Philips Viva Collection HD922020 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Peter 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Onmisbaar in hedendaagse keuken

De Philips airfryer is eenvoudig in gebruik. Goede handleiding en bovenal een receptenbokeje complementeren de aankoop. Tijdbesparend apparaat in de keuken is nooit weg en zeker niet wanneer alle gerechten er met zoveel smaak uitkomen. Topaankoop die na gebruik geen luchtjes achterlaat!!

Ine 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

toch ook gekocht

Mijn dochter heeft in afwachting van haar woning 4 maanden bij mij gewoond en heeft er een. Ik ben echter geen snackpersoon maar nu ze weg is mis ik de lekkere kippeboutjes en krokante friet. Hier kan geen oven tegenop, dus ik moest er wel een aanschaffen

Pluspunten

• geschikt voor kleine hoeveelheden
  • krokante bite
  • veel assesoires
  • onderdelen los verkrijgbaar/vervangbaar

Minpunten

• bakje is slecht schoon te houden
  • je eet daarna te veel snacks

Hugo 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Bevalt prima, tot nu toe al verschillende dingen mee gebakken van aardappels tot vlees en alles even smakelijk en snel klaar, kortom een fijne aanvulling in mijn keuken!

H.L. 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in het gebruik.

Geen geknoei meer met olie en lekker om te eten.Te gebruiken voor allerlei doeleinden.Vooral met een feestje.

Pluspunten

• Vetvrij

B. 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gezonder

Meer inhoud zodat je in 1 keer voor de hele familie wat kunt bakken en wat ook als voordeel heeft dat het gezonder is als frituren
Simone 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Air Fryer

Echt superfijn apparaat! Heerlijke frietjes en snacks! Makkelijk schoon te maken en eenvoudig in gebruik. Een echte aanrader.

DickR 07-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Werking goed

Tja, toch een zesje omdat het digitale schermpje al snel niet goed meer werkte, maar hij werkt nog wel. Ik had hem ongetwijfeld terug kunnen brengen.

Pluspunten

• Goede functie mbt bakken

Minpunten

• Digitaal scherm

Patrice 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, maar wel geweldig !

Al enige tijd over nagedacht om er een aan te schaffen maar wat ben ik blij! Geen frituur lucht, geen olie of boter nodig! De patat vind ik lekkerder dan uit een patatzaak. Kippepootjes inderdaad een krokant jasje en mals van binnen. Apparaat is wel groot in omvang. Betreft het mandje is voor 1pers genoeg om patat en kip er tegelijk in te doen. Ik wil heel graag groenten gaan grillen maar nog niet geprobeerd. Totaal geen spijt van mijn aankopen!

Y.F. 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitje

Goede kwaliteit, veel gezonder dan friteuse en even lekker! Je moet wel langer wachten op de friet en mandje is relatief klein, dus je kunt je snack niet tegelijk eten. Plus een iets langere opstarttijd dan de friteuse. Al met al is het een stuk gezonder en philips levert een topproduct.

Pluspunten

• Gezonder
  • Multiffunctioneel

Minpunten

• Lange opstarttijd
  • Lang bakken
  • Klein mandje

J de Maijer 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Airfreyer

Het grote voordeel is dat het apparaat snel op gewarmd is dat kost veel minder energie dan een oven op temperatur brengen. Het afbakken van duurt ook veel korter dan in de oven, dus ook energie winst. De producten die er uitkomen zijn heerlijk knapperig en niet vet

maria 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving

werkt perfect zonder olie en alles smaakt lekker. ik zou het iedereen aan bevelen omdat het zo gemakkelijk in gebruik is

erik 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

grote inhoud

sommige snack producten komen mooier en lekkerder uit een airfryer dan uit een frituurpan het is gezonder en er zijn veel meer mogelijkheden maar die moeten we nog uitproberen.

R.Benthem 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima product, goede resultaten. Zeer te reden

Heb deze aangeschaft voor een ander omdat ik er zelf zeer tevreden over ben. Het gebakken product is prima, gaar en knapperig. Geen vette troep meer en binnen een mi uur is de airfryer weer schoon. Nooit geen frituurpan meer voor mij

Pluspunten

• Krokant
  • Schoon

Minpunten

• Geeft wel wat geur af

Ina 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

fijne airfryer

kan nog niet beoordelen, net gisteren binnen gekregen, schoondochter geeft aan dat deze goed bevalt, geproefd bij haar en daarna zelf ook besteld

Co 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Handige Air Fryer

Wij hebben deze Air Fryer gekocht omdat we gezonder wilde eten. Daarnaast zijn de producten uit de Air Fryer net zo lekker als uit een frituurpan, dus zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gezond
  • Goedkoper (minder vet nodig)

AH 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Minder vet

Wij hebben de Airfryer voornamelijk gekocht om minder olie tijdens het frituren van patat en snacks te gebruiken, maar ook omdat het veel minder stinkt dan frituren. Producten speciaal voor oven en/of Airfryer geven het beste resultaat. Wij hebben er zelf nog geen andere gerechten mee gemaakt, omdat wij een goede oven hebben. Maar dit kan dus wel. Voor ons is de kleinere uitvoering dan ook voldoende.

Kunstenaar 05-12-2016

Prima apparaat

Heerlijk apparaat. Eenvoudig in gebruik en is goed schoon te maken.. Kwaliteit friet is goed, ook de broodjes zijn knapperig.
Anne vd Meer 05-12-2016

Top apparaat!

Snel, gezond, en vele malen lekkerder als de gewone frituur! Bespaart ook enorm in de kosten, is makkelijk op te bergen. Alleen maar pluspunten!
marianne Hendrix 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm, gemakkelije bediening

product voldoet aan zijn beloftes en is goed en
gemakkelijk te bedienen, ziet er mooi uit, een aanwinst in de keuken

Cindy 05-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Airfryer

Mooie airfyer, werkt simpel en goed. Frietjes zijn lekker krokant. Gaat lang mee. Eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Simpel

Minpunten

• Duur