Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Gewicht vliegwiel
19 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit HTR 2.0 Hometrainer op Kieskeurig.be.

Wim 18-12-2017

Mooie en functionele hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Ik ben erg tevreden over de hometrainer. Zit er dagelijks op en heb nog geen mankementen ontdekt. Het brede display leest mooi af, zelfs met mijn ogen die wat minder goed zijn. Waarom ik deze gekozen heb is omdat er verschillende weerstanden op zitten, kan heel licht trainen wat goed voor mij is

Pluspunten

• Weerstandniveau's
  • display
  • Mooi display

Minpunten

• Niet in andere kleur leverbaar

Petra 22-02-2018

Beste Wim,
Sinds twee dagen ben ik in het bezit van deze hometrainer. Ik heb 'm aangeschaft omdat ik graag dagelijks licht wilde trainen, maar ik vind 'm heel zwaar gaan.
Ik train op Manual niveau 1.
Doe ik iets verkeerd?
Hebt u voor mij

Van Gennep 05-12-2017

Veel programma's, zwaar belastbaar en schitterend product.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De reden dat ik dit product wil aanbevelen is dat er een grote variatie zit in het aantal programma's en deze hometrainer zwaar belastbaar is. De vorige hometrainer die ik had aangeschaft in dezelfde prijsklasse kon mijn gewicht niet aan (130 kg), maar deze kan dat zeker wel. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over de service. Ik had dit product namelijk met montage aangeschaft, maar de serviceafdeling raadde mij aan het zelf te monteren en zo te besparen en hem sneller te kunnen gebruiken. Verder zit deze hometrainer er ook gewoon mooi uit.

Pluspunten

• Belasting
  • Uitstraling
  • Aantal programma's

Heidi 22-08-2018

Goedegoede hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Binnen 15 uur geleverd en ook gemakkelijk te monteren. Een super service en de hometrainer is echt aan te raden. Ziet er goed uit en trapt stabiel door. De tegenkracht is simpel te bedienen.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niks

F. Postma 25-06-2018

Dikke 9

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Was opzoek naar een hometrainer voor mijn vrouw ivm met haar conditie. Voor niet al te veel geld kwam ik de htr 2.0 fiets tegen. Voor de prijs was de verwachting niet hoog maar sta versteld welke kwaliteit je krijgt voor zo’n lage prijs. De hometrainer is goed instelbaar voor kleine mensen en is erg stevig. De computer heeft veel trainingsmogelijkheden

• Stevigheid

Te Morsche 30-12-2017

Fiets heerlijk en snelle levering

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Afgelopen zaterdag besteld en zondag voor kerst nog geleverd. Heel top en hij fiets ook heerlijk. Heb zelf 2 linkerhanden maar deze had ik zo in elkaar. Het kerstdiner inmiddels al weggetraind. De hometrainer heeft ook een fijn zadel, trapt soepel en veel verschillende weerstandsniveaus waardoor ik heel specifiek trainen kan. Dat voor 300 euro is meer dan het geld waar met de goede service.

Pluspunten

• Fietst heerlijk
  • Snelle levering
  • Comfortabel zadel

Bertus 29-12-2017

Boven verwachting

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De virtufit hometrainer werkt boven verwachting. Ik kan kiezen uit voorgeprogrammeerde programma’s en mijn eigen oefeningen instellen. Alle prestaties die ik lever zijn ook zichtbaar op een mooi display, alleen de hartslagsensoren zijn niet perfect. Heb daarom een borstband bij besteld met horloge. Het in elkaar zetten was even wat lastigeren maar de handleiding hielp daar goed bij. Verder is die erg gebruiksvriendelijk en in totaal gezien een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Weergave prestaties
  • Veel programma’s
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Niet compatible met borstband

T. Kemerink 14-12-2017

Mooie hometrainer voor mij en mijn vrouw

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Heel tevreden over de Virtufit hometrainer. Ik en mijn vrouw kunnen er beide op trainen doordat hij makkelijk verstelbaar is. Het brede zadel is ook erg prettig voor ons. Wat ik graag ook nog wil bedrukken is dat hij een groot genoeg vliegwiel heeft. Wij hadden zelf eerst een hometrainer met een kleiner vliegwiel, maar dit trainde totaal niet prettig

Pluspunten

• Zadel
  • Verstelbaarheid
  • Vliegwiel

Sander 12-12-2017

Fijne en betaalbare hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Ik heb deze hometrainer nu een aantal weken in bezit en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik heb deze hometrainer gekocht omdat ik in beweging moet blijven en aangezien dit een low-intensity hometrainer is, kan ik het lang volhouden zonder helemaal uitgeput te raken. Ook is hij erg stabiel en het zadel zit lekker! Dankzij de 24 verschillende weerstand niveaus, kan ik veel variatie inbrengen in mijn oefeningen! Kortom.. erg tevreden!

Pluspunten

• Zeer stabiel
  • Verlicht display

Gerard 12-08-2019

Stabiel, geruisloos en duidelijk scherm

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De Virtufit HTR 2.0 gekozen omdat deze behoorlijk veel instellingen heeft. Hij heeft een hartslagmeter, elektrische magneet en duidelijk scherm. Hij is wel zwaar maar wordt in 2 pakketten geleverd. Door het gewicht staat hij wel zeer stabiel. Zadel en stuur zijn goed verstelbaar dus er zit altijd een goede stand tussen. Het in elkaar zetten gaat makkelijk omdat er al veel is voor gemonteerd. Gereedschap zit erbij maar voor het zadel vastzetten toch maar even een ringsleutel bij gepakt om meer kracht te kunnen zetten

Het scherm geeft duidelijk bijvoorbeeld je snelheid, afstand, tijd, hartslag en stand van je programmaverloop aan. Per programma is er een verschillend weerstandspatroon die je moet afleggen. Normaal per weerstandsniveau 1 minuut wat in houdt 10 minuten per programma. Je kunt er ook voor kiezen een programma in bijvoorbeeld 5 minuten af te leggen, dan duurt elk niveau 30 seconden. Per 14 programma's/patronen kun je de zwaarte van de weerstand instellen. Zo zou je dus een bepaald programma steeds zwaarder kunnen instellen. Het overschakelen van de weerstand onder het fietsen gaat automatisch door het programma.
Kan al wel melden dat je het zweet wel los krijgt bij een paar tandjes zwaarder instellen.

Voor mijn gevoel heb ik een juiste keuze gemaakt. Niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar wel veel mogelijkheden, stabiel en geruisloos.

Nog geen problemen gehad maar er zit een garantie op van 3 jaar aan huis en dat is naast een positief punt ook wel een teken dat de fabrikant is zijn product geloofd.

Pluspunten

• stabiel
  • geruisloos
  • mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

mariska 26-05-2019

goede kwaliteit en service

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

goede prijs-kwaliteit verhouding, makkelijk in gebruik en zelf te instaleren. Toen er een onderdeel kapot was is dit super snel en zonder vragen vervangen.

Pluspunten

• service
  • eenvoudige bediening

Jef douven 22-05-2019

Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Heel goede hometrainer voor zo,n prijs,met veel trainingsprogramma,s, en veel weerstandmogelijkheden,
met verlicht display.
Een verstelbaar stuur met bloeddrukmeting sensoren.
De hoogte instelling van het zadel is geschikt voor personen tot 1.80 mtr,met een prettige zit.
Kortom een apparaat om te hebben.

Akkie1957 22-05-2019

Mooi en degelijk.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Het is een prachtig product: mooie vormgeving, zeer stil en heel degelijk. Mooi scherm en veel programma's.

Nelleke 21-05-2019

Sportgenot en zitcomfort in 1 toestel

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Na zoveel positieve reviews te hebben gelezen, heb ik het eindelijk aangedurfd om dit product te bestellen. En hoe het bevalt? Echt geen dag spijt gehad. Het toestel in elkaar zetten was een fluitje van een cent. De aanwijzingen op de display zijn glashelder en het zadel zit heerlijk. Ik gebruik het toestel om de andere dag voor ongeveer 40 minuten per keer. Na afloop van de training voel ik mij kiplekker en energiek. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heldere instructies
  • Comfortabel zadel

Jef douven 21-05-2019

Hometrainer

met verlicht display.
Een verstelbaar stuur met bloeddrukmeting sensoren.
Kortom een apparaat om te hebben.

frank de s 21-05-2019

Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

deze hometrainer gekocht omdat ik moest revalideren van een heupoperatie en omdat ik verder niets aan sport doe.
de hometrainer moest na ontvangst nog in elkaar gezet worden,maar dit was met de handleiding erbij,goed te doen.
ik heb nog niet alles uitgeprobeerd,maar de hometrainer voldoet tot dusver en is niet te duur.

Dirk 20-05-2019

Degelijke fiets voor mooie prijs

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Degelijk apparaat, eenvoudig te installeren. Trapt mooi gelijkmatig. zadel is goed instelbaar ook de zithoek.

Ferdinand1947 20-05-2019

Fietsen zonder tegenwind

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Eindelijk een hometrainer gekocht om het (dagelijkse) fietstochtje door weer en wind te vervangen. Ik ben er zeer tevreden over en inmiddels een dankbare gebruiker. Het model is comfortabel en degelijk en deze hometrainer ziet er daarnaast ook nog eens mooi uit. Het instellen gaat heel gemakkelijk en is per keer aan te passen aan wat je wil/kan die dag. Kortom, had hem veel eerder moeten kopen. Een uitstekende hometrainer voor een betaalbare prijs die aan mijn verwachtingen voldoet.

Pluspunten

• stabiel
  • degelijk
  • comfortabel zadel

Minpunten

• geen geheugen

Salvatore 20-05-2019

Hometrainer met 24 programma's

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Ik vind het een comfortabele fiets zit lekker.
Stap er daarom met veel plezier op om lekker in beweging te blijven.

Pluspunten

• Veel programma's 24
  • Veel niveau's 24
  • Zit lekker
  • Geruisloos

Minpunten

• Niet ondekt

wim19a46 20-05-2019

Stabiele hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Bij mijn speurwerk naar een hometrainer op o.a. Kieskeurig stuitte ik op de Virtufit HTR 2.0. Na de reviews gelezen te hebben heb ik deze besteld en tot nu toe geen spijt van mijn keuze. Ik heb de hometrainer gemonteerd laten bezorgen op 2 hoog tegen een geringe meerprijs.
Na meer de 20 jaar in de sportschool krachttraining gedaan te hebben werd het tijd om op mijn leeftijd van 72 jaar en met artrose van de knieën het wat rustiger aan te gaan doen.
De Vitufit HTR 2.0 is heel geschikt omdat de weerstand is in te stellen op 24 niveaus en er vele programma’s te trainen zijn, zodat je er voorlopig niet snel op uit gefietst bent.
De hometrainer staat heel stabiel, fietst lekker en omgaan met de computer is snel geleerd. Ik heb de voetriempjes en het zadel wat bijgesteld. Een klein minpuntje is de hartslagmeter door middel van de handsensoren, dit fluctueert heel erg. Dit was echter bij de sportschool niet veel beter en daarom werd daar gewerkt met een borstband plus speciale testfiets. Ik heb er om die reden een sporthorloge met pols-hartslagmeter bij gekocht, dat is wat accurater. Over de fiets ben ik verder zeer tevreden en deze is dan ook voor deze prijs een aanbeveling waard.

Pluspunten

• zeer stabiel
  • vele programma's
  • weerstand goed regelbaar

Minpunten

• hartslagmeter

DR.Mark 24-03-2019

Een 100% tevreden klant...lees hier waarom.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

De hometrainer maakte soms tijdens het fietsen een vervelend geluid (een soort geklop) dat ik dacht van binnen in de kast kwam.
Ik nam contact met de klantenservice en stuurde een geluidsopname van het geklop.
Met behulp van de klantenservice kreeg ik enkele tips waar uiteindelijk ook de oplossing in zat.
Het geluid kwam namelijk niet van binnen in maar van de riempjes aan de trappers die soms tegen de cranks aanbotste. Door de riempjes aan te spannen en beter schoeisel aan te trekken tijdens het fietsen is dit opgelost. Nu is de hometrainer geluidsarm en bijzonder prettig om te gebruiken. Ik gebruik de hometrainer een 3-tal x per week één uur en mijn vrouw eveneens. We ervaren deze hometrainer als zeer professioneel. We hebben al ervaring met verschillende hometrainers zowel als in de fitnessclub als thuis. Als je een goede prijs-kwaliteit hometrainer wil is de Virtufit HTR 2.0 zonder enige twijfel een zeer goede keuze. Komt daar nog eens de goede ervaring met de klantenservice bij en de snelle levering… wat kan je nog meer verwachten van Fitwinkel.nl. Een 100% tevreden klant.

Pluspunten

• Alles wat je van een Hometrainer mag verwachten
  • en meer...