Senseo SENSEO® Select CSA250/10 Koffiepadmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Senseo SENSEO® Select CSA250/10 Koffiepadmachine op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Charlot 13-04-2021

Snelle heerlijke koffie

Het apparaat is mooi en compact. Je kunt zelf de sterkte van je koffie regelen. Je hoeft maar 1 x te drukken en je hebt je koffie. Het apparaat maakt weinig lawaai. De machine kan makkelijk afgewassen worden. Je kan de hoogte van je tas aanpassen naar het apparaat.

Pluspunten

• Zeer snel
  • Koffiesterkte kan je zelf regelen

Hayley 06-04-2021

Uitstekende Senseo in een modern jasje

Dit nieuwe Senseo Select apparaat (CSA250/10) heeft een mooie moderne luxe look gekregen ten opzichte van de Senseo Original. Bovendien is het toestel heel handig in gebruik.
Er is geen aan-uit knop, je drukt gewoon op 1 of 2 tassen koffie om het toestel te starten.
Met de Intensity Plus-schuif kiest je je favoriete koffierecept. Zo kan je heel gemakkelijk kiezen of je een klassieke Senseo, intense Senseo of espresso wilt zetten. Perfect als je binnen je gezin verschillende liefhebbers hebt van sterke en milde koffies. Het waterreservoir is voldoende groot om meerdere koffies te maken.
Het koffiezetten zelf verloopt heel stil en snel. Ideaal als je bezoek hebt. De koffie is ook goed warm.
Dankzij zijn verstelbare koffietuit kan je zijn hoogte heel gemakkelijk aanpassen naargelang de grootte van je koffietas. Hierdoor voorkom je de vele koffiespatten op je aanrecht.
Dankzij zijn geheugenfunctie kan je dan ook nog eens de hoeveelheid koffie in je koffietas persoonlijk programmeren. Echter zit hier wel een maximale hoeveelheid op. Voor te grote koffietassen gebruik je dan beter de functie voor 2 koppen koffie.
Een klein minpuntje vind ik de lekbak die redelijk loshangt. Gemakkelijk om snel leeg te maken, maar aangezien ik dit weinig gebruik, mocht het voor mij wat steviger vastzitten.

Pluspunten

• Prijs-Kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Stil en snel koffiezetten
  • Warme koffie
  • Intensity schakelaar

Minpunten

• Losse lekbak

kenzo 06-04-2021

koffie met gemak en eenvoud

het toestel werd vergeleken met onze oude Senseo die sinds 2003 in gebruik is .
wat we direct opgemerkt hebben is de simpliciteit van het toestel .
er zijn geen overbodige functies ,pictogrammen of knoppen.
interessant aan dit toestel is de keuzeknop voor de koffiesterkte.
het design bevalt ons ook zeer , het is modern en mee met de tijd.
bij het maken van de koffie was voor ons het enige nadeel dat de koffie niet altijd even warm
was (mogelijks verschil in temperatuur van water die je in reservoir doet ?)
het eenvoudig gebruik is toch een troef, je hoeft geen uitgebreide kennis hebben van ingewikkelde machines .
simpel pad aanbrengen en de knop induwen verder doet het toestel alles zelf.
het is tevens handig dat het toestel zichzelf uitschakelt na gebruik iets wat we altijd vergeten.
nadeel is dat het rooster waar je de tas opzet snel bekrast geraakt .ook zou ik liever
hebben dat het minimum en maximumstreepje in kleur wordt aangebracht want het is niet duidelijk zichtbaar.
zeer handige optie is de verstelbaarheid van de kopjeshoogte

de Senseo werd ontvangen als onderdeel van een producttest en Philips heeft geen invloed op mijn beoordeling en is gebaseerd op eigen ondervindingen

Pluspunten

• eenvoudig
  • modern

Minpunten

• niet krasvaste rooster
  • koffiewarmte verschilt

Sibbe 06-04-2021

Prijs kwaliteit een goede deal

Toen ik het product uitpakte vond ik het meteen wat goedkoop aanvoelen. Naar mijn mening kan de behuizing een stuk robuuster. In vergelijking met mijn Senseo switch voelt dit model veel minder stevig. De werking van het toestel is echter wel subliem. Ik drink zelf graag sterke koffie en Senseo was voor mij vaak wat slapjes. Met dit model kan ik echter een ideale kop koffie zetten. Daarnaast kan ook mijn vriendin van hetzelfde apparaat gebruik maken ook al drinkt zij minder sterke koffie. De memo functie is zeer handig om de sterkte aan te passen aan je eigen smaak en kopjes. Kortom ik zou dit product zeker aanbevelen voor mensen die graag verschillende sterktes koffie drinken.

Pluspunten

• Memo functie
  • Intensiteit selectie
  • Auto off

Minpunten

• Goedkope behuizing

Tiramisutje 05-04-2021

Een gemakkelijk en snelle koffie zo voor je neus

Het toestel is snel en gemakkelijk te gebruiken. Hij maakt ook maar weinig geluid. Je kan zelf je porties makkelijk aanpassen en het toestel zet zich automatisch af waardoor het energie bespaard.
Het enige nadeel vond ik dat het waterreservoir glad was waardoor het water aanvullen niet altijd soepel verliep.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk
  • Weinig geluid
  • Sluit automatisch af

Minpunten

• Waterreservoir is aan de gladde kant

Mirja 04-04-2021

zeer handig toestel

Zeer goed product met veel mogelijkheden om de koffie te zetten op maat van de gebruiker. Handig en mooi ontwerp met afneembaar lekbakje: erg handig om alles netjes te houden. Verstelbare koffietuit is ook praktisch om koffie netjes in de tas te krijgen zonder spatten. Bediening is zeer eenvoudig en functioneel. Toestel zet koffie en schakelt direct weer uit. Geheugenfunctie is leuk maar voor mij volstaan de 3 geprogrammeerde standen. Ook handig is de herinnering om te ontkalken.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening met toch veel mogelijkheden
  • energiezuinig
  • Mooi en praktisch ontwerp met inox afwerking
  • mooi en is eenvoudig proper te houden
  • Aanpassen van de koffiesterkte naar smaak

mekegl 03-04-2021

een fantastisch koffiemachine zeer practisch daar je de sterkte van je koffie kan kiezen
een zeer mooi disign

Pluspunten

• strekte van de koffie zelf te kiezen

Minpunten

• geen

Marijn 01-04-2021

betrouwbaar en bekend

Ik heb het geluk gehad om de Philips Senseo Select te mogen testen, vandaar heb ik geen prijs score ingevuld.
Op zich is het een typische Senseo zoals we gewoon zijn, het schenkt je een romige lekkere koffie via koffiepads. Er zijn een aantal vernieuwingen aan dit model, je kan de intensiteit van je koffie aanpassen met behulp van een handig knopje. Alsook zie je duidelijk met oranje led verlichte knopjes als je voor 1 tas of 2 tassen koffie kiest. Wanneer je het deksel opent om de koffiepad in de houder te leggen blijft de houder goed zitten, vorige modellen kon dit wel mee los zitten, dit is een verbetering.
Nadelen zijn er ook aan dit toestel, namelijk de bodemplaat waar je de tas plaatst, deze ligt gewoon los, gemiste kans om die vast te klikken op het toestel zelf. Ook vind ik het toestel nogal bombastisch voor hetgeen het maar is, kleurenkeuze en afwerking is mooi maar Het is nogal groot en in een kleine keuken kan dit tegen vallen. Daarentegen heb je wel veel volume qua water reservoir.

Pluspunten

• design
  • handig in gebruik
  • groot reservoir

Minpunten

• bombastisch

DVDS 01-04-2021

Aangenaam koffietoestel

Het Senseo apparaat heeft een zeer moderne twist gekregen. Een goede verbetering t.o.v. de eerste serie van Senseo. Een pluspunt aan dit toestel is het grote waterreservoir, verstelbare koffietuit en keuze voor verschillende koffierecepten. De verstelbare koffietuit is een leuke upgrade van het toestel, je kan de hoogte gemakkelijk instellen en ook snel van het toestel halen. Door de drie standen van koffierecept kan je altijd kiezen welke je het liefst hebt, straffe koffie of gewone. Geen probleem met dit toestel. Een aanrader om uw koffieervaring een nieuw leven te geven!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Nieuwe koffiebeleving

Luc H 29-03-2021

Mooi design en makkelijk in gebruik

Een heel mooi senseo machine, leuk design en makkelijk in gebruik. door de direct start knop heb je in geen tijd een lekker tasje koffie gezet . De koffiesterkte en grote van de tas is makkelijk in te stellen. Met de memory toets kan je zelf nog kiezen hoe je de koffie het liefste wil

• Direct startknop
  • schuifbare tuit
  • sterkte koffie instelbaar

Minpunten

• waterreservoir klein/ moeilijk plaatsen