Siemens BF634RGS1 - Reviews

Magnetron
Kleuren
zilver, zwart

Hantwo 29-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede inbouwmagnetron, makkelijk te bedienen

Mooi strak design. De oven hebben wij eronder geplaatst en beide apparaten zijn qua design op elkaar afgestemd.
De magnetron heeft veel functies. Hij is makkelijk schoon te maken en eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijk te bedienen

Ivankovic 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede apparatuur en mooi toestel

Website is mooi en overzichtelijk met de juiste informatie. Prijs kwaliteit is echt zeer goed in verhouding. De levering is perfect gebeurd zoals besteld en top top service.
Al mijn keukenapparatuur komt van deze site, ik zou het zeker aanraden aan iedereen.

Jos Kramer 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede magnetron

Fijne stille magnetron. Makkelijk schoon te maken. Geen draaiplateau wat ik persoonlijk heel fijn vind.
Ontdooifunctie werkt erg goed.

Hoorn 15-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

De kracht van de eenvoud

Dit apparaat is niet alleen mooi afgewerkt maar ook bijzonder handig te bedienen. Geen moeilijke menu's maar eenvoudige directe knoppen. Bovendien geen draaiend plateau, dus maximale ruimte benutting.

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • gebruikersgemak door ontbreken draaiend plateau

Arjen 12-11-2015 Product maand in bezit

Een fijne magnetron met veel mogelijkheden.
Gebruiken het apparaat vaak voor het opwarmen van baby hapjes e.d. Makkelijk schoon te maken gezien vlakke wanden en geen draaiende delen.

Wieny Toren 03-06-2015 Product kwartaal in bezit

Het was even wennen, omdat we een simpele magnetron gewend waren. Mooie vormgeving en op zich makkelijk in gebruik. Wat jammer is, dat hij de instellingen niet onthoudt, dus als je twee keer hetzelfde moet doen, dan moet je hem weer opnieuw instellen. Alles went snel genoeg!

Marflora 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hij ziet er mooi uit,de keramische bodem en de daarmee gelijkmatige verwarming is geweldig.De verschillende producten/mogelijkheden waarop de magnetron kan worden ingesteld voorkomen dat de etenswaar onbruikbaar of onsmakelijk worden.

Brabant1975 28-04-2015 Product paar weken in bezit

De magnetron is mooi strak vormgegeven. Hij is makkelijk te bedienen met duidelijke knoppen. En hij doet waarvoor hij is gekocht: snel verwarmen van eten/drinken.

Lianne vd Berg 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

Net geïnstalleerd en ik kan er meteen mee aan de slag. Niet ingewikkeld, gewoon praktisch en ziet er ook nog mooi uit.

g.dragt 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

bediening gaat niet echt snel..je moet eerst veel handelingen doen om een simpel kopje melk te verwarmen.