Samsung RB37J5005B1

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
269 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5005B1 op Kieskeurig.be.

Lisanne93 16-12-2019

Super mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

Ik heb deze koelkast nu meer dan een week in huis en het is echt een top ding. Mooi hoog, veel ruimte en super stil. Het design is ook echt heel erg mooi. Laat we snel vingerafdrukken achter maar dat nemen wij graag voor lief. De foto is een beetje onduidelijk want we hebben een klein keukentje.

Kimberleeytje 06-12-2019

Beeldschoon

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

Hele mooie koelkast. Veel ruimte. Koelt en vriest goed. Had een extra plankje in gemogen. Makkelijk in gebruik.

Rayy 14-11-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

Vorige week deze koelkast besteld in het zwart. Staat super in onze keuken. Koelkast is hartstikke ruim van binnen terwijl die niet veel ruimte in beslag neemt. Bier is snel koud. Top dus

jdh1 04-07-2019

Mooie, goede koelkast.

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

De koelkast ziet er mooi uit. Hij is niet zwart-zwart, maar eigenlijk is deze kleur alleen nog maar mooier. Het staat heel netjes en rustig in de keuken.
Nadat we de koelkast en vriezer konden aansluiten, was het snel koud. Zeker met de snelvriesfunctie, was de vriezer heel snel al gekoeld.
De koelkast maakt weinig geluid en staat op wieltjes was heel handig is.
Ruime indeling en mooi licht in de koelkast, ruime vakken in de deur.

Has83 26-06-2019

Super grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

Ik heb de koelkast 2 weken en ben er super blij mee. Hjj is ruim van binnen. Maakt geen geluid producten worden snel koud. Wij zijn er blij mee!! Goeie keuze

Anoniem 15-06-2019

Prachtmachine

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

In juni gekocht bij Coolblue.
Geweldige kielvriescombonatie, mooi om te zien,stil, en werkt perfect.
Binnenkant goed over nagedacht, en erg praktisch, kortom TOP.
Levering zeer snel door Coolblue.
En niet onbelangrijk, goeie prijs kwaliteit verhouding.
Volgende keer weer zo.

Anoniem 12-06-2019

Mooie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

Erg mooie koelkast. Handig in te delen het omhangen van de deur(van rechts naar links) ging erg makkelijk. Redelijk stil.

Anoniem 10-05-2019

Hele mooie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB37J5005B1

Het is een hele mooie strak vorm gegeven koelkast met een hippe en luxe uitstraling. Deze heeft veel ruimte en er zIt een hele grote groente en fruit lade in. Er zitten veel bakjes in de deur zodat je snel het pak melk of sausje kan pakken dat je nodig hebt. Het leggedeelte is heel ruim en diep. Je komt nooit ruimte tekort in deze koelkast! Daarnaast is hij heel stil en is het een No Frost koelkast. Je hoeft hem dus niet te ontdooien. Al met al, een hele grote aanrader!