Philips HD9651

• MEI 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9651 op Kieskeurig.be.

Emplogan 05-10-2018

Anti aanbaklaag na enkele maanden los. Product onbruikbaar!

Geschreven voor: Philips HD9651

Ik had deze review graag zelf gevonden op de diverse reviewsites. Ik heb de gezondheid van mij en mijn gezin met twee kleine kinderen zeer hoog in het vaandel en kan het niet toelaten dat ook andere mensen wellicht niet eens weten dat zij (en hun gezin) anti aanbaklaag eten wanneer zij gebruik maken van hun Philips Airfryer.

De anti aanbaklaag van het mandje van de Philips Airfryer XXL laat namelijk na enkele maanden gebruik op meerdere plekken los waarna u het direct opeet. Zoals algemeen bekend moeten pannen en andere kook- en bakapparaten welke zijn uitgevoerd met anti aanbaklaag direct niet meer worden gebruikt wanneer deze kankerverwekkende laag is beschadigd of los laat.

Ik heb de Philips Airfryer altijd uiterst voorzichtig met een microvezeldoek en zonder gebruik te maken van agressieve schoonmaakmiddelen gereinigd maar zelfs dat mocht niet baten en de anti aanbaklaag van het mandje liet al na enkele maanden gebruik op meerdere plaatsen los.

Ik heb direct na constatering van dit defect contact opgenomen met de klantenservice van Philips. Na enkele weken telefonisch en emailcontact bevestigt Philips dat het eten van anti aanbaklaag (in kleine stukjes!) geen probleem is voor de gezondheid en dat het loslaten van de laag onder normale slijtage valt, Ik neem hier absoluut geen genoegen mee en wil bij deze iedereen waarschuwen voor dit ernstige gezondheidsprobleem!

Voor de aanschaf had ik bijna 3 jaar een Tefal Actifry in gebruik waarbij de anti aanbaklaag na al die jaren nooit een spoortje van slijtage heeft laten zien. Er zijn in de jaren wel helaas meerdere onderdelen defect geraakt maar deze zijn altijd zonder gezeur onder garantie vervangen.

Los van dit grote euvel dat het product onbruikbaar maakt wil ik wel opmerken dat het apparaat snel is en knapperige frietjes maakt. Helaas zijn deze knapperige frietjes wel voorzien van een laagje anti aanbaklaag met teflon.

Anti aanbaklaag bestaat uit zeer schadelijk teflon. Zolang de laag intact blijft is er geen gezondheidsprobleem. Zodra deze laag los laat of beschadigd raakt dan komen deeltjes van deze stof in de darmen waar deze zich nestelen in de darmwand. Dit gaat vaak goed maar het is ook zeer goed mogelijk dat op deze plaats kanker ontstaat.

Minpunten

• Alle eigenschappen slecht: product onbruikbaar
  • Na enkele maanden geheel onbruikbaar

akker 30-11-2020

handleiding nederlands

Geschreven voor: Philips HD9651

voor deze prijs mag hier wel een nederlandse gebruikers handleiding bij geleverd worden, dit is kennelijk teveel moeite, pas daarvoor op als u dit product koopt.

Pluspunten

• ruim
  • goed schoon te houden

Minpunten

• zeer slechte informatie
  • geen Nederlandse handleiding

Clo51 07-09-2021

Airfreyer 9651/90

Geschreven voor: Philips HD9651

Pourquoi Philips vend ses produits en Wallonie ? Rien en français ! Livre recettes en néerlandais, alors vendez en Flandre !

Petiepetie 23-08-2021

Een geweldige airfryer de xxl.

Geschreven voor: Philips HD9651

We hebben hiervoor verschillende goedkopere airfryers gehad, maar toch steeds niet tevreden tot wij op aanraden van vrienden deze philips xxl airfryer hebben aangeschaft. Wat een geweldig apparaat hoeft niet voorverwarmd te worden en binnen no Time de heerlijkste gerechten. Krokante patatjes en bitterballen ook bakken van cake en groenten gaan supergoed.
Een echte aanrader ondanks de hogere prijs.

Robeu 21-08-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips HD9651

Nu een tijdje in gebruik maar wat een apparaat, werkt super simpel en doet wat het beschrijft.
Makkelijk schoon te maken.
Maar het belangrijkste heerlijk eten, van kippendij tot zelfgemaakte pasteitjes.
Afbakboodjes en snacks .

Guigs 20-08-2021

Vraiment excellent

Geschreven voor: Philips HD9651

J'étais un peu sceptique quant à l'efficacité du air fryer avant mon achat et je n'en suis pas déçu.
Le résultat de cuisson est vraiment excellent !
Que ça soient des frites fraîches ou surgelées, des croquettes au fromage ou aux crevettes, des cuisses de poulet,... Tout est bien cuit et ce qui doit être croustillant l'est vraiment. Et en plus, sans matières grasses !
Impressionnant le air fryer !
Je le recommande vraiment

Casperoni 23-07-2021

Topklasse

Geschreven voor: Philips HD9651

Zou geen andere willen gemakkelijk in gebruik geen vettige toestanden ben begonnen in2014 met de kleinste dan XL en nu xxl

Tevreden iemand 04-06-2021

Het product bevalt prima

Geschreven voor: Philips HD9651

Pluspunten: gemakkelijk, minder vet, snel. Minpuntje: bovenkant aan de binnenkant lastig schoonmaken.

Mamiloo 03-06-2021

Parfait pour une cuisine saine et rapide

Geschreven voor: Philips HD9651

Parfait pour un petit ménage de 3-4 personnes. vitesse de chauffe et de cuisson exceptionnel. économie d'énergie par rapport au four de grande capacité. entretien facile. La recette des frites maison est parfaite, les frites peu grasses sont excellentes. Le poulet rôti, les poisson, les gâteaux, les pain, les légumes grillés, .... belles réussites tout est savoureux. Il faut un peu d'expérience pour adapter le temps de cuisson et la température. Les accessoires de cuisson : un petit plus qui facilitent la réussite et la présentation des aliments.

andieke 13-03-2021

beste aankoop

Geschreven voor: Philips HD9651

Super tevreden over dit toestel. Is gebruiksvriendelijk en voldoet aan alle verwachtingen.
Wil je gezond koken en heb je niet steeds zin om aan de kookpotten te staan, is dit toestel een aanrader. Topproduct !

Moppeke 02-03-2021

tot nu toe alles gelukt wat ze erin gemaakt hebben

Geschreven voor: Philips HD9651

ik heb dit aan mijn dochter en schoonzoon cadeau gedaan met kerstmis, ze zijn er super tevreden over , ze kunnen er heel veel mee klaar maken en alles is ook tot nu toe goed gelukt. Ik hoop dat we nu ook het andere kookboek erbij krijgen zoals ze beloofd hebben.

Isgrimnir 10-02-2021

Overtreft de verwachtingen

Geschreven voor: Philips HD9651

Bij de Airfryer dacht ik altijd voornamelijk aan frieten en snacks, maar ik had me ook de accessoires erbij gekocht en de machine is super, appeltaartjes (klein) brood. het gaat allemaal. even vlug een paar ovenbroodjes afbakken, niet wachten tot de oven heet is. Paar minuutjes in de Airfryer en lekker smikkelen. Echt super aanschaf.

Hoef 26-01-2021

Eet smakelijk

Geschreven voor: Philips HD9651

De eerste paar keer van gebruik werd de Airfryer weer opgeborgen, nu staat deze constant op het aanrecht zoveel wordt hij gebruikt. Van aardappels koken, frietjes en gebakken aardappels tot het bereiden van vlees.

Fontinus 19-01-2021

une vraie révolution

Geschreven voor: Philips HD9651

je change ma façon de cuisinerait si un aliment à de la graisse comme une saucisse ou quelque chose qui a déjà été frit, l'appareil arrive encore à en enlever plus, très facile à nettoyer

Anoniem 04-11-2020

Nog niet veel gebruikt, maar wat 'ie doet, is goed

Geschreven voor: Philips HD9651

Het apparaat is mooi vormgegeven, praktisch en makkelijk in gebruik en doet wat 'ie beloofd te doen. Tot nu toe weinig gebruikt, maar voor het bakken van zoete aardappelfriet uit de vriezer is het uitstekend gebleken! Volgende stap is grillen.

Anoniem 28-10-2020

Perfect voor friet,stokbroden,tamme kastanje enz..

Geschreven voor: Philips HD9651

Onwijs makkelijk en snel in gebruik; wordt direct warm. Eigenlijk een supersnelle en efficiënte hetelucht oven. Heel handig om bijv snel een afbakbroodje op te warmen...

Naloy74 05-10-2020

XXL

Geschreven voor: Philips HD9651

heel tevreden van, we nemen hem ook mee op vakantie.
Het rekje ook al gebruikt, dit vergroot de capaciteit.
Vnl frietjes erin gebakken en partysnacks maar we kijken wel uit naar andere bereidingen ook!

Msp63 01-09-2020

Grotere en uitneembare rooster zijn een vooruitgan

Geschreven voor: Philips HD9651

De mand is een hele vooruitgang maar de werking is minder dan de vorige die er helaas mee ophield om te verwarmen.

DJAI 17-08-2020

Mijn favoriete keukenassistent

Geschreven voor: Philips HD9651

Ik ben super tevreden met mijn Philips Airfryer XXL. Ik gebruik hem elke dag ! ook de bijhorende accesoires komen goed van pas. Alleen een spatdeksel mis ik maar ik weet niet welke bij de XXL past

haarlem023 05-08-2020

snel warm en werkt heel fijn

Geschreven voor: Philips HD9651

de airfryer is snel op temperatuur, werkt heel makkelijk en gerechten komen er goed uit, er kan veel tegelijk in en toch dan nog krokant