Siemens HB578ABS0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB578ABS0 op Kieskeurig.be.

JAAP VISSER 25-03-2021

GROTE OVEN

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

2 JAAR GELEDEN KOCHTEN WIJ IN ONZE VORIGE KEUKEN DEZE OVEN, HIJ GROOT ECHT GROOT EN EENVOUDIG IN DE BEDIENING. ZIET ERG GELIKT UIT IN DE KEUKEN SAMEN MET DE MAGNATRON.
INMIDDELS ZIJN WIJ VERHUIST EN HEBBEN WIJ EEN NIEUWE KEUKEN AANGESCHAFT IN DIT HUIS.
WIJ HEBBEN OPNIEUW VOOR DEZELFDE COMBINATIE GEKOZEN 2 APPARTE APPARATEN. DE OVEN WAS VOOR ONS EEN ECHTE "MUST HAVE ITEM".

Pluspunten

• GROOT
  • EENVOUDIGE BEDIENING
  • BLIJFT GOED SCHOON
  • MOOIE UITSTRALING

Minpunten

• DE UITTREKBARE SLEDES NIET STANDAARD IN DE OVEN

Yakup 01-02-2021

Voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Twee bakplaten gelijktijdig gebruiken vereist extra aandacht

Jeroen de Boer 04-06-2020

Geweldig zo'n zelfreinigende oven!

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een half jaar gebruik vonden wij de bodem van de oven toch wat viezig worden. Echt schoon kregen wij deze niet meer. Handleiding geraadpleegd en toen lazen wij weer over de zelfreinigende functie. Op laagste stand (1 van de 3) aangezet op reinigingsstand en na een ruim uur was de oven weer brandschoon! Geweldig!
De oven is praktisch in gebruik, soms hoeft een gerecht er minder lang in dan in het recept staat. Nóg sneller aan tafel.

Ferry 13-05-2020

ruime en goede oven

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

iets hogere investering maar echt de moeite waard. Design is mooi en makkelijk mee te werken. Een aanrader

Pluspunten

• ruim
  • makkelijk schoon te make

Vincent 11-04-2020

Grote ruime bakoven

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Mooi model. Handig in gebruik (gewoon simpel). Kies wat je wil met instellen bakken of grillen stel de gewenste temperatuur in en hij draait. Als het klaar is gaat het alarm af... een normaal piepje. Super geruisloos. Ik vind dit een goede aanrader. Nu al een even in gebruik en nog steeds verrast. Word geleverd met een rooster en 1 hoge (diepe) bakplaat.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Jammer geen losse smalle bakplaat bij.

Marlies 10-02-2020

Gemakkelijke bediening en veel ruimte

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Ik heb deze oven gekozen omdat het gemakkelijk te bedienen is en er toch veel functies opzitten. Ik ben er zeer tevreden over en kan weer heerlijk appeltaarten bakken!

Tira 14-05-2019

Wat een egale warmte in de oven

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Perfecte warmteverdeling in de oven. Gerechten zijn perfect gaar op alle punten in de schaal. Vele nuttige functies. De geleide rails zijn fijn om de hete schalen uit de oven te nemen. Voorverwarming is super snel!

Ad61 09-01-2019

Helmaal tevreden met deze oven!

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

We hebben sinds kort de oven van Siemens uit de iQ500 lijn (HB578ABS0) en die bevat uitstekend. De werking van het apparaat via de twee grote knoppen, aangevuld met het touchscreen gaat moeiteloos en de oven doet vervolgens wat is gevraagd. De oven wordt snel warm, de variatie in de wijze van verwarmen: het loopt prima en wat we in de oven hebben bereid, is zoals we het graag zien: warm en gaar!
Ad