Siemens HM633GNS1 - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Petra 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

hm636gns1, ruime oven met magnetron/combifunctie

Mooi apparaat, makkelijk in te bouwen, gebruiksaanwijzing alleen in het duits erbij gekregen, maar op internet kunnen vinden in het Nederlands . makkelijk te bedienen en goed bak resultaat. bakken op verschillende niveaus, daarnaast goede magnetron functie. echte aanrader als je een grote oven wilt met magnetron functie.

flierenfluiter 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Combi oven/magnetron

Zeer duidelijk en gemakkelijk te bedienen.
Past heel mooi in de keuken. Geen aparte magnetron meer nodig.

Jvanelten 20-05-2016

Top oven!

Twee weken geleden gekocht, zijn er heel blij mee. Er zitten veel functies op en toch is de oven/magnetron makkelijk in gebruik! Er zit ook een handig boekje bij waar tips in staan en er zijn voorgeprogrammeerde opties! De oven is snel warm! Top ding.
Oorspronkelijk gepost op Siemens

kemper 09-10-2015

Mijn nieuwe keukenhulp.

Mooi apparaat met vele mogelijkheden. Vergt wel enige tijd om de vele verschillende mogelijkheden onder de knie te krijgen. Waar de ene toepassing sneller gaat dan onze vorige combi zijn er andere toepassingen die langer duren. De display maakt het gemakkelijker om de juiste oplossingen te vinden.
Oorspronkelijk gepost op Siemens

Mariella2015 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds kort maken wij gebruik van de Siemens HM Combi Magnetronoven. Het is een apparaat met eindeloos veel opties en mogelijkheden. De oven is in no time warm en je kan het zo gek niet bedenken of je kunt gebruik maken van de vele mogelijkheden om iets te bereiden, te grillen te verwarmen of te bakken. Het is echt een aanrader! De machine is zo makkelijk in gebruik dat we er dagelijks gebruik van maken. Dit in tegenstelling tot wat we gewend waren met onze vorige oven die we alleen gebruikte met speciale feestdagen.