Liebherr UWTgb 1682-21

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UWTgb 1682-21 op Kieskeurig.be.

Sjoerd 07-04-2021

Chique uitstraling en muisstil

Top apparaat
Doorslaggevend voor de aankoop waren het push-to close / greeploze deuren.
In combinatie met de geluidsproductie: 35dB. Dat is extreem goed in vergelijking met bijvoorbeeld een Boretti (48 dB) of Bodega43 (46dB) volgens de nieuwe normen. Laat staan de overvloed aan merkloze (private label) kasten die makkelijk 50 dB halen in de praktijk. Daar moet je helaas wel voor betalen. De kast is dan namelijk wel bijna twee keer zo veel voor. Maar dat vind ik het waard. Want als je je ergert aan het geluid wordt je helemaal gek.

Nadeel: de ruimte tussen de rekken is te klein voor grote wijnflessen (met een brede schouder) en is ook niet in te stellen... Bordeauxflessen gaan prima

Pluspunten

• 35 dB
  • push to close

Minpunten

• prijs
  • afmeting flesruimte!

Ronald 14-02-2021

Wijn klimaatkast

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682-21

Plaats voor 36 flessen. Een echt eye catcher in ons kookeiland. Mooi vorm gegeven koeling met electrische deur.

Mark 08-02-2021

Goede klimaatkast met 2 zones, strak ingebouwd

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682-21

Deze inbouw klimaatkast past perfect in onze zwarte keuken. Met twee zones, ventilator en regelbare verlichting is het functioneel een goede klimaatkast en een echte eyeketcher.

Pluspunten

• 2 zones
  • Regelbare verlichting
  • Ventilator

Liefhebber van mooie producten 25-09-2020

De beste keuze in wijnkasten

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682-21

In onze kleinere nieuwe keuken kon 1 item echt niet ontbreken - een wijnklimaatkast.
Deze onderbouw versie van Liebherr is van de beste aankopen. 2 zones - veel ruimte - geruisloos - onderbouw "kostte slechts onderkastje - push to open dus geen greep en een mooi design.

Pluspunten

• 2 zones
  • veel ruimte
  • geruisloos
  • design
  • push to open