Bosch Serie 6 KGN39AI45

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGN39AI45 op Kieskeurig.be.

Jac 46 25-01-2019

Keuze maken.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KGN39AI45

Het zou wel leuk zijn om de koelkast te vergelijken in zijn soort en afmetingen. De technische invulling is dan al besloten. Een keuze maken in hoogte ,breedte en diepte is dan de laatste stap.
Keuze maken in kwaliteit en grote - afmeting
Keuze maken in leverancier en merk gebaseert op servise.

Tuntje 11-11-2017

Super Koel/Vries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KGN39AI45

De uitstraling van het apparaat is mooi , de led verlichting in de koelkast is fantastisch.
Heel ruim en de vriezer is ook erg ruim .
Super aankoop

Hans Lijten 28-10-2016

Stille kracht!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KGN39AI45

Overzichtelijke koel/vriescombinatie. Een echt grote groente/fruitlade waar voor een hele week in kan en waar het ook echt lekker vers in blijft. Ook veel ruimte in de nul graden lade die is onderverdeeld in twee compartimenten. Ik las op internet in gebruikersrevieuws dat er geen grote flessen in de deur zouden passen, dit geldt echter alleen voor twee liter flessen.
En hij is fluisterstil. Ik heb een woonkeuken en dan is dat wel belangrijk!
Het design en de afwerking evenals de verlichting zijn werkelijk ongekend in deze prijsklasse.
Een kleine puntje heb ik echter ook nog en dat is dat je de deuren best stevig moet dichtgooien, anders veren deze terug omdat ze dempers hebben.