Bosch CMG636NS2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636NS2 op Kieskeurig.be.

Hans 04-04-2019

omslachtige bediening, luide ventilatie motor

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

deze Bosch CMG 636 NS 2 gekocht. valt erg tegen. Na 1,5 weer terug naar de winkel geweest om te ruilen.. Zeer omslachtige bediening, eerst inschakelen, wachten, dan menu. volgende menu, dan magetron, .Na 5 seconden draaien, blaast de magnetron nog minuten door. Dit nablazen is uit te zetten, maar blijft niet. Ook de luchtventilator is te luid/storend. Een miskoop. Retour winkel.

Elske63 11-03-2018

Magnetron matig

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Oven werkt prima maar de magnetron matig. Duurt bij de maximale stand aanzienlijk langer met opwarmen dan de eerdere Siemens die ik had.

pianoman 22-07-2016

Super Combi-Oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

niet alleen de tijdsduur, maar ook de eind-kloktijd wordt weergegeven. Prachtige bediening >> gebruikerslogica.
Ultramooi display. En dan ook nog korte bereidingstijd door onwaarschijnlijk slimme technologie, waar je helemaal niets van merkt. daarenboven: fluisterstil

EelcoEls 03-07-2016

Geweldige mooie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Strakke vormgeving, handige geleiderails voor rooster en en zeer eenvoudig in gebruik. Ook zeer snel voorverwarmd.

Riak 12-04-2016

Weet het nog niet, ik heb het apparaat pas

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Er zit een metalen braadslede bij. Die is echter niet te gebruiken bij alleen magnetrongebruik. Erg onhandig, aangezien ik vaker de magnetron gebruik dan de andere functies. Nu moet ik hem eigenlijk definiteif opbergen omdat ik gegarandeerd vergeet dat te doen bij het dagelijkse gebruik.
Ik heb dus de glazen braadslede besteld en zal de metalen dus nooit gebruiken. Jammer dat men daar geen rekening mee hield.

Astrid 24-03-2021

Fijne overzichtelijke combi

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een hele fijne overzichtelijke combi.
Ik vind alleen de draaischijf niet fijn zeker als je de timer inschakelen wilt. Als je smorgens het eten erin zet en je wilt aan het einde van de middag het eten gaar hebben. Je moet zolang draaien aan de schijf. Verder is het een hele uitgebreide combi met veel mogelijkheden.

Nick 17-03-2021

Bosch Serie 8 compacte oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig in gebruik en een stijlvol uiterlijk! Magnetron functie is handig in gebruik en tevens wordt condens en stoomvorming voorkomen door inschakeling van een oven element.

Frans 23-02-2021

De Combi oven, doet wat MOET.

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De combi oven is nauwkeurig, kent een erg duidelijk menu. Stap voor stap leer je het menu, de oven goed kennen. Met dus altijd heerlijke resultaten.

Frits 22-02-2021

Uitstekende combimagnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer modern ogende combimagnetron met groot gebruikersgemak

Peter 12-01-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn er heel tevreden mee. Mooi snel oven die door 4d mooi gelijkmatig verwarmd.

Boschgebruiker 01-01-2021

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

We hebben deze oven nu twee weken en er al veel gerechten mee gemaakt. Probleemloos te bedienen en doet het prima. Alleen moet je zelf even ontdekken wat de kooktijden zijn omdat bij ons de 150 graden en voorgeschreven tijd te kort bleek.

Arthur en Marjan 28-12-2020

moest even wennen

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het aanvankelijk wat moeilijk omgaan met het 'instelwiel" zijn we zeer tevreden met onze nieuwe oven. vooral de gelijkmatigheid van de oventemperatuur spreekt ons erg aan. Bakt mooi egaal bruin

............ 21-12-2020

Veelzijdig en solide!

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inmiddels twee weken in gebruik, en dat is voor mij bijna dagelijks, en meer dan tevreden over de mogelijkheden, de gebruiksvriendelijkheid en de resultaten. In één woord TOP!

Anoniem 11-12-2020

Baking perfect

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Baked perfect, Easy to use,stays clean, just what a kok needs.

H.J.Niemeijer 08-11-2020

weer een super product van Bosch

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] dit is ons 5e keuken artikel van Bosch geweldige aankoop van deze oven

H.J.Niemeijer 08-11-2020

weer een super product van Bosch

Wilfred 06-11-2020

Flinke besparing

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had niet verwacht dat mijn oude apparaat zo slecht werkte, maar nu merk ik pas dat hij echt aan vernieuwing toe was. Ook de ingestelde programma's zijn erg handig. Je hoeft zelfs bij een aantal producten niet meer voor te verwarmen. Bespaar ik ook nog een hoop energie. Geweldig.

Anoniem 19-10-2020

Oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect, en ook heel fijn dat je hem versneld kunt laten voorverwarmen.

Tineke 02-10-2020

Fijne combi magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede opvolger van onze oude combi magnetron, 26 jaar, ook van Bosch. De bediening is heel duidelijk, logisch en makkelijk. Veel mogelijkheden die goed uit te proberen zijn.

Marijke 01-10-2020

CMG636NS2 Combioven, aangenaam verrast!

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had een Bosch Quantum Speed Combioven die het 17 jaar goed heeft gedaan. Dus opnieuw een Bosch Combioven gekozen. Deze oven is stiller en gerechten worden gelijkmatiger verwarmd bij het gebruik van de magnetron en dat zonder draaiplateau. Ovenschotels lukken ook prima. Ben heel benieuwd naar het kookboek met recepten voor deze oven