Bosch MUM54230 zilver - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 323 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Kwantes 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Dit aparaat is heel fijn in gebruik, er kan weinig mis gaan. Als er iets niet goed opgezet is, knippert de lamp en gaat hij niet aan, superveilig dus. De opties zijn heel goed, zeker voor deze prijs! Ben er erg blij mee.

Alies H 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54230 keukenmachine

Nog niet zolang in huis, maar hij kan werkelijk alles. Voor een prima prijs en dan nog incl de ijsmachine.

melissa 29-06-2016

Mag ik vragen waar je het besteld hebt? aangezien er ook een ijsmachine bij zit. Dit kan ik namelijk niet verder terug zien. Dankjewel

speelrijk 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven apparaat

De MUM54230 is een mooi vormgegeven machine en een echt juweeltje in de keuken. Alle onderdelen zijn makkelijk te vervangen. Het apparaat biedt echt waar ik op had gehoopt, een goede bijdrage in de keuken om bereidingstijden te verkorten.

angel1981 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Iedere keer als ik in de keuken sta en mijn mum54230 zie word ik blij, hij ziet er fantastisch uit ook, wie wil er nou tig apparaten in huis, met de mum54230 heb je alles in één voor het hele gezin. Daarnaast heb ik reuma en ben ik erg te spreken over het gebruikersgemak en het schoonmaken van de machine wat makkelijk.

E.Krause 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Geweldig veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat.
Echt een toppertje voor de semiprofessionele kok.

Janneke SdG 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig vormgegeven, gebruiksvriendelijke Keukenmachine

De MUM54230 keukenmachine van Bosch is compact, makkelijke te bedienen en met meer dan voldoende ACCESSOIRES. Staat muurvast op het aanrecht, maakt weinig geluid en mixt voortreffelijk. Alles kan in de vaatwasser en de handige opbergzak zorgt dat alle spullen makkelijk bij elkaar en heel blijven.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bediening
  • Opruimen
  • Veel accessoires

G van Eijk 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Super mooi design

mooie machine. en mooi compact om op te bergen. heeft veel standen en functies. ideaal voor de amateur!!

Pluspunten

• design
  • goed op te bergen

Minpunten

• deeg kneden (lijkt apparaat erg onder te lijden)

Monique 27-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooi, makkelijk en snel

Mooi en handig apparaat. In een MUM van tijd snij, klop, hak en mix je het eten of drinken.
Losse toebehoren erbij kopen zijn in verhouding wel prijzig. De set is echter aardig compleet en staat zeer goed in verhouding met de prijs.
Er zit iets te veel ruimte tussen de deksel en het snijblad, waardoor het laatste stukje groente of fruit niet goed gesneden wordt.
Er wordt een recepten CD bijgeleverd. Leuk idee, helaas in deze tijd minder handig, meeste laptops hebben CD ingang meer. Een linkje zou handiger zijn.
Ik heb het apparaat nu 2 weken en al intensief gebruikt. Ik heb smoothies gemaakt, spinazie gehakt (met bijgekocht hak hulpstuk), frietjes gesneden, groente voor salade gesneden, beslag gemixt voor een taart, sinaasappels geperst. Alles werkt met groot gemak.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • alles kan in de vaatwasser
  • veilig, hij werkt alleen als het goed vast zitt

Minpunten

• iets te grote afstand tussen snijblad en deksel

Marjan 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Bosch MUM54230, mooie keukenmixer

Mooie keukenmixer voor een goede prijs. Ik was op zoek naar alleen een mixer, maar voor dezelfde prijs zaten er bij de Bosch ook veel accessoires bij. Ik heb de andere accessoires nog niet gebruikt, maar ze zien er erg netjes uit. De mixer werkt fijn, mixt goed, kortom ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • motorvermogen
  • rvs kom
  • makkelijk schoon te maken

Nine 06-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bosch keukenmachine MUM 54230/02

Ik snij veel groenten met de machine. Dit is voor deze machine te zwaar. De snijschijf ligt op een paar plastic dopjes die afbreken, waardoor de Snijplaat krom gaat en scheurt.

Pluspunten

• Mixen met garde
  • Mixkom kan paneermeel maken

Minpunten

• Snijplaat Gammele constructie
  • Snijplaat slecht materiaal, scheurt snel.
  • Zandtaartdeeg kneden is te zwaar

Yvonne 08-01-2017 Product paar weken in bezit

MUM230

De multifunctionele keukenmachine moest niet te duur, niet te groot, niet te zwaar zijn en kunnen uitbreiden met los te kopen onderdelen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • compact
  • geluidsniveau
  • 7 standen
  • machine later uit te breiden

Minpunten

• opening tussen mixkom en machine kleine kant

Konijn 07-01-2017 Product paar weken in bezit

heel handig en gemakkelijk

Wou dat ik veel eerder van het bestaan van dit apparaat had geweten. Hij is super snel, makkelijk in gebruik en mooi om te zien. Het is weer een genot om allerlei recepten uit te proberen. Hij is ook zeer makkelijk schoon te maken. Het is idd wel belangrijk dat deze een hoger wattage heeft dan de goedkopere, je hebt echt wel 900 watt nodig. Verder is het ontwerp heel vernuftig, qua aansluiting voor de blender of rasp en citruspers. Kortom een mooi, functioneel , compact machientje.

Pluspunten

• compact
  • werkt goed op alle punten

Minpunten

• aparte onderdelen zijn in verhouding duur

Liesanne 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Opbergmogelijkheid goed. Mix als geen ander tot in de kleine hoekjes. Ook brooddeeg. Appels snijden voor de appeltaart in de juiste blokjes. Zeer tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• compact en met 7 standen voor elk deeg te mixen

N C 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Geweldige ervaring met deze machine .
Makkelijk in gebruik .
Mooie uitstraling past geweldig op de aanrecht .!!!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Debby 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel apparaat

Wat een geweldige keukenmachine! Multifunctioneel, omdat hij zowel klopt en kneed, als raspt en snijdt. Daarnaast werd deze variant geleverd met blender en citruspers. Op internet zijn handige filmpjes te vinden over hoe de machine werkt, het is even wennen dat de kop in verschillende standen gezet kan worden, maar daardoor blijft het een zeer handzaam apparaat met enorm veel functies. Met 900 watt gaat brood kneden (de reden dat ik het apparaat in eerste instantie heb gekocht) perfect. Ook de rasp werkt prima! Kortom, een fijne keukenmachine die ook nog eens prachtig in de keuken staat.

Pluspunten

• vormgeving
  • multifunctioneel

Albert 20-09-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi degelijk apparaat

We gebruiken het apparaat veel. Vooral om deeg te kneden. Tijdens het deeg kneden beweegt het apparaat wel een beetje, maar dat is normaal. Het is niet zo dat het staat te schudden, maar in het begin vroegen we ons wel af of dit wel oké is. Het apparaat heeft voldoende kracht om ook zwaar deeg te kneden. Uiteraard hoor je het apparaat wel als het bezig is, maar het is geen lawaai.
Hele mooi rvs kom. Stevig en handig.
Het apparaat is simpel in gebruik.
De blender werkt perfect. Hadden we niet verwacht.
De sinasappelpers vinden we niet zo goed werken.
Het is niet zo'n apparaat dat je graag wilt hebben omdat het zo handig lijkt en er zo goed uitziet maar vervolgens niet meer gebruikt. We gebruiken het veel en naar tevredenheid.

Pluspunten

• Mooi compact design
  • Degelijk
  • Eenvoudige bediening
  • Sterke motor
  • Degelijke assecoires

Minpunten

• Sinaasappelpers

BartM1968 31-08-2016

Heerlijk apparaat

Met dit apparaat kan ik in de keuken prima uit de voeten. Mooie vormgeving, handige accessoires. Om heerlijke gerechten mee te maken.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

marian1960 29-07-2016

fijne allround machine

Fijne machine, maakt niet veel herrie,alleen bij het mixen pakt hij niet de zijkanten goed mee waardoor je de machine moet stoppen en alles weer naar het midden moet doen.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Aart 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi aparaat met veel mogelijkheden

Nu enkele weken in gebruik en zijn erg tevreden met deze machine. Absolute aanrader. Wel jammer dat je de hakmolen als optie moet bijkopen en deze niet goedkoop is.

Wendy 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp

Apparaat net ontvangen. Ziet er compact en mooi uit. Goed ingepakt. Handig alles op 1 apparaat. De blender is van plastic en ziet er kwetsbaar uit, daar moet ik aan wennen denk ik Ook is die wat a d kleine kant, ga er nu eerst wat sinasappels op persen en dan een deegje maken. Echt een voordeel alles in een.