Bosch MUM54230 zilver

2 liter
Russell Hobbs Performance Pro zwart, roestvrijstaal

N C 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Geweldige ervaring met deze machine .
Makkelijk in gebruik .
Mooie uitstraling past geweldig op de aanrecht .!!!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Debby 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel apparaat

Wat een geweldige keukenmachine! Multifunctioneel, omdat hij zowel klopt en kneed, als raspt en snijdt. Daarnaast werd deze variant geleverd met blender en citruspers. Op internet zijn handige filmpjes te vinden over hoe de machine werkt, het is even wennen dat de kop in verschillende standen gezet kan worden, maar daardoor blijft het een zeer handzaam apparaat met enorm veel functies. Met 900 watt gaat brood kneden (de reden dat ik het apparaat in eerste instantie heb gekocht) perfect. Ook de rasp werkt prima! Kortom, een fijne keukenmachine die ook nog eens prachtig in de keuken staat.

Pluspunten

• vormgeving
  • multifunctioneel

Albert 20-09-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi degelijk apparaat

We gebruiken het apparaat veel. Vooral om deeg te kneden. Tijdens het deeg kneden beweegt het apparaat wel een beetje, maar dat is normaal. Het is niet zo dat het staat te schudden, maar in het begin vroegen we ons wel af of dit wel oké is. Het apparaat heeft voldoende kracht om ook zwaar deeg te kneden. Uiteraard hoor je het apparaat wel als het bezig is, maar het is geen lawaai.
Hele mooi rvs kom. Stevig en handig.
Het apparaat is simpel in gebruik.
De blender werkt perfect. Hadden we niet verwacht.
De sinasappelpers vinden we niet zo goed werken.
Het is niet zo'n apparaat dat je graag wilt hebben omdat het zo handig lijkt en er zo goed uitziet maar vervolgens niet meer gebruikt. We gebruiken het veel en naar tevredenheid.

Pluspunten

• Mooi compact design
  • Degelijk
  • Eenvoudige bediening
  • Sterke motor
  • Degelijke assecoires

Minpunten

• Sinaasappelpers

Aart 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi aparaat met veel mogelijkheden

Nu enkele weken in gebruik en zijn erg tevreden met deze machine. Absolute aanrader. Wel jammer dat je de hakmolen als optie moet bijkopen en deze niet goedkoop is.

Wendy 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp

Apparaat net ontvangen. Ziet er compact en mooi uit. Goed ingepakt. Handig alles op 1 apparaat. De blender is van plastic en ziet er kwetsbaar uit, daar moet ik aan wennen denk ik Ook is die wat a d kleine kant, ga er nu eerst wat sinasappels op persen en dan een deegje maken. Echt een voordeel alles in een.

Kwantes 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Dit aparaat is heel fijn in gebruik, er kan weinig mis gaan. Als er iets niet goed opgezet is, knippert de lamp en gaat hij niet aan, superveilig dus. De opties zijn heel goed, zeker voor deze prijs! Ben er erg blij mee.

martin 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede alround machine

De mogelijkheden van van deze machine zijn goed.
Veel accesoires gratis. Kortom voor die prijs een perfekte machine. Precies zoals men dit van bosch verwacht.

Alies H 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54230 keukenmachine

Nog niet zolang in huis, maar hij kan werkelijk alles. Voor een prima prijs en dan nog incl de ijsmachine.

Marjo 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige hulp in de keuken

Superhandig voor allerlei keukenklussen; makkelijk in gebruik; spreekt eigenlijk voor zich, hoe te bedienen.
Nog niet alles geprobeerd, maar tot nu nu toe zeer tevreden. Degelijk materiaal.

Mia 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke Keukenmachine

Vol spanning op de zending gewacht. Snelle levering en ik ben direct aan de slag gegaan. Beschrijving is heel duidelijk. Ik heb eiwitten geklopt met de slimme klopper, binnen 2 min was het goed. Wat is dat een uitvinding, die stand van de klopper. Slagroom gaat zo snel, moet je bij blijven. Het geluid is aangenaam vergeleken met de vorige. Alles snel schoongemaakt en opgeborgen in de handige tas. Citruspers gebruikt, heerlijk maar een machine te gebruiken. Het oranje opzetstuk van de citrus pers is wat lastiger schoon te maken vanwege de smalle gleufjes maar daardoor houd het wel alle velletjes van de sinaasappel tegen.
De vormgeving vind ik ook heel mooi en hij is compact waardoor hij goed op mijn aanrecht past.

Mira 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat!

Snel uitgevonden hoe alles werkt. Ik heb er los een hakhulp bij besteld, ook erg fijn.
Mooi op het aanrecht. Absoluut geen spijt van tot nu toe.

RvdV 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte eerste indruk!

Apparaat wordt mooi aangeleverd in een stevige doos. Na het uitpakken gelijk een goede indruk van de degelijkheid van het materiaal. Met de zuignappen staat hij ook goed op het aanrecht vast. Motor maakt niet veel geluid tijdens het gebruik. Het is wel even wennen met het los en vastklikken van de onderdelen, maar dat hebben we onderhand al onder de knie.

Al met al erg blij met deze keus!

Onno 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig multi inzetbaar apparaat

Prachtige machine met al een enorme meegeleverde hoeveelheid mogelijkheden. Ook zijn er meer dan genoeg extra opties om bij te kopen. Heeft een mooi design waardoor hij netjes op het aanrecht staat. Een must voor elke thuischef.

Annelies 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

robuust met eenvoudig bedieningsgemak

Met name de rvs kom geeft de machine een robuuste uitstraling die niet misstaat in een keuken. eenvoudige bediening. Helaas iets te hoog met gebruik van blender voor onder een kastje maar dat is eenvoudig zelf op te lossen.

mamavandrie 10-06-2016 Product maand in bezit

echt een aanrader, wat zijn wij er blij mee!

na jaren aanmodderen met een oude keukenmachine hebben we ons uitgebreid georiënteerd op de aanschaf van een een nieuwe . met een uitgebreid eisenpakket (oa het kunnen maken van glutenvrij deeg, mixen, handen vrij kunnen houden, blender, raspen etc) kwamen we uiteindelijk uit bij de Bosch MUM. en wat zijn we er blij mee! De Bosh MUM doet wat het belooft, is makkelijk schoon te houden, heeft een heleboel uitbreidingsmogelijkheden en, ook niet onbelangrijk, een prachtig strak design.
enige nadeel vonden wij dat kleine hoeveelheden nootjes hakken niet praktisch is door de grote kom; wij hebben hiervoor een apart klein hakkertje erbij gekocht. Maar goed, dat wisten we vantevoren dus overall: heel erg tevreden.

speelrijk 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven apparaat

De MUM54230 is een mooi vormgegeven machine en een echt juweeltje in de keuken. Alle onderdelen zijn makkelijk te vervangen. Het apparaat biedt echt waar ik op had gehoopt, een goede bijdrage in de keuken om bereidingstijden te verkorten.

Raymond 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keukenmachine

We wilden eens een goede apparaat hebben die wat meer kan en andere kleine apparaten kan vervangen. We hadden een handmixer, elektrische sinaasappelpers en smooty maker. Met deze machine kunnen we dit allemaal. Onze eerste indruk is dat het veel gemakkelijker gaat en ook nog sneller en als laatste een stuk stiller!

keukenmacine 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

bosch keukenmacine

Apparaat makkelijk in gebruik, Blender maakt niet overdreven veel geluid. Goede grote mengkom. Veel accessoires mogelijk. maakt het tot een volledig onmisbaar apparaat in mijn keuken.

Neeltje 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi degelijk apparaat

Een mooi vormgegeven apparaat met veel mogelijkheden. Degelijke kwaliteit en doet wat hij moet doen. Door de verschillende accessoires te gebruiken voor veel kook- en baktaken. Door een beknopt vel met de belangrijkste handelingen kun je de machine meteen in gebruik nemen. Ik heb de machine pas een paar dagen in gebruik, maar ik ben nu al erg blij met deze aankoop!

Dilek 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top Apparaat!

Na vele reviews te hebben gelezen, heb ik gekozen voor de BoschMUM54230. Na binnenkomst was ik meteen verliefd! Het is een mooi, compact apparaat en is echt een eyecatcher in de keuken. Het apparaat is makkelijk in gebruik en maakt weinig lawaai.
Door de vele accessoires die erbij worden geleverd, is het een multifunctioneel apparaat.

Kortom een superfijn apparaat!