Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Gewicht vliegwiel
8 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 59 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit HTR 1.0 Hometrainer op Kieskeurig.be.

Lourens 26-11-2018

Fantastisch apparaat, bijna als in een fitness zaal

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Deze hometrainer heb ik gekocht omdat ik last en vocht in mijn knie had, fietsen helpt daartegen, wou niet een te duur apparaat omdat het maar tijdelijk is, maar wat een goede hometrainer is dit zeg, alle functies die je op een fiets hebt kun je gebruiken de weerstand moet dan wel met de handmatig verandert worden, maar werkt goed, display is helder en duidelijk, zelf regelmatig fietsn en op displaybevestiging een ipad en kijk dan tv, hoe gemakkelijk is dat en fietst ook nog eens langer daardoor, wat we ook doen paar halters van paaar kilo erbij zodat je de armnen onder het gietsn ook nog kunt trainen. Fiets in laagste stand lekker licht dus ook ideaal voor mensen die wat meer beweging nodig hebben, voor de sportieve fietser genoeg mogelijkheden om het te verzwaren bergop, daarnaast hartslag wordt ook gemeten, veel dus voor weinig geld.

Pluspunten

• Hartslagmeter
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Fiets soepel en licht
  • Vliegwiel werkt fantastisch
  • Elke hoogte instelbaar

Gemiddelde sporter 21-07-2019

Degelijke complete hometrainer voor basisconditie

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Degelijke complete hometrainer om de basisconditie bij te houden. De acht weerstanden zijn vergelijkbaar met een normale fiets. In eerste instantie hoopte ik op zwaardere programma's, maar voor de lage prijs ben ik tevreden. Het is een stil model, maar de pedaalkast rammelt soms bij intensiever gebruik.

De bidonhouder en tablethouder zijn handig. De monitor werkt op batterijen, die na enkele maanden moeten worden vervangen. De hartslagmeter slaat soms door naar te hoge waarden, dus dat is niet heel nauwkeurig.

Het monteren ging soepel, behalve de verbindingskabel en spanningskabel in de stuurstang. Ik zie dat de online handleiding is aangevuld hierover in vergelijking met mijn verouderde papieren handleiding.

Pluspunten

• Degelijke complete hometrainer voor basisconditie
  • Acht weerstanden vergelijkbaar met normale fiets
  • Bidonhouder en tablethouder zijn handig
  • Monitor voor tijd, afstand, snelheid, hartslag
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Weerstanden vind ik licht als gemiddelde sporter
  • Hometrainer in gym heeft 12 zwaardere weerstanden
  • Been niet te strekken boven 1,90 meter
  • Stil model, kast rammelt soms intensiever gebruik
  • Kabels stuurstang onduidelijk oude papieren uitleg

Monique 05-03-2019

Stevige, stabiele hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Mooie hometrainer, goed in te stellen naar eigen lengte en lichaamsverhouding. Fietst soepel.
Duidelijk scherm en makkelijk te bedienen. Het in elkaar zetten was eenvoudig.
Een aanrader!

Pluspunten

• Niet te groot, compacte hometrainer

Afke 05-03-2019

Prima fiets, snelle levering.

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

De fiets trapt soepel en draait licht. Heerlijk om wat conditie op te doen en voor revalidatie. Goede kwaliteit en een mooie prijs. Stabiel en duidelijk/overzichtelijk scherm.

• Draait soepel

Frits gubbels 05-03-2019

Tot heden zeer tevreden alles werk goed

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Prijs is goed alleen wat pijn aan me kont hebben jullie daabr niks voor dan is allesgoed dus laat me wat weten

Team VirtuFit 08-03-2019

Geachte heer Gubbels, beste Frits,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit HTR 1.0 Hometrainer. Het is goed om te vernemen dat u tevreden bent over de hometrainer.
We hebben deze feedback nog niet eerder gehad over het zadel maar willen natuurlijk dat u nog lang plezier heeft van uw hometrainer. U zou een VirtuFit Universeel Hometrainer Zadel kunnen aanschaffen. Dit zadel is zeer comfortabel door de zachte voering. Zie hier meer informatie: https://www.virtufit.nl/product/hometrainer-zadel/ Deze is verkrijgbaar bij onze dealers, zie: http://www.virtufit.nl/verkooppunten/.

Bedankt voor uw feedback en heel veel trainingsplezier gewenst met uw hometrainer!

Team VirtuFit

Richard 03-08-2020

Eenvoudig bedienbare meter

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Prima solide hometrainer die sober maar doelmatig is. Op eenvoudige manier wordt alles digitaal bijgehouden. Precies wat we zochten!

Pluspunten

• Solide materiaal

eh smits 21-07-2020

Goeie aanschaf in coronatijd en daarna ook! Handig.

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Vanwege corona kon ik niet meer naar de sportschool. Wandelen en fietsen lukt niet altijd. De home trainer zit nu vast in het ochtendritueel. Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• display helder en duidelijk
  • makkelijk instellen voor meer personen
  • Geen lomp ding maar past goed in de kamer

Minpunten

• bij lang fietsen het zadel wat hard.
  • Fietsen moet je echt zelf doen (grapje)

Anja De Troyer 17-07-2020

Prijs kwaliteit, top!

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Top toestel, geluidloos, veel variatie in programma’s, geluidloos, goed zadel, stabiel. Zeer makkelijk te verplaatsen. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en ik kan dit toestel aan iedereen aanbevelen die van plan is een hometrainer aan te schaffen.

Robin 17-07-2020

Prima prijs-kwaliteit-verhouding

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

De Virtufit HTR 1.0 is een uitstekende hometrainer voor een schappelijke prijs. Het apparaat is relatief eenvoudig in elkaar te zetten en vergt dus geen uitgebreide technische kennis.
Daarnaast is de hometrainer vervaardigd uit kwalitatief hoogwaardige materialen, die de duurzaamheid ongetwijfeld ten goede komen. Ook de ergonomie, stabiliteit en gebruiksmogelijkheden zijn dik in orde. Zo is het weerstandsniveau met één draai van de knop in te stellen van eenvoudig licht tot stevig zwaar.
De eerdere goede reviews kan ik enkel onderschrijven. Dus zoek je een goede hometrainer zonder al teveel poespas voor een leuke prijs? Twijfel dan niet langer en schaf deze aan!

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs
  • gebruiksgemak

Minpunten

• De installatiehandleiding mag iets duidelijker.

Mijn Ouders Bed Breakfast 17-07-2020

Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

We hebben goede ervaring. De Hometrainer wordt iedere dag een aantal keren gebruikt, tot volle tevredenheid. Het apparaat is stabiel en professioneel. Kortom dit is een goede aankoop geweest. We kunnen het product zeker aan anderen aanbevelen.

Pluspunten

• stabiel
  • comfortabel

Minpunten

• zadel piept zo nu en dan

Janello 22-05-2020

Prettig fietsen

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Omdat mijn vrouw, na een langdurige ziekte, weer graag haar conditie wil opbouwen en ze zich op de e-bike nog niet echt zeker voelt, hebben we deze hometrainer aangeschaft. Het werkt prima, hij is niet te groot en heeft veel verstel mogelijkheden. We zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijk in elkaar te zetten

Lockdowner 21-05-2020

bewegen in lock down tijd

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Een apparaat met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede handleiding voor zelfmontage. Uitzondering is de wat moeizame verbinding van de versnellingskabel met de computer (oplossing: koppelstuk goed bekijken, windingen tellen, los- en ruimte maken, koppelen, zelfde aantal windingen terug draaien, zekeren). Of de gemeten hartslagfrequentie ongeveer juist is betwijfel ik, maar lekker trappen doet ie.

Pluspunten

• montage
  • stabiel
  • goed instelbaar

Gert 15-05-2020

licht en compact

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Fijne montage en binnen een dag geleverd
Goede prijs kwaliteit verhouding Duidelijke display makkelijk in te stellen.
Perfecte hometrainer

Pluspunten

• makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• Zadel

Anne 13-05-2020

Fietst wat schokkerig

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Het was best een karwei om deze hometrainer in elkaar te zetten; in mijn eentje had ik het, als niet handige vrouw, niet gekund. Maar het is in een uur of 2 wel gelukt met hulp van iemand die iets handiger is.
De hometrainer fietst redelijk oké op de vier laagste weerstanden, vanaf de vijfde weerstand trapt het niet meer zo soepel rond. Om tijdens het fietsen te variëren tussen lichtere en zwaardere weerstand is deze hometrainer dus niet fijn en ook aan wie alleen wat zwaarder wil fietsen is deze niet aan te raden. Het voelt alsof de as niet goed is, maar volgens Virtufit is het een gevolg van het relatief lage gewicht van het vliegwiel en is er niets aan te doen. Daarom zou ik achteraf toch beter een duurdere hebben gekozen.

Pluspunten

• de prijs

Minpunten

• schokkerig
  • niet zeer eenvoudig te monteren
  • niet geschikt om wat zwaarder te fietsen

Team VirtuFit 19-06-2020

Beste Anne,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit HTR 1.0 Hometrainer!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de duurzaamheid, het gebruiksgemak en de prijs.

We hebben uw review doorgestuurd naar onze klantenservice en zij hebben aangegeven dat ze in contact met u zijn. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en willen u dan ook naar alle tevredenheid te helpen. We gaan er vanuit dat het daarmee lukt. Mocht dit niet het geval zijn dan weet u ons te vinden. ;-)

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw hometrainer!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

W.Visser 06-05-2020

home trainer virtufit HTR1.0

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

goede prijs kwaliteit verhouding voor het doel waar ik het voor nodig heb.
was gemakkelijk te monteren en heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing.
vlotte levering en netjes afgehandeld.

Pluspunten

• duidlijk display
  • is stevig en ziet er goed uit

Minpunten

• bidon houder valt er snel af is overbodig

sporter 29-04-2020

goede verhouding prijs kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Het is een handig, compact en stabiel apparaat,goed te tillen bij verplaatsen.Een niet doe het zelfer kan hem, mits alles is aangeleverd,goed in elkaar zetten.Het zadel is wel erg hard,ik houd het er een half uur op vol. Voor de prijs een prima trainer.

Pluspunten

• gewicht
  • stabiliteit

Minpunten

• zadel

Frank 24-04-2020

soepel ontstressende rond trappende hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Tijdje gezocht naar een compacte hometrainer met roterende massa die het fietsen prettig maakt. De Virtufit HTR 1.0 sprong eruit voor ideaal thuisgebruik. Niet te zwaar sportschool model maar ook zeker niet te licht. Met 8 weerstanden en weergave op computerbeeld van diverse functies biedt de hometrainer veel mogelijkheden.

Pluspunten

• soepeltjes trappend
  • makkelijk te bedienen

Roelof Boekholt 24-04-2020

comfortabele fauteuil

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

goede prijs kwaltijd verhouding. Installatie met aanwijzing prima. Bij gebruik iets stoterig, toch overall oke.

Pluspunten

• prijs
  • gemak installatie
  • comfort

Minpunten

• iets stoterige beweging

Pieter 23-04-2020

Goed begin van de dag

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Heel fijn om in deze tijden te kunnen blijven bewegen. Iedere ochtend even 10 km fietsen en mijn dag is weer goed. Dat gaat perfect op deze hometrainer.

Pluspunten

• Betaalbare hometrainer voor hobby sporter

Minpunten

• iPad blokkeert cijfers activiteit

Natascha Kok 22-04-2020

Fijne fiets

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Binnen een dag geleverd, binnen een uur in elkaar gezet, en fietsen maar. Neemt echt weinig ruimte in en is heel makkelijk te verplaatsen, ook naar de tuin. We hebben m nog maar kort in huis maar ben er tot nu toe heel blij mee, het ziet er naar uit dat ik er veel plezier en baat bij ga hebben.

Pluspunten

• makkelijk in elkaar te zetten
  • neemt weinig ruimte in
  • makkelijk verplaatsbaar
  • prijs kwaliteit verhouding prima