Inventum WS330 Keukenweegschaal RVS - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

JdW te Koudum 21-07-2016

Inventum weegschaal ideaal in de keuken

De weegschaal is precies en werkt snel. Met terra functie schaal er op en de ingrediënten daarna elk voor zich toevoegen en wegen met die functie is super handig. En als toetje ook nog een timer. Die had ik niet verwacht. Weegschaal ziet er mooi uit. Nu nog stang aanbrengen om hem op te hangen. Hij mag gezien worden.

Els Bakker 26-08-2016

Groot weegoppervlak

Fantastische weegschaal met een groot weegoppervlak voor een grote kom. Fijn, dat er AAA-batterijen ingaan en dat hij na 1 minuut zelf uitschakelt; goed voor het milieu! De doorweegfunctie is ook erg handig. Gewoon even op nul zetten en nieuwe ingrediënten kunnen worden toegevoegd. Er zit zelfs een timer op. Kwaliteit voor een betaalbare prijs. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Groot oppervlak
  • Doorweegfunctie
  • Timer
  • AAA-batterijen

Serlynneke 22-05-2017

Mooi en praktisch

Heel blij met deze weegschaal. Hij hangt bij mij aan stang die ik al eerder had gekocht bij Ikea. Hier hangen 4 haken aan waar mijn keukendoeken aan hangen. Hij is zo mooi dat hij best gezien mag worden. Ik hoop dat hij net zo lang meegaat als zn voorganger, die afgelopen week de geest gaf na bijna 25 dienstjaren. Hij wordt hier dagelijks gebruikt. Ik kook en bak graag,maar ook voor het tweemaal per dag afwegen van het verse vlees voor mijn honden en katten.
Ben er echt zó blij mee!

Pluspunten

• Je ziet er geen vingers op
  • Doorweeg functie
  • Ook voor ml
  • Hij kan opgehangen worden

Jacobus 14-03-2017

Groot scherm, nauwkeurig en snel

Het is een mooi ogende keukenweegschaal. Weegt snel en erg nauwkeurig. Doorweegfunctie werk ook heel goed. Door de ml schaalverdeling kun je er ook water en melk mee wegen. Verder gebruik ik hem ook als kookwekker. Erg Handig en veelzijdig ding.