Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Gewicht vliegwiel
19 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit HTR 2.0 Hometrainer op Kieskeurig.be.

Wim 18-12-2017

Mooie en functionele hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Ik ben erg tevreden over de hometrainer. Zit er dagelijks op en heb nog geen mankementen ontdekt. Het brede display leest mooi af, zelfs met mijn ogen die wat minder goed zijn. Waarom ik deze gekozen heb is omdat er verschillende weerstanden op zitten, kan heel licht trainen wat goed voor mij is

Pluspunten

• Weerstandniveau's
  • display
  • Mooi display

Minpunten

• Niet in andere kleur leverbaar

Petra 22-02-2018

Beste Wim,
Sinds twee dagen ben ik in het bezit van deze hometrainer. Ik heb 'm aangeschaft omdat ik graag dagelijks licht wilde trainen, maar ik vind 'm heel zwaar gaan.
Ik train op Manual niveau 1.
Doe ik iets verkeerd?
Hebt u voor mij

Sander 12-12-2017

Fijne en betaalbare hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Ik heb deze hometrainer nu een aantal weken in bezit en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik heb deze hometrainer gekocht omdat ik in beweging moet blijven en aangezien dit een low-intensity hometrainer is, kan ik het lang volhouden zonder helemaal uitgeput te raken. Ook is hij erg stabiel en het zadel zit lekker! Dankzij de 24 verschillende weerstand niveaus, kan ik veel variatie inbrengen in mijn oefeningen! Kortom.. erg tevreden!

Pluspunten

• Zeer stabiel
  • Verlicht display

Van Gennep 05-12-2017

Veel programma's, zwaar belastbaar en schitterend product.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De reden dat ik dit product wil aanbevelen is dat er een grote variatie zit in het aantal programma's en deze hometrainer zwaar belastbaar is. De vorige hometrainer die ik had aangeschaft in dezelfde prijsklasse kon mijn gewicht niet aan (130 kg), maar deze kan dat zeker wel. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over de service. Ik had dit product namelijk met montage aangeschaft, maar de serviceafdeling raadde mij aan het zelf te monteren en zo te besparen en hem sneller te kunnen gebruiken. Verder zit deze hometrainer er ook gewoon mooi uit.

Pluspunten

• Belasting
  • Uitstraling
  • Aantal programma's

Jef douven 22-05-2019

Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Heel goede hometrainer voor zo,n prijs,met veel trainingsprogramma,s, en veel weerstandmogelijkheden,
met verlicht display.
Een verstelbaar stuur met bloeddrukmeting sensoren.
De hoogte instelling van het zadel is geschikt voor personen tot 1.80 mtr,met een prettige zit.
Kortom een apparaat om te hebben.

Heidi 22-08-2018

Goedegoede hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Binnen 15 uur geleverd en ook gemakkelijk te monteren. Een super service en de hometrainer is echt aan te raden. Ziet er goed uit en trapt stabiel door. De tegenkracht is simpel te bedienen.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niks

F. Postma 25-06-2018

Dikke 9

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Was opzoek naar een hometrainer voor mijn vrouw ivm met haar conditie. Voor niet al te veel geld kwam ik de htr 2.0 fiets tegen. Voor de prijs was de verwachting niet hoog maar sta versteld welke kwaliteit je krijgt voor zo’n lage prijs. De hometrainer is goed instelbaar voor kleine mensen en is erg stevig. De computer heeft veel trainingsmogelijkheden

• Stevigheid

Te Morsche 30-12-2017

Fiets heerlijk en snelle levering

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Afgelopen zaterdag besteld en zondag voor kerst nog geleverd. Heel top en hij fiets ook heerlijk. Heb zelf 2 linkerhanden maar deze had ik zo in elkaar. Het kerstdiner inmiddels al weggetraind. De hometrainer heeft ook een fijn zadel, trapt soepel en veel verschillende weerstandsniveaus waardoor ik heel specifiek trainen kan. Dat voor 300 euro is meer dan het geld waar met de goede service.

Pluspunten

• Fietst heerlijk
  • Snelle levering
  • Comfortabel zadel

Bertus 29-12-2017

Boven verwachting

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De virtufit hometrainer werkt boven verwachting. Ik kan kiezen uit voorgeprogrammeerde programma’s en mijn eigen oefeningen instellen. Alle prestaties die ik lever zijn ook zichtbaar op een mooi display, alleen de hartslagsensoren zijn niet perfect. Heb daarom een borstband bij besteld met horloge. Het in elkaar zetten was even wat lastigeren maar de handleiding hielp daar goed bij. Verder is die erg gebruiksvriendelijk en in totaal gezien een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Weergave prestaties
  • Veel programma’s
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Niet compatible met borstband

T. Kemerink 14-12-2017

Mooie hometrainer voor mij en mijn vrouw

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Heel tevreden over de Virtufit hometrainer. Ik en mijn vrouw kunnen er beide op trainen doordat hij makkelijk verstelbaar is. Het brede zadel is ook erg prettig voor ons. Wat ik graag ook nog wil bedrukken is dat hij een groot genoeg vliegwiel heeft. Wij hadden zelf eerst een hometrainer met een kleiner vliegwiel, maar dit trainde totaal niet prettig

Pluspunten

• Zadel
  • Verstelbaarheid
  • Vliegwiel

Frank 24-06-2020

Prima aankoop

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Deze home trainer gekozen op basis van reviews en aantrekkelijke prijs. Snelle levering. Montage gaat prima, voor sommige stappen is het wel handig om deze met twee personen uit te voeren. Inmiddels in gebruik genomen. Keuze uit groot aantal programma's, waaronder speciaal vetverbranding of op hartslag. Zeer soepel en geruisloos. Dit geldt niet voor de piepgeluiden als je op de computer een programma instelt, dat zou wat stiller mogen zijn. Ook minder handig dat je iedere keer je leeftijd moet invullen bij programma's, zou fijn zijn als dat opgeslagen werd. Verder is deze hometrainer minder zwaar dan mijn eerdere exemplaar maar desondanks zeer stabiel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mogelijkheden programma's
  • Werkt soepel en geruisloss

Christian 24-06-2020

Virtufit HTR 2.0

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Geopteerd voor deze hometrainer zoals we hier in Belgie zeggen, voor zijn prijs /kwaliteit en zijn hippe look. Vlotte levering alles prima ingepakt en makkelijk te monteren.
Stabiele hometrainer Soepele draaibewegingen dankzij het zwaardere vliegwiel van 14kg
Vlot programmeerbaar. Zit houding gemakkelijk instelbaar.
Degelijke hometrainer die uitnodigend is om nog even verder te trainer dankzij de tablet
die je op de houder kan plaatsen om virtuele cycling parcours af te werken

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • Prima zithouding instelling
  • Gemakkelijke programatie
  • Fietst lekker
  • Kwalitatief en bij prijs

Desiree 24-06-2020

Stabiele fiets met fijne opties

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Wij zijn erg blij met dit product en fietsen sinds de aankoop elke dag 45 minuten per persoon. Al geloof ik niet dat de calorieën die worden aangegeven kloppen (zou wel mooi zijn ;-)), ben ik toch heel blij met wat het doet. Aanrader, ook als je wat zwaarder bent. Met de verschillende programma's en de verschillende standen kun je de fiets altijd naar wens instellen.

Pluspunten

• Stabiel
  • Veel mogelijkheden

Mark 24-06-2020

Fijne home trainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Degelijk product, eenvoudig in elkaar te zetten. Veel keuze door de vele programma's.
Eenvoudig te verzetten. Perfect in te stellen.

Pluspunten

• Keuze programma's

Ron 19-06-2020

goede mooie hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

prima werkende hometrainer, met een goed en duidelijk trainingsprogramma
, prima kwaliteit voor een prima prijs

Gerard 12-08-2019

Stabiel, geruisloos en duidelijk scherm

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De Virtufit HTR 2.0 gekozen omdat deze behoorlijk veel instellingen heeft. Hij heeft een hartslagmeter, elektrische magneet en duidelijk scherm. Hij is wel zwaar maar wordt in 2 pakketten geleverd. Door het gewicht staat hij wel zeer stabiel. Zadel en stuur zijn goed verstelbaar dus er zit altijd een goede stand tussen. Het in elkaar zetten gaat makkelijk omdat er al veel is voor gemonteerd. Gereedschap zit erbij maar voor het zadel vastzetten toch maar even een ringsleutel bij gepakt om meer kracht te kunnen zetten

Het scherm geeft duidelijk bijvoorbeeld je snelheid, afstand, tijd, hartslag en stand van je programmaverloop aan. Per programma is er een verschillend weerstandspatroon die je moet afleggen. Normaal per weerstandsniveau 1 minuut wat in houdt 10 minuten per programma. Je kunt er ook voor kiezen een programma in bijvoorbeeld 5 minuten af te leggen, dan duurt elk niveau 30 seconden. Per 14 programma's/patronen kun je de zwaarte van de weerstand instellen. Zo zou je dus een bepaald programma steeds zwaarder kunnen instellen. Het overschakelen van de weerstand onder het fietsen gaat automatisch door het programma.
Kan al wel melden dat je het zweet wel los krijgt bij een paar tandjes zwaarder instellen.

Voor mijn gevoel heb ik een juiste keuze gemaakt. Niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar wel veel mogelijkheden, stabiel en geruisloos.

Nog geen problemen gehad maar er zit een garantie op van 3 jaar aan huis en dat is naast een positief punt ook wel een teken dat de fabrikant is zijn product geloofd.

Pluspunten

• stabiel
  • geruisloos
  • mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

mariska 26-05-2019

goede kwaliteit en service

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

goede prijs-kwaliteit verhouding, makkelijk in gebruik en zelf te instaleren. Toen er een onderdeel kapot was is dit super snel en zonder vragen vervangen.

Pluspunten

• service
  • eenvoudige bediening

Akkie1957 22-05-2019

Mooi en degelijk.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Het is een prachtig product: mooie vormgeving, zeer stil en heel degelijk. Mooi scherm en veel programma's.

Nelleke 21-05-2019

Sportgenot en zitcomfort in 1 toestel

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Na zoveel positieve reviews te hebben gelezen, heb ik het eindelijk aangedurfd om dit product te bestellen. En hoe het bevalt? Echt geen dag spijt gehad. Het toestel in elkaar zetten was een fluitje van een cent. De aanwijzingen op de display zijn glashelder en het zadel zit heerlijk. Ik gebruik het toestel om de andere dag voor ongeveer 40 minuten per keer. Na afloop van de training voel ik mij kiplekker en energiek. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heldere instructies
  • Comfortabel zadel

Jef douven 21-05-2019

Hometrainer

met verlicht display.
Een verstelbaar stuur met bloeddrukmeting sensoren.
Kortom een apparaat om te hebben.

frank de s 21-05-2019

Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

deze hometrainer gekocht omdat ik moest revalideren van een heupoperatie en omdat ik verder niets aan sport doe.
de hometrainer moest na ontvangst nog in elkaar gezet worden,maar dit was met de handleiding erbij,goed te doen.
ik heb nog niet alles uitgeprobeerd,maar de hometrainer voldoet tot dusver en is niet te duur.