Moulinex DJ755 rood, wit - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Kleuren
rood, wit

alsemaso 26-09-2014 Product kwartaal in bezit

Dit is een geweldig toe steel ,eenvoudig te gebruiken en gemakkelijk te reinigen ,een echte aan rader !

brawa06 21-01-2014 Product paar dagen in bezit

Het apparaat loopt vol, het hakken van rodekool, boerenkool of andere kool soorten is een ware ramp.
Ook vallen regelmatig de snij trommels uit de mond.

De motor heeft het zwaar en maakt een hoop herrie.

fantje 19-03-2013 Product maand in bezit

ik vind het een wereld apparaat door mijn fibromyalgie lukt raspen op een schaaf niet meer en hiermee maak ik supersnel komkommer plakjes of geraspte parmezaanse kaas :D

Krasnapolsky 19-03-2013 Product maand in bezit

Voor het zelfstandig salades maken uitstekend. Knoflook, uien, etc. Handige aanwinst voor de keuken.

E. Steegmans - Verhaert 14-01-2013 Product maand in bezit

Dit apparaat had ik al eerder gezien bij de Mediamarkt. Enige tijd later stond het in de folder van Mikro Elektro goedkoper en met 20% korting. Het is een heerlijk apparaat: compact, veel verschillende mogelijkheden, snel gebruiksklaar en ook weer snel afgewassen en opgeruimd. Ik gebruik vooral de twee raspen. Die werken prima. Het enige nadeel is dat er wat reststukjes van de te snijden groenten tussen het "mes" en de behuizing komen.
Het uien snijden (plakjes) vond ik niet zo geweldig goed gaan. Maar dat waar ik het voor gebruiken wil gaat perfect!

joike 27-10-2012 Product kwartaal in bezit

2,7
Mijn grootste miskoop ooit. Hij raspt wortelen prima maar verder schieten er van welke andere groenten dan ook steeds hele stukken tussen de bijgeleverde rasp/snij schijven waardoor hij dus compleet vastloopt. Verder is het gedeelte waar je de groenten doorheen moet duwen veel te klein en sta je nog alles in stukken te snijden. Motor is duidelijk ook veel te zwak, jammer genoeg is hij niet stuk te krijgen dus degelijk is ie wel!