Bosch KGE36MI40 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

GK 23-01-2016

Prachtige koelkast. Van binnen en van buiten. Doet wat ie moet doen. Qua geluid absoluut af te raden in open keuken. Geluidssterkte weliswaar conform opgave maar je hoort twee derde van de tijd, zelfs op 8 meter afstand, het koelgas sissend stromen.

Salazar 12-07-2015

Zojuist ingebruik genomen mooie Bosch koelkast. LED verlichting is mooi maar hard. Apparaat is mooi afgewerkt. Totale ruimte valt wat tegen - komt omdat onze vorige 70 cm breed was...

Marielle franken 01-07-2015

Mooie en zeer goede ruime koelkast maakt haast geen geluid en goede koeling.
hele fijne vriesgedeelte voor veel producten te gebruiken

Jordy1727 28-06-2015

Erg mooie koelkast.
De deuren omzetten is ook zo gedaan.
Met opstarten maakt ie nog best wat geluid. MAar eenmaal op temperatuur hoor je hem bijna niet.
Alles voelt degelijk en ziet er erg mooi uit. Qua gebruik weet ik het nog niet, daarvoor nog te kort in gebruik.

Jasper harmsen 26-06-2015

Lang overwogen onze oude koel/vries combi te vervangen. Na bestudering energieverbruik snel de keuze gemaakt. Super strakke koel/vriescombi van Bosch gekocht. Ruime koelkast en grote vriesruimte met 3 grote laden. Een echte aanrader. Volgens berekening de aanschafkosten binnen 3 jaar terug verdiend.

Ji Ji 24-06-2015

ik ben er helemaal blij mee ik heb een goeie keuze gemaakt
Lekker ruim van binnen maakt geen herrie
En een holiday knop erg handig voor als je op vakantie gaat
Echt zuinig

Vlinder2 08-06-2015

Prima koelkast. Door de grote glazen/doorzichtige platen en het licht van boven overal goed zicht wat er in de koelkast ligt. En gelukkig veel minder geluid en heel wat energiezuiniger dan onze vorige koelkast.

olga1978 06-06-2015

praktische en compacte koelkast. Stoere uitstraling en handige indeling. Je kunt er veel in kwijt. Met name de grote opberglades zijn ideaal.

Rvt89 27-09-2014
  • Product maand in bezit

De vormgeving was voor mij doorslaggevend. De geborstelde metaal look past prima in een modern interieur en het doet anders aan dan een standaard koelkast. Koelt goed en het vriesvermogen is ook naar wens. Temperatuur is makkelijk in te stellen en ook de vakantiemodus was in de zomermaanden zeker handig.
Ontdooien gaat ook heel makkelijk. Kortom een tevreden gebruiker die deze koel-vriescombinatie zeker kan aanraden.

Daniel L. 22-09-2014
  • Product maand in bezit

Deze BOSCH koel-vries combinatie is voor ons de beste keuze geweest.
Mooi, robuust, handige koelvakken.
Maakt weinig geluid.
Als je de deur open laat staan gaat er naar verloop van tijd een alarm af.

Sevda Unal 08-09-2014

Zeer vriendelijk in gebruik. Mooi/strak design. Ben zeer tevreden hierover. Het geluid van de koelkast zou geruisloos moeten zijn. Je hoort het een klein beetje. Mvg, Sevda

Scia 04-09-2014

Na vele jaren en 3x een Liebherr te hebben gehad ben ik nu overgestapt naar het merk Bosch. De oude generatie van Liebherr waren super (vooral degelijk), eerlijk is eerlijk. De huidige generatie veel minder en bezorgde me te veel ellende. Ik heb de Bosch nu pakweg 3 weken in gebruik en kan niet anders zeggen dan dat hij volledig aan mijn verwachtingen voldoet. Gebruiksgemak is prima. Binnenin oogt keurig. Hij is inderdaad heerlijk stil. Belangrijk vind ik dat alles degelijk aan voelt en ook niet onbelangrijk; het koelen en vriezen verloopt probleemloos. Nu maar hopen dat ik er vele jaren plezier aan zal beleven en dat hij z'n werk naar behoren blijft doen. Dat laatste is nog even koffiedik kijken. Wat mij betreft een aanrader.

Anoniem 31-08-2014

Functioneel

Ben nog maar kort in het bezit van deze mooie koel/vriescombinatie. Steeds als ik er naar kijk word ik er blij van. Hij is mooi om te zien en erg funcioneel. Enig minpuntje is de ruimte tussen flessenrek en de glasplaat eronder. Verder doet het apparaat aan al de verwachtingen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

r. aalders 30-08-2014

Aanvulling op het rvs gasfornuis. Robuuste uitstraling. Goed ingedeelde koeling en stevige diepvries bakken. Past prima in een jaren dertig keuken.

Kikker41 27-08-2014

Mooi vorm gegeven en ziet er prachtig uit, zowel van binnen als van buiten. De technische constructie van dit apparaat is degelijk te noemen.
Het lage energiegebruik spreekt mij zeer aan.

Carine De Dobbeleer 17-08-2014

Ben heel tevreden met mijn Bosch koel/vriescombinatie.
De koelkast is heel ruim en oogt heel modern met de inox look. Ze maakt amper lawaai. Ook heel handig met de vriezer onderaan.

semmie5 12-08-2014

ten eerste het gebruiksgemak,geen moeilijk gedoe,maar een leesbare toelichting
de vormgeving,moderne vormgeving en wat nog belangrijker is de kleur want dat moet wel bij de rest in de keuken passen,en dat was ook geen probleem,dan het geluidsniveau,je moet de koelkast deur open doen om te kijken of het licht brandt zodat je weet dat er stroom op staat want je hoort helemaal nks

gmjpber48 31-07-2014

deze paar dagen .....zo blij, mooie vormgeving, prima indeling, ruim..........................................................................................

Monique Flederus 19-07-2014

Afgelopen woensdag mijn koelkast ontvangen.
De deur eerst omgezet en daarna 24 uur stil laten staan.
Helemaal blij nu hij aan staat. Mooie verlichting en zelfs met super koelen en vriezen geen noemenswaardige geluiden gehoord. Vergeleken met mijn oude koelkast echt fluisterstil. Met de indeling loopt ik nog een beetje te puzzelen, mis een schap waar kleine flessen rechtop kunnen staan zoals vloeibare boter en mayonaise. Voorlopig maar neergelegd. Flessenrek werkt prima ook voor grotere 1,5L flessen limonade. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop.

Corrie52 11-07-2014

Wij vinden het een stijlvolle koelkast met een stoere uitstraling,mooi afgewerkt en..... muisstil!!!!!