschil is duidelijk te merken, maar ondanks dit min puntje, smaakt de koffie heerlijk, ik ben heel tevreden, met mijn koffie senseo apparaat, ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• mooi design
  • zet heerlijke koffie
  • makkelijk te bedienen
  • 3 verschillende sterkte instellingen

Minpunten

• koffie wordt niet zo heet

e**5@c**a.nl 19-12-2021

Topaankoop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Top apparaat voldoet aan onze eisen beslist een aanrader zeker
ook qua prijs en kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit

Janny 08-12-2021

Nieuwe Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Van deze Senseo kan je de sterkte zelf instellen.
Voldoet heel goed, maar het waterresvoir zou wat groter moeten zijn. Ook het vastpakken vergt enige handigheid, maar na een weekje gaat het wel.
Het aan lampje is erg handig, want er gaat wat wachttijd voorbij ,waardoor je tussendoor nog iets klaar kan zetten of serveren

Pluspunten

• Aan/uit lampje
  • Sterkte zelf in te ste

Minpunten

• Nog steeds klein waterreservoir
  • Moeilijk vast te pakken

h**k@h**l.com 04-07-2021

Geen schuim

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Gisteren nieuwe Senseo aangekocht ,maar ik krijg geen schuim laagje op mijn koffie, teleurgesteld

Pluspunten

• Automatisch
  • Snel

Minpunten

• Geen schuim laagje op de koffie

Isalievdd 03-05-2021

Veelzijdige Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Ik heb de Senseo nu ondertussen al een tijdje in gebruik , en ik ben zeer tevreden . Het grootste pluspunt is voor mij de keuze in koffiesterkte. Je moet ook niet lang wachten voor je een kopje koffie kan zetten, het is direct gebruiksklaar. Je kan twee kopjes tegelijkertijd zetten . Het onderhoud is zeer eenvoudig , je ksn ook alles zeer goed afspoelen. De Senseo ziet er ook nog eens goed uit waardoor die heel mooi op het aanrecht past .

Pluspunten

• Koffiesterkte kiezen
  • Twee kopjes
  • Warme koffie

Maddy 30-03-2021

Gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Steeds warme koffie, op de juiste sterkte en in de gepaste hoeveelheid.
Pads zijn niet zo duur als cups voor andere toestellen.

Pluspunten

• uitneembare waterbak
  • steeds warme koffie
  • sterkte van koffie naar eigen smaak
  • eenvoudige bedienig

Minpunten

• trilt en maakt veel lawaai bij het doorlopen

Baptistuta14 29-03-2021

Goed pruduct voor zijn geld

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Een kwalitatief toestel dat doet wat het moet doen. Verschillende sterktes mogelijk en in memo te plaatsen.
Hij ziet er goed uit, hij schakeld automatisch in als het water warm is en automatisch uit om energie te besparen. Het waterreservoir mocht naar mijn zeggen iets makkelijker ontwikkeld worden maar dat belet niet dat dit een aanrader is.

Pluspunten

• Automatisch in en uit
  • Eigen regeling mogelijk
  • Memo functie
  • Hoogte verstelling

Minpunten

• Waterreservoir in en uit halen

#Prinsesje 12-01-2022

mooie vormgeving, kleur en staat mooi in keuken.

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Bediening is simpel en er zijn veel mogelijkheden tot koffiesterkten. Schoonmaken van onderdelen is gemakkelijk. Apparaat werkt na enkele maanden dagelijks gebruik nog uitstekend. Advies: dagelijks naspoelen.

Pads. 31-12-2021

Leuk machientje!

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Werkte in het begin correct; heeft nu na twee maanden reeds meer tijd nodig voor dezelfde handeling. Is twee maal ontkalkt. Het waterreservoir wordt best geheel gevuld , want anders is de watermassa niet voldoende om het ventiel aan de onderkant te sluiten. Doet nog wat het moet; maar voor hoe lang gaat deze versie mee? Onze zesde "Senseo".

Oldenhuis 17-12-2021

Bij het afnemen en vullen lekt de vlotterplaat.

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Jammer. Bij het vullen en afnemen lekt de vlotter opening overmatig water.
Aanrecht is altijd nat. en wij vinden de koffie niet warm genoeg. (lauw)

Carla 60 03-12-2021

goed apparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Wij gebruiken hem nu 1 week , hier voor hadden we de gewone senseo .
Wel even wennen als je de knop indruk dat je dan gelijk de kopjes er onder moet zetten , lekkere koffie 3 verschillende sterkte ook top . Ook 1 nadeel inderdaad het water reservoir glijd makkelijk uit je handen . Verder een top apparaat

koffie-addict 13-11-2021

Een mooie uitvoering

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Mooie uitvoering. Ik heb de witte versie aangekocht omdat de zwarte niet beschikbaar waren. Licht crèmelaagje aanwezig bij de koffie.

Robert-Jan 09-11-2021

Topapperaat

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Heb altijd een Senseo apparaat gehad verschillende uitvoeringen maar dit is de fijnste, waarom? omdat hij zelf aangaat en direct uit zichzelf uitschakeld als die klaar is!

Nadnad2022 07-09-2021

Machine sensée

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

J ai mis 5 car déjà le design de l appareil es magnifique je l ai prise en rouge elle es facile d utilisation le café est super bon ne fais casi pas de bruit bravo à vous pour avoir fais un nouveau model qui es vraiment magnifique

Dziadzia 28-08-2021

Senséo

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

J'aime le disingn de cet appareil, mais la conception du placement du réservoir d'eau n'est pas pratique, ainsi que du bol récupérateur à l'avant et de ce disque qui glisse à chaque intervention. Ça n'est pas pratique.

Tazounet 23-08-2021

Très bon produit

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Facile d'utilisation et de plus un produit vert, fabriqué avec du plastique recyclé et l'utilisation des pads est plus écologique que les capsules.

Nina Bird 23-08-2021

Goed toestel. Reservoir iets te klein.

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Gemakkelijk te gebruiken maar het reservoir is iets te klein. 3 grote tassen en je mag het water bijvullen.

Chrizzie 21 21-08-2021

La lumière de détartrage reste allumé malgré le dé

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Je dois la détartrer souvent. J’emploie cette machine 4 fois par jour minimum, je recherche une machine plus performante.

Kwelgeest 22-05-2021

Redelijke opvolger met kleine missers.

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

De vormgeving is weer wat moderner geworden en het automatisch starten na indrukken knop is even wennen na onze vorige senseo machine. Er zijn wel wat missers. 1= Er staat op de water container alleen een min en géén max aanduiding. Dat kan vervelend zijn omdat de container schuin geplaatst moet worden. 2= Omdat de padhouder schuin staat blijft er veel water in staan en wordt het altijd een rommeltje bij het vervangen van de senseo pad. De koffie die het apparaat maakt is niet anders dan de vorige en dus altijd prima.
Onze eerste senseo apparaat had dezelfde specificaties maar was geborsteld rvs en had een blauw lcd Display en een ontkalk indicator. Dit was onze favoriet en deze nieuwe is goed voor de 2e plaats.

Koffieliefhebbert 11-05-2021

Geen schuim

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Jammer. Afgelopen week gekocht, omdat ons vorige apparaat steeds minder koffie ging geven, maar hij gaat terug.
Na uitgepakt te hebben, gelijk gevuld met water, stekker erin en eerst doorspoelen. Daarna tijd voor koffie dachten wij. Bij het zetten zag ik al dat er geen crema laagje ontstond. Koffie is dan wat slapjes en lijkt te komen uit een automaat. Nee zo hoort het niet. Waarschijnlijk een maandag apparaat gekocht, want deze gaat terug helaas.