George Foreman 25040-56

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de George Foreman 25040-56 op Kieskeurig.be.

Pazsie 02-06-2019

Topper!

Geschreven voor: George Foreman 25040-56

Na een paar weken de grill gebruikt te hebben beveel ik deze zeker aan. Het vet druipt via de lekbakjes uit het vlees, waardoor je verantwoord een hamburger kunt eten zonder "schuld gevoel". De platen zijn ook makkelijk schoon te maken met een vochtig stukje keukenrol.

Pluspunten

• Vetafdruipend
  • Verticaal opbergen

Minpunten

• Snoerlengte

Robin 30-05-2019

Fijne grill

Geschreven voor: George Foreman 25040-56

De grill bevalt goed! Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken en een goede anti-aanbaklaag. Door het opstaande randje op de onderste grillplaat blijft het eten eten, zoals gesmolten kaas, goed op de plaat en loopt dit er niet via de zijkant vanaf. Bij de vorige grill moesten we vaak de bovenkant aandrukken om ook het eten aan de bovenkant te grillen. Bij deze grill is dit heel eenvoudig, de bovenplaat je kantelbaar waardoor je deze plaat eenvoudig op het eten kan doen. Kortom, een fijne grill!

Pluspunten

• Kantelbare bovenkant
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Temperatuur niet aan te passen

Anouk 29-05-2019

Top product!

Geschreven voor: George Foreman 25040-56

De George Foreman Grill is een fijn product om vlees en/of vis op te grillen. Ook kan je er goed gebruik van maken voor een overheerlijke tosti. Deze komen er krokant uit. Vlees en/of vis heeft na het gebruik van deze grill mooie strepen alsof ze zo van de barbecue afkomen. Enige minpunt aan het artikel is dat het niet op slot kan, waardoor bij verticaal opbergen (uit de doos) deze open kan gaan. Verder zeer tevreden en aan te raden.

Pluspunten

• Snel warm
  • Krokante tosti's
  • Eenvoudig te reinigen
  • Opvangbak is fijn en handig

Minpunten

• Kan niet op slot/vastgezet bij verticaal plaatsen