Philips SBP1120 - Reviews

Docking station
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,8

FWK57 07-12-2013

Heel erg slecht! En dat voor Philips!

We zijn het er kennelijk allemaal over eens, het is een slecht product. Veel te weinig volume op desktop, laptop, Android tablet, MP3 en mobiel. Meer apparaten heb ik niet om mee te testen. Jammer van het geld.

vroomen1987 13-11-2013 Product jaar of meer in bezit

4,8
Geluid is veel te zacht. Echt een afrader. De smartphones van tegenwoordig hebben aanzienlijk meer vermogen dan deze speakers.

bozesinterklaas 03-07-2013

Waardeloos produkt! Een ECHTE tegenvaller

De speakerset heeft een ontzettend zacht volume! Zelfs met het volume van de iPod volledig open, is slechts een bijzonder zacht geluid hoorbaar. Het geluid van de iPhone is zelfs beter hoorbaar zonder de speakers! Dit moest een, weliswaar uitgesteld, klein sinderklaaskadootje zijn. Het is volledig in het water gevallen en was bijzonder teleurstellend voor zowel de ontvanger als de gever.

Lis938 03-06-2013

Er komt zuiver, maar amper geluid uit!

Hetzelfde bij mij.
Opzoek naar een klein speakertje wat net iets beter functioneert dan mijn mobiel.
Nu is het geluid beter maar zo ontzettend zacht!
Ik hoor het amper als ik hem in de auto naast me heb liggen!
Door zo'n zacht geluid echt een miskoop naar mijn mening.

(In griekenland op de airport gekocht)

VanDongen 02-08-2012

perfekte speaker voor de pc

Ik heb deze speakers nu 2 dagen in huis. Ik was op zoek naar een kleine speaker die makkelijk mee te nemen is.

Het geluid is verbluffend goed. Sommige mensen zullen het geluid misschien te zacht vinden, maar ik hoef geen herrie en veel lawaai.

Mijn usb geluidskaart heeft de mogelijkheid om het geluid te versterken, dat gebruik ik soms bij muziek. Maar voor alle andere doeleinden is het geluidsniveau precies goed.

janhenk 04-12-2011

klein

ik heb dit product net 3 dagen maar ik denk dat er een fout in zit
ik heb het op laptop, telofoon, radio alles uitgeprobeert maar het gaat allemaal even zacht.
op mijn telefoon kan ik beter de boxen er af laten,
dan gaat het geluid harder.
als het geluid harder ging
was het product echt een 10 waard!

Simonnn 16-04-2011 Product kwartaal in bezit

6,8
Voordelen:

*Mooie vormgeving
*Geen batterijen nodig
*Bijzonder mooi geluid
*Verbinding tussen speakers is lang genoeg

Nadelen:

*Geluid is veel te zacht, vergelijkbaar met dat van een ipod touch.

De Philips SBP1120 heeft geen mogelijkheden maar daar dat was voor mij ook niet nodig. Voor de prijs een redelijke mini-speaker alleen het geluid blijft te zacht. Ik kocht het voor mijn ipod touch en met of zonder die mini-speakers, het geluid blijft even hard.