Bosch MUM54230 wit, zilver - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 361 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

speelrijk 10-06-2016

Mooi vormgegeven apparaat

De MUM54230 is een mooi vormgegeven machine en een echt juweeltje in de keuken. Alle onderdelen zijn makkelijk te vervangen. Het apparaat biedt echt waar ik op had gehoopt, een goede bijdrage in de keuken om bereidingstijden te verkorten.

E.Krause 28-12-2014

Geweldig veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat.
Echt een toppertje voor de semiprofessionele kok.

Nine 06-02-2017

Bosch keukenmachine MUM 54230/02

Ik snij veel groenten met de machine. Dit is voor deze machine te zwaar. De snijschijf ligt op een paar plastic dopjes die afbreken, waardoor de Snijplaat krom gaat en scheurt.

Pluspunten

• Mixen met garde
  • Mixkom kan paneermeel maken

Minpunten

• Snijplaat Gammele constructie
  • Snijplaat slecht materiaal, scheurt snel.
  • Zandtaartdeeg kneden is te zwaar

Kwantes 23-06-2016

Goed apparaat

Dit aparaat is heel fijn in gebruik, er kan weinig mis gaan. Als er iets niet goed opgezet is, knippert de lamp en gaat hij niet aan, superveilig dus. De opties zijn heel goed, zeker voor deze prijs! Ben er erg blij mee.

Alies H 21-06-2016

Bosch MUM54230 keukenmachine

Nog niet zolang in huis, maar hij kan werkelijk alles. Voor een prima prijs en dan nog incl de ijsmachine.

melissa 29-06-2016

Mag ik vragen waar je het besteld hebt? aangezien er ook een ijsmachine bij zit. Dit kan ik namelijk niet verder terug zien. Dankjewel

angel1981 06-06-2015

Iedere keer als ik in de keuken sta en mijn mum54230 zie word ik blij, hij ziet er fantastisch uit ook, wie wil er nou tig apparaten in huis, met de mum54230 heb je alles in één voor het hele gezin. Daarnaast heb ik reuma en ben ik erg te spreken over het gebruikersgemak en het schoonmaken van de machine wat makkelijk.

Ilse 21-01-2018

Multi functionele keukenmachine

Heerlijke keukenmachine met ontzettend veel mogelijkheden. Er zit een goede beveiliging op. Als je de knop aandraait, gaat hij niet direct aan, alles moet juist zitten. Dat vind ik echt heel belangrijk. Voelt stevig en degelijk aan. Er zitten zuignappen aan de onderkant, zodat het apparaat stevig blijft staan. Ook zit er een CD met recepten bij. Daarnaast mogen de onderdelen in de vaatwasser, ook erg fijn.

Pluspunten

• Stevig en degelijk
  • Krachtige motor
  • Goede beveiliging
  • multi functioneel
  • opbergtasje erbij

Minpunten

• Snoer rolt niet in.

Vreeburg 19-01-2018

Mooi compleet model

De mum 54230 heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en is zeer compleet.
Voor een flinke meer prijs heb je een leuk kleurtje, 1000 wat en ongeveer dezelfde onderdelen.
Metalen kom
Garde, kneed haken, klopper
Rasp en 2 snij schijven
Citruspers
Opberg tas
De mum 54230 Heeft voldoende kracht (900 watt) om bijv brood deeg te kneden.

Een vlees molen is later er nog aan toe te voegen mits nodig.

Al met al een fijne machine om dagelijks gemak van te hebben

Pluspunten

• 900 watt
  • Veel extras

Minpunten

• Kleine opening om ingrediënten toe te voegen

Bas 17-01-2018

Veelzijdig

Mooi veelzijdig apparaat met een goede prijs / kwaliteitsverhouding omdat dit een inmiddels wat ouder model is. Bij zwaar deeg zit er wat speling in de knikarm en de constructie waardoor de machine wat schokt.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Mechanische speling in arm bij zwaar deeg

Loureen van Bruchem 16-01-2018

Apparaat met veel mogelijkheden

Geweldig apparaat, je heb veel functies, Ziet er allemaal strak uit. Toen ik de doos kreeg was het ook allemaal beschermd ingepakt. Alles zat in de verpakking, niks was er per ongeluk vergeten om erin te doen. Alles werkt ook allemaal, apparaat met weinig geluid. De prijs en wat je ervoor krijgt stond ook goed in verhouding. Alleen jammer dat het snoer naar het stopcontact niet heel erg lang is. Ik ben er erg blij me. Ik beveel dit product ook zeker aan.

Pluspunten

• weinig geluid
  • strak design

Minpunten

• kort snoer naar het stopcontact toe

Simone 15-01-2018

BoschMUM54230

Zeer mooi design. Makkelijk in gebruik. Maakt niet veel lawaai. Op de eerste dag al groenten gesneden voor de erwtensoep. Dit ging supersnel. Dag erna pizzadeeg gemaakt. Heel blij met aankoop.

• Weinig lawaai.

geert sweers 13-01-2018

Bosch keukenhukp

werkt goed en ziet er ook goed uit. Ben er heel erg blij mee. Voldoet aan de verwachtingen.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• veel hulpstukken

Nguyen 11-01-2018

Prima Allrounder

Voor minder dan 200Euro is deze Bosch Mum5 een perfecte machine. Het is licht en heeft toch voldoende power voor alles wat hij moet doen. Het bevalt me zo goed dat ik het eentje voor mijn ouders hebt gegeven.
Het is een consumenten productie en je krijgt wel wat je ervoor betaald. De meeste accessoire zijn van goed kwaliteit plastic. De kans dat die dingen stuk gaan is grote bij veel gebruik, dus let daarop.

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit verhouding
  • 900W

Minpunten

• veel plastic

Kimi 10-01-2018

Geweldig complete keukenmachine MUM54230

Ik heb dit apparaat uitgekozen vanwege mooie vormgeving, zijn complete uitrusting , goede prijs en kwaliteitverhouding

Pluspunten

• Zeer compleet .Degelijk. Duidelijke instructies
  • Handig accessoiretasje bijgeleverd

Leon 10-01-2018

Bosch MUM 54230

Apparaat zier er allereerst geweldig uit, prachtige vormgeving.
Heb 'm nog maar 1 dag in bezit, dus ik zal later mijn bevindingen nog delen.
Het resultaat van m'n eerste speltbrood was iig geweldig.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Solide

Michael 08-01-2018

Makkelijk in gebruik en licht van gewicht

Wij hebben deze keukenmachine nu één week in gebruik en hij bevalt heel goed. Hij kan goed zware deeg kneden en is makkelijk om smoothies te maken.
Het apparaat staat bij ons in de (hoog) kast dus een licht apparaat was een belangrijk punt. Door de zuignappen blijft hij goed om de aanrecht staan.
Het maakt niet veel lawaai, de onderdelen passen makkelijk en goed, en wassen makkelijk af.
Geen nadelen kunnen ontdekken!

Pluspunten

• licht gewicht
  • kneed deeg probleemloos

Martina 08-01-2018

Powerhouse in een klein jasje.

Aangezien onze vorige machine (niet zo'n goed merk) kapot ging, op zoek gegaan voor een nieuwe redelijk betaalbare mixer. Uitgekomen bij deze Bosch MUM54230. Voldoende vermogen om deeg te kneden en diverse extra's die je niet los wil kopen aangezien het de nodige ruimte in beslag neemt. Nu alles in één machine, althans het motor gedeelte.
Ik ben blij met het compacte design en stille motor. Ook bij de wat zwaardere degen geen probleem, eiwitten worden perfect opgeklopt met de garde.
Toch een minpuntje, de kunststof onderdelen nemen de kleuren aan van hetgeen wat er gebruikt wordt. Verder is het gezien de prijsklasse een volwaardig keuken gereedschap die gezien mag worden in de keuken.

Pluspunten

• compact design
  • redelijk geluidsniveau

Minpunten

• kunststof neemt kleur over

Tessa 06-01-2018

Geweldig mooi en krachtige keukenmachine

Mijn oude keukenmachine was kapot gegaan net vlak voor kerst dus ik moest snel een nieuwe kopen. Via cool blue binnen een dag al deze Bosch keukenmachine binnen. En ik ben zielsgelukkig ermee! Wat een mooie en krachtige keukenmachine! En zo stil. Ik heb nog nooit zulke deeg gezien, zo perfect gekneed. En de accessoires wat erbij zitten ook allemaal super handig. Echt een aanrader!

• Krachtig

Dhr Bakker 04-01-2018

Beste prijs / kwaliteit verhouding.

Mooie, stevige en redelijk stille keukenmachine van Bosch. Met 900 W stevig genoeg voor het betere kneedwerk, veel accesoires en een mooi apparaat wat je gewoon in de keuken kan laten staan. Mooie bonus was dat op deze versie ook de bak van RVS is (op de site van coolblue werd vermeld dat het een kunsstof bak was.
Al met al een superapparaat voor een medium prijsje.

Pluspunten

• Prijs kwailiteitverhouding
  • Mooi en stevig apparaat

Minpunten

• Sommige accesoires lijken niet zo stevig

Suzanne 04-01-2018

Bosch keukenmachine MUM54230

Wat een fijne keukenmachine! Cakebeslag, slagroom of pizzadeeg het kan allemaal met het grootste gemak. Door de zuignappen blijft de machine stevig staan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk in gebruik