Fritel SnackTastic 4804

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fritel SnackTastic 4804 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

koentv 16-08-2018

wat een top machine

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

waw wat een handige toevoeging in de keuken, neemt niet teveel plaats in, gemakkelijk in bediening en onderhoud, eenvoudig in gebruik en de smaak doet zeker niet onder in vergelijking met bakken en braden in vet, sommige dingen smaken zelfs beter, een echte aanrader

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig in gebruik
  • handig in onderhoud
  • goede smaak

Jeroen P. 16-08-2018

Lekker en gezonde frietjes & gedaan met die frietlucht

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Ik keek vooral uit naar het verdwijnen van die frietlucht. Als we frietjes bakten, dan zetten we onze frietketel meestal buiten. Nu kan je met dit toestel zonder zorgen binnen blijven en de frietjes zijn nog eens lekker én veel gezonder.
Soms bakten we al eens frietjes en snacks in de gewone oven (om dit frietlucht te vermijden) en ik moet zeggen, met deze SnackTastic nog betere frietjes en ook minder frietlucht.
Het toestel is ook zeer makkelijk in gebruik, al raad ik wel aan om de zowel naar de instellingen van het toestel te kijken als naar de aanbevelingen van de frabrikant van de frietjes/snacks/…
In de mand kunnen voldoende frietjes om zeker 4 personen te voorzien van frietjes, heb je meer monden te voeden, dan moet je het serveren beter spreiden, want het duurt wel even alvorens de 2de portie klaar is.

Pluspunten

• Gezonde frietjes
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Geen geurtjes

Minpunten

• soms lang wachten

Marijke 14-08-2018

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Ik heb de Snacktastic dagelijks in gebruik! Zowel voor een kleine snack, als een broodje, cake, een kleine portie frietjes.... voor zowat vanalles wordt hij hier gebruikt. Hij is direct warm, dus geen verspilde tijd meer. Ik kan hem niet meer missen!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • direct warm
  • compact

dimitri goossens 13-08-2018

gezonder en lekker krokant

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

We hebben het toestel uitvoerig gesteld met zowel snacks, als frieten en kroketten.

Allen bakken mooi aan langs de buitenkant, en er is niet veel verschil merkbaar dan wanneer deze worden gemaakt in een traditionele frituurketel.
Het bereinde eten is wel merkbaar minder vettig, maar het is naar mijn inzien niet minder lekker.

Het schoonmaken van het apparaat gaat makkelijk, en de het element waarin je bakt, heeft in tegenstelling tot andere merken een antiaanbaklaag ipv een soort van netje.
Dit maakt het schoonmaken een stuk makkelijker, in tegenstelling tot deze met een netje (daarin blijven etensresten zoals paneerresten op den duur in hangen)

De bakschaal is ook voldoende groot. Hierdoor kan je toch een aanzienlijk aantal snacks ineens bakken.
De luchtstroom lijkt ook goed te werken, want zelfs bij een volle bakschaal, is alles even krokant gebakken.

Ook de voorprogrammaties lijken me optiimaal te werken wat het bakken makkelijker maakt.

Ik raadt dit product zeker en vast aan

Pluspunten

• krokant
  • goede luchtverdeling bij veel tegelijk bakken
  • makkelijk te reinigen
  • bakschaal voldoende groot

dhm1 12-08-2018

ideaal voor singels niet voor meerder persponen

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Verschillende gerechten en producten geprobeerd met wisselend resultaat. Om voor bepaalde producten een goed resultaat te hebben moet je ofwel de ovenversie kopen (bv. kroketten, frietjes) ofwel toch voldoende olie gebruiken. Echter in een goede hete luchtoven krijg je hetzelfde resultaat als in de airfryer. Maar het voordeel is dat je daar meteen alles in kan bereiden. De Snacktastic is wat mij betreft ideaal als je als singel beperkt woont zonder goede oven. Dan is dit toestel de perfecte aanschaf om ovenproducten klaar te maken. De bediening van het toestel is eenvoudig en er komt ook geen rook uit tijdens de bereiding. Hoewel ik schuif en mandje onmiddellijke met reiningsproducten reinig merk ik toch dat het moeilijke is om aangebakken resten te verwijderen. Ook al ben ik voorzichtig er zijn al kleine stukjes van de tefal van het mandje

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• te kleine porties
  • snoer onhandig om weg te steken

Belinda Ferlin 10-08-2018

Lekker en snel klaar!

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Ik twijfelde al langer om een gelijkaardig toestel aan te kopen. Zou ik het wel gebruiken? Zou het eten dan wel lekker zijn? Toen ik het toestel had ben ik er meteen ingevlogen! Mijn oven is op rust en alles gaat in de Snacktastic! Ovenfrietjes, bitterballen, frikandellen, pannenkoekjes met kaas en ham, foccatia en zelfs de spekreepjes en geitenkaasjes voor op ons slaatje maakte ik er reeds in klaar. En tot mijn verwondering allemaal even lekker en geslaagd! Het gaat ook veel sneller om het toestel gebruiksklaar te hebben. Bij mijn oven duurt het toch wel even voordat hij op temperatuur is. De Snactastic even op preheat en dit gaat veel sneller dan mijn oven, dus ook minder energieverbruik. Zelf de frietjes waren lekker krokant! Eten er in, temperatuur en tijd instellen, als het niet voorgeprogrammeerd is in het menu en klaar! Ik ben overtuigd!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • snel schoon te maken
  • geen frietgeurtjes in je kledij

vissertje 06-08-2018

Mooi design, eenvoudig gebruiksgemak

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Toestel levert krokante frietjes en snacks in geringe tijdspanne. Ook qua reiniging eenvoudig te demonteren. Mooi design met grote vullade. Geen productie van vervelende geurtjes en quasi geruisroos.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • mooi design
  • grote vullade
  • eenvoudige demontage

Evi1976 06-08-2018

Supertevreden

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Sinds enkele weken de snacktastic in huis. Mijn zoon was meteen in de wolken hiermee, want hij kende het toestel al van bij een kameraad zijn ouders. Ik was eerst argwanend. Ondertussen zijn we enkele weken verder en ik vind het een super toestel! Het enige minpuntje is dat het niet bedoeld is om frietjes in te maken, voor de rest kan alles erin. Wat hebben we zoal gedaan: kroketjes, bitterballen, kebapvlees, satetjes gebakken, cupcakes.. voordeel is voor mij vooral de geur, het weinige poetswerk en dat het toch een gezondere bakwijze is. Frietjes heb ik niet geprobeerd aangezien dat niet de bedoeling is in dit toestel. Enige nadeel vind ik het harde geluid van de tuut, jammer dat je dit volume niet kan regelen. Schoonmaken is in enkele seconden gedaan met een doekje, het snoer verdwijnt terug in het toestel en alles kan makkelijk in de kast opgeborgen worden.

Pluspunten

• Geen geur
  • Makkelijk proper te maken

Minpunten

• Iets te luide biep

Heriondar 03-08-2018

Zalig toestel

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Hier word dit momenteel dagelijks gebruikt. Om zowel, vlees, frietjes, kroketjes, snacks, ... in te bakken. Dit op een gezonde manier want vet/ olie is hier niet nodig. De voorgeprogrammeerde functies zijn zeer gemakkelijk in gebruik. Laat geen geurtjes na. We zijn fan.

lenne 22-07-2018

snel en gezonde snack en frietjes

Geschreven voor: Fritel SnackTastic 4804

Voor een lekkere snack hoef je de friteuse niet meer boven te halen. In de SnackTastic van Fritel bak je frietjes, aperitiefhapjes, bitterballen, frikandellen en vleeskroketten met maar liefst 80% minder vet.
Dankzij de Hot Air Technologie van de SnackTastic kan het allemaal, zonder vervelende geurtjes én in een mum van tijd . Snacks maken was nog nooit zo zorgeloos. De Fritel 4804 heeft een handige elektronische bediening met maar liefst 9 voorgeprogrammeerde functies. Dankzij de unieke Reheat functie kan gemakkelijk je gerechtjes terug opwarmen.
Due een eenvoudig toestel voor het gehele gezin.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • snel reinigen

Minpunten

• kleine mand