Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

• Best Reviewed 2 keer mrt 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Titine 50 13-06-2022

Senseo

Lorsque je remet en place le réservoir d’eau à l’arrière, ça goutte à chaque fois … donc obligée d’essuyer à chaque fois … j’ai déjà eue des senseo c’est la première fois que j’ai cette goutte, la plaque en métal se griffe vite …

Mac apple 13-06-2022

hele lekkere koffie

De manier om koffie te zetten is wel enig. De pads erin knopje duwen en eventjes later wordt er lekkere koffie geproduceerd. Kleine, middelmatige of kleine kop de koffie is top. Zeer tevreden met onze aankoop!

a**6@k**t.nl 09-06-2022

Lekkere koffie, slecht doordacht apparaat

Ik kocht deze Senseo omdat hij er goed uit zag en de sterkte in te stellen is van de koffie.
Hij heeft echter wat tekortkomingen.
Zo is het reservoir lastig zonder knoeien te plaatsen. Het heeft weinig houvast en je vult hem gauw te vol. Maar het meest irritante is dat bij het plaatsen de wateraansluiting erg lekt. Zonder doek onder het apparaat wordt het zeker een waterballet. Ik heb een kleine modificatie gedaan waardoor het reservoir iets later opengaat en bijna niet meer lekt. Dat zou Philips ook kunnen bedenken.
Verder is het allemaal wat minder degelijk dan de oudere types en dit is dan nog de luxere RVS uitvoering.
Gelukkig is de koffie die gezet wordt wel prima. Ook handig dat dit automatisch gaat zodra hij is opgewarmd en hij dan gelijk weer uitschakelt.

Pluspunten

• Koffie lekker
  • Sterkte instelbaar
  • Energie besparend (schakelt zelf uit)

Minpunten

• Waterballet bij plaatsen reservoir
  • Voelt niet degelijk aan

h**l@i**d.com 30-05-2022

Matig

Het is een niet erg stevig apparaat, maar voldoet. Ik warm eerst de machine een keer op zonder pads en daarna met pads voor hete koffie. Ik gebruik 2 pads voor een kopje omdat het anders een slappe bak is ondanks gebruik van Senseo intense.

Tina 584 18-05-2022

Beau design,excellent produit

Très bon produit, beau design ,économie d’électricité par rapport à l’ancienne car s’éteind directement .la prise en main du réservoir pourrait être un peu améliorée. L’ai offerte à ma nièce super contente

d**5@g**l.com 15-05-2022

Beste ooit

Tot nu toe de beste Senseo ooit en ik heb er in de loop der jaren heel wat modellen gekocht. Makkelijk in bediening en lekkere hete bak koffie. Volautomatisch, met een druk op de knop schakelt hij aan, zet een of twee kopjes en schakelt daarna vanzelf uit. Zeer zuinig dus in stroomverbruik. Het model is mooi en strak van vormgeving en de kophoogte is verstelbaar. Neemt weinig ruimte in en staat door de mooie strakke afwerking met metalen zijkanten mooi op de aanrecht. Ben er super blij mee🤗

Pluspunten

• Aan en uitschakeling door een druk op de knop
  • Makkelijke bediening
  • Neemt weinig ruimte in

Rob 11-04-2022
  • Product gekregen

Koffie met een +

Heerlijke koffie!

+ slaat vanzelf af als koffie klaar is
+ hoogte verstelbaar
+ gebruiksvriendelijk

- waterreservoir is soms wat lastig terug te plaatsen

Willem D Meindl 02-04-2022

De zoveelste Senseo.

We hebben al heel wat Senseo apparaten versleten. Dit is na de twist de mooiste.Helaas waren sommige apparaten snel kapot en niet te repareren. Handige 1 knops bediening en de automatishe uitschakeling is perfect.

H. Vos 29-03-2022

Fijne senseo

Het is een hele fijne senseo, je kunt keuze maken uit de sterkte van de koffie en heeft een automatische start. Staat ook nog mooi op het aanrecht. Echt een aanrader en de prijs is ook nog redelijk.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • gunstig geprijst

c**d@t**t.nl 16-03-2022

Senseo

Ik ben een gebruiker die al 3 senseo apparaten heeft versleten. Ik ben dan ook een groot fan. Gemakkelijk koffie zetten. En het fijne van deze nieuwe generatie Senseo, Je kan instellen hoe sterk je, je koffie wil hebben. Het design is ook wat aangepast, is iets smaller dan de vorige. Kortom een fijn apparaat.

Pluspunten

• Mooi disgn
  • Compact apparaat
  • Instelbare koffie sterkte

h**8@u**l.nl 07-03-2022

goed koffieapparaat

Goed apparaat en lekkere koffie en je kan ook drie standen gebruiken en goed heet

Pluspunten

• goede koffie
  • drie standen

Minpunten

• klein waterbak

d**e@q**t.nl 06-03-2022

Super Senseo

Wij zijn heel blij met onze Senseo. Snelle en warme koffie super machine en lekt niet heel blij mee

Mona159 01-03-2022

Sterk product

Ik vind deze senseo select geweldig omdat ik bij elke tas kan kiezen hoe sterk ik mijn koffie wil, naargelang mijn behoefte van het moment. Het is ook handig dat de machine uitschakelt nadat mijn kopje gezet is. Top!

j**r@g**l.com 21-02-2022

Aanrader

De Senseo select 250 zwart/roestvrijstaal is een sieraad in de keuken.
Wat ons aanspreekt is de gemakkelijke bediening voor 1 of 2 koppen.
De keuze om de hoeveelheid en daarmee de sterkte van de koffie te kunnen selecteren vinden we fantastisch. Mijn man kiest vaak voor espresso en ik houd van een volle kop.
Zo genieten we beiden van een heerlijk kopje Senseo!
De lekbak is handig te verwijderen en schoon te maken.
We zijn dus 100% tevreden over de aanschaf van onze nieuwe machine

Pluspunten

• Bediening
  • Lekbak

Cor 15-02-2022

Een mooi apparaat met lekkere koffie.

Heel mooi model, een sieraad in de keuken.
Daarnaast hele lekkere koffie met een mooi schuimlaagje en fijn dat het apparaat zelf uitslaat als de koffie klaar is.
Hoogte in te stellen op de hoogte van het kopje of beker.
Ook kun je de sterkte instellen.
Al met al zijn we heel erg tevreden over onze Senseo.

Pluspunten

• Hoogte instelbaar naar het kopje of beker
  • Sterkte instelbaar
  • Sieraad voor in je keuken

Christie anne 10-02-2022

Super fijn Senseo apparaat

Mooie vormgeving, makkelijk schoon te houden, 3 standen knop, heel makkelijk voor grotere of kleinere mokken en natuurlijk lekkere koffie.

Annie 05-02-2022

Goed en mooi apparaat

Mooi apparaat, makkelijk te bedienen, keuze voor de sterkte van de koffie, goedkoop in de aanschaf, het plaatje beschadigd wel snel.

Pluspunten

• Keuze in de sterkte van de koffie
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie vorm

Minpunten

• Het plaatje beschadigd heel snel

Yvonne. 29-01-2022

We hebben het apparaat 6 weken geleden gekocht. En zijn er erg blij mee. Hij is ook prettig in zijn gebruik . Een echte aanrader.

Pluspunten

• Bedienings gemak.
  • Minder geluid.
  • Design.
  • 3 verschillende koffie sterktes.
  • Apparaat gaat van zelf uit.

Minpunten

• Metalen plaatje beschadigd snel.

Klinkbout 23-01-2022

Mijn nieuwe SENSEO koffieautomaat: een topper.

Na enkele keren gebruikt te hebben vind ik dit apparaat top.
Je vult de watercontainer, een pad koffie, een tas eronder en één druk op de knop en verder geen oomezien meer. Het apparaat regelt al de rest, inclusief uitschakelen.

v**n@l**e.nl 25-12-2021

zeker geen aanrader.

Prachtig apparaat, sieraad in de keuken alleen gebruik is minder druppelt na lekten is moeilijk schoon te maken.

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• lekt