Samsung BRB260187WW

Inhoud koelruimte
191 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung BRB260187WW op Kieskeurig.be.

ERik454 31-08-2019

Kwaliteit en super stil!

Geschreven voor: Samsung BRB260187WW

Na 10 jaar was het tijd voor een nieuwe Koelvriescombinatie. Het werd eigenlijk snel een Samsung. Waarom? deze staat op websites als hoog in (bouw en koel)prestaties en kwaliteit aangeschreven. Ook de 'Convertor motor' stond hoog op onze lijst.

Deze is modern en traploos (7 stappen)tijdens gebruik. Dit geeft een constante koeling en is in de praktijk stil. Indeling is praktisch en dit model heeft 'Twin Cooling' ook zo'n mooi systeem. Via ventilatoren( 2) wordt via gleuven in de achterwand, de koele-lucht geblazen, per laag. Dit is in de praktijk efficiënt, en houd groente langer 'vers'.

Het 'No Frost' voor het vries gedeelte is natuurlijk super handig! en mijn hele gezin was tevreden over de indeling die Samsung heeft gekozen.

Tot nu toe blij met de aankoop en leuk om in de avond te openen (koelgedeelte heeft led verlichting).

Jerry1969 18-07-2019

Prachtige moderne koelkast

Geschreven voor: Samsung BRB260187WW

Najaren plezier te hebben gehad van onze oude. Hebben wij bewust gekozen voor een Samsung koelkast. Daar Samsung altijd voorop loopt in innovaties en verbeteringen was dit voor ons de keuze. Tevens het A++ label was een belangrijk punt. Zou wel graag willen dat de WIFI dongle aan te schaffen was, daar ik deze nergens kan vinden.

ruben 26-05-2019

Luxe inbouw koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung BRB260187WW

mooie luxe koel en vries combi, moet wel wennen aan het geluid wat hij maakt nu hij is ingebouwd . meer dan onze oude van 12 jaar oud ...
ook de inbouw handleiding was slecht, moest een youtube filmpje pakken om duidelijk de stappen te snappen

Pluspunten

• luxe afgewerkt

Minpunten

• inbouw handleiding
  • geluid
  • ruimte in vries

Anoniem 26-05-2019

luxe inbouwkoelkast

Geschreven voor: Samsung BRB260187WW

mooie luxe inbouw koelvries , vond de inbouwhandleiding slecht ! moest een youtube filmpje er bij houden om te snappen hoe. de plaatjes zeggen helaas niet alle info. tevens moet ik erg wennen aan geluid. maakt meer geluid dan oude koelkast van 12 jaar oud