Samsung EP-PG920I - Reviews

Oplader geschikt voor
Smartphone

• Slecht

matahari76 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik snap de meerwaarde van dit apparaat niet. Vandaag binnen gekregen. Ik had verwacht dat hij echt draadloos op kon laden,zodat je je telefoon in je tas draadloos op kon laden. Maar het apparaat moet in het stopcontact zitten wil het werken. Vervolgens leg je je toestel er op. Of je nou een stekkertje in dat wireless ding stopt of in je telefoon...

bert2004 27-09-2015

Vrouwen logica.
Je hebt altijd een energie bron nodig of dit nu via een kabel gaat of met een batterij die ook altijd weer bijgeladen moet worden. Ten alle tijden kom vroeg of laat het kabeltje weer om de hoek kijken.
Waar het ding voor bedoelt is zal hij best goed doen.
Ik heb gelezen dat dit een veilige en milieu vriendelijk manier is van laden, want bij vol gaat hij naar de stand-by stand zodat de lader niet door blijft laden.

Donald Cerpentier 20-02-2016

Je hoeft het stekkertje maar 1x in de lader te doen. Anders moet dit stekkertje keer in en uit de smartphone, met het risico dat als je hem er niet goed insteekt je smartphone onherstelbaar kapot is. Ik heb dat al eens meegemaakt.