Siemens CM678G4S1 - Reviews

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

tonko 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Topper met zeer veel mogelijkheden. Sensoren, braadthermometer, pyrolyse. Volledig elektronische bediening; na enige gewenning eenvoudig te bedienen.
Makkelijk te plaatsen in 45 oven-nis. 2 schroeven en klaar. Probleemloos besteld bij Cevo-market in Belgie. Verreweg de goedkoopste. Dat is nog steeds zo, maar vreemd genoeg vermeld kieskeurig dat niet meer.

Richard van Wijk 19-04-2017

Uitstekende bakoven met veel mogelijkheden

Deze bakoven heeft naast het mooie uiterlijk van de bakoven ook een handige bediening. Bijna elk gerecht (of bereidingsmethode) staat erin waardoor er met gemak mooie producten in afgebakken / opgewarmd kunnen worden.
De accessoires die erbij geleverd worden zijn van duurzame kwaliteit en leveren veel gebruikersgemak. En het schoonmaken van de bakoven is verbeterd doordat de oven zich zelf kan reinigen, oftewel, veel gemak en een mooie bakoven!

JB 12-02-2017 Product paar weken in bezit

Compact, makkelijk bedienen, snel op temperatuur!

We hebben deze combi oven gekozen op basis van ons bezoek aan het experience center in Hoofddorp. We vinden het een gemakkelijk te bedienen oven, de voorgeprogrammeerde programma's zijn erg handig. Ook is de oven erg snel opgewarmd. De oven is compact en past prima bij de andere combi-stoomoven die we van Siemens hebben.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • compact
  • strak design
  • voorgeprogrammeerde programma's

Frank 24-11-2016 Product paar weken in bezit

ideale combi oven

Wat een prachtige combi oven. Stil, energie zuinig en oneindige programma's om je gerechten perfect te bereiden. Ook de braadslede is gemakkelijk in gebruik. topper!

Pluspunten

• veel programma's
  • stil
  • helder display
  • handige braadslede

maria 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

DUIDELIJK apparaat

super oven/magnetron heel veel mogelijkheden en super duidelijke handleiding. je kunt meteen aan de gang met de handige menu indeling.ben helemaal BLIJ ;-)

Pluspunten

• duidelijk

Sjan en Arnold 18-08-2016

Heel makkelijk in te stellen

Een geweldig apparaat, een aanwinst in onze keuken. Vooral de baksensor die werkt perfect, uitrekbare plateau is ook erg handig om de gerechten er zo uit te halen. Een echte aanrader dus.

Stephan34 15-07-2016

Gouden keus !

Onze nieuwe Siemens combi-bakoven heeft ons verrast door haar gebruiksgemak en veelzijdigheid. In alle opzichten een aanwinst in onze keuken !

krijm07 10-07-2016

geweldige combioven

Sinds een ruime maand in het bezit van deze combioven. Hierover in het bezit van een combimagnetron, wat een verbetering. Ik hoef mij nu geen zorgen meer te maken of mijn baksels lukken of niet Door de baksensor die deze oven heeft. Het enige nadeel was, dacht ik, dat de oven moet voorverwarmen maar dat is met de snel voorverwarmen functie ook zo gebeurd. Schoonmaken is ook geen probleem meer Door de schoonmaakfunctie die het apparaat heeft.

De telescooparmen zijn voor ons ook ideaal omdat onze oven zich op oogoogte bevindt. Doordat wel de armen kunnen uitschuiven, kunnen wel het gerecht eenvoudig (zonder je te branden) uit de oven halen.

Orrie 08-05-2016

Schitterende combi oven

Dit is nu al de tweede die wij hebben gekocht....werkelijk alles zit er op.....en het gebruiksgemak...!

Margot 09-04-2016

Luxe oven met uitgebreide mogelijkheden.

We hebben deze oven afgelopen maand gekocht en we waren superbloj toen die er was! Meteen uitproberen natuurlijk. Cake bakken m.b.v. de bak-sensor kan haast niet meer mislukken. 2 zelf-gemaakte pizza's tegelijk bakken is ook een uitkomst. Kortom wat ons betreft zeker een aanrader.

Wsaat 15-02-2016

Fijn apparaat. Gemakkelijke bediening,makkelijk in

2 weken in bezit.Magentron en oven makkelijk te bedienen.Alleen 2 pizza,s achter elkaar bakken is niet gelukt.

tonko 18-11-2015

toppertje

Zeer compleet uitgevoerde combimagnetron. Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening na enige gewenning. Direct uitstekende bakresultaten.
Zeer eenvoudige inbouw in 45 oven-nis. Ook optisch fraai.