Philips Avance Collection HD9651

Kleuren
zwart
Bakcapaciteit mand 1
1,4 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9651 op Kieskeurig.be.

Emplogan 05-10-2018

Anti aanbaklaag na enkele maanden los. Product onbruikbaar!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Ik had deze review graag zelf gevonden op de diverse reviewsites. Ik heb de gezondheid van mij en mijn gezin met twee kleine kinderen zeer hoog in het vaandel en kan het niet toelaten dat ook andere mensen wellicht niet eens weten dat zij (en hun gezin) anti aanbaklaag eten wanneer zij gebruik maken van hun Philips Airfryer.

De anti aanbaklaag van het mandje van de Philips Airfryer XXL laat namelijk na enkele maanden gebruik op meerdere plekken los waarna u het direct opeet. Zoals algemeen bekend moeten pannen en andere kook- en bakapparaten welke zijn uitgevoerd met anti aanbaklaag direct niet meer worden gebruikt wanneer deze kankerverwekkende laag is beschadigd of los laat.

Ik heb de Philips Airfryer altijd uiterst voorzichtig met een microvezeldoek en zonder gebruik te maken van agressieve schoonmaakmiddelen gereinigd maar zelfs dat mocht niet baten en de anti aanbaklaag van het mandje liet al na enkele maanden gebruik op meerdere plaatsen los.

Ik heb direct na constatering van dit defect contact opgenomen met de klantenservice van Philips. Na enkele weken telefonisch en emailcontact bevestigt Philips dat het eten van anti aanbaklaag (in kleine stukjes!) geen probleem is voor de gezondheid en dat het loslaten van de laag onder normale slijtage valt, Ik neem hier absoluut geen genoegen mee en wil bij deze iedereen waarschuwen voor dit ernstige gezondheidsprobleem!

Voor de aanschaf had ik bijna 3 jaar een Tefal Actifry in gebruik waarbij de anti aanbaklaag na al die jaren nooit een spoortje van slijtage heeft laten zien. Er zijn in de jaren wel helaas meerdere onderdelen defect geraakt maar deze zijn altijd zonder gezeur onder garantie vervangen.

Los van dit grote euvel dat het product onbruikbaar maakt wil ik wel opmerken dat het apparaat snel is en knapperige frietjes maakt. Helaas zijn deze knapperige frietjes wel voorzien van een laagje anti aanbaklaag met teflon.

Anti aanbaklaag bestaat uit zeer schadelijk teflon. Zolang de laag intact blijft is er geen gezondheidsprobleem. Zodra deze laag los laat of beschadigd raakt dan komen deeltjes van deze stof in de darmen waar deze zich nestelen in de darmwand. Dit gaat vaak goed maar het is ook zeer goed mogelijk dat op deze plaats kanker ontstaat.

Minpunten

• Alle eigenschappen slecht: product onbruikbaar
  • Na enkele maanden geheel onbruikbaar

Yas3min 24-12-2019

De Airfryer xxl is TOP!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

De Airfryer xxl is echt een super machine, omdat wij niet zo van dat erge vet of olie houden in de producten. een beetje olie prima maar een friteuse is toch heel iets anders en ook de geur als je binnenhuis frituurt ruik je daangs erna nog al met al zijn wij zeer tevreden met de xxl van philips :-)

Vliet 15-12-2019

Prima Airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Eerst een Tefal Airfryer gehad, was hem niet, maakte oa de frietjes stuk met de omscheparm. Nu heel blij de XXL Philips variant. Lekkere niet vette frietjes. Moet hem verder nog uitproberen, want hij heeft veel meer mogelijkheden.

Anoniem 10-12-2019

Heerlijk en verantwoord koken met deze airfryer!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Mijn schoonouders hadden het kleinere formaat Philips airfryer al en hier waren wij dus al bekend mee. Gezien het gemak en de gezondere maaltijden die je ermee kunt bereiden hebben wij bijna meteen deze airfryer aangeschaft toen wij zijn gaan samenwonen. Frieten en snacks worden gewoon krokant en goudbruin, maar dan zonder vet! Ook kun je er veel andere gerechten mee bereiden. Wij zijn zeer tevreden met deze airfryer en gebruiken deze bijna dagelijks! Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de accessoires voor de airfryer prijzig zijn. Je betaald voor de airfryer zelf namelijk al een flink bedrag. Ondanks dat, toch een aanrader! Zeker als je gezonder wilt gaan koken maar toch alles wilt blijven eten (zoals frieten).

Piet 12-09-2019

Gezonder met Airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Het is gezonder dan de frietpan en de friet is er net zo lekker uit.
Het is vaatwas bestendig maar het komt er niet droog uit dus je moet het wel nadrogen.

Viceroy 08-08-2019

Prima mee te werken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Niet alleen dat het frituren wordt vervangen, maar dat ook, en misschien wel vooral, dat het apparaat kan worden gebruikt voor koken en bakken.

ClvS 18-06-2019

PRIMA!!!!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Wat er belooft wordt word helemaal waar gemaakt, dus mee aan de slag en alles lukt prima, met smakelijke groet.

Plumplummeke 23-05-2019

Heel praktisch die Airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Goed werkend, producten zijn vrij van frituurvet, de smaak komt beter tot zijn recht. Geen frituurgeur.

Adr79 29-12-2018

Geweldig!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

In de app van Philips airfryer staan lekkere recepten. Makkelijk en snel in gebruik. Super apparaat!!!

pmresponse 28-11-2018

gevarieerde mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

De eerste stappen op kookgebied met de airfryer gezet. Het is nog even zoeken naar de mogelijkheden en smaken om een gerecht op tafel te kunnen zetten. Verder even zoeken hoe en op welke wijze we hem onder de afzuigkap moeten plaatsen ivm de luchtjes die vrijkomen tijdens de bereiding van het eten.

koffiekaatje66 12-11-2018

mijn rekje snel is kapot,

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

ik kreeg het rekje bij deze bestelling erbij, maar is binnen maand al kapot op het laspunt....bijna nooit gebbruikt....wat nu ???

Elbi 07-11-2018

Top apparaat , werkt snel en is makkelijk in te stellen.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Niet gedacht dat een Airfryer zo fijn zou zijn. Werk zeer snel en is makkelijk schoon te maken. In de XXL kan best veel en het smaakt prima.

HansUtrecht 03-11-2018

goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Kook prestaties zijn prima. Bespaart een hoop energie t.o.v. een gas of electrische oven. Er hoeft namelijk niet voorverwarmd te worden.

De bediening is niet erg gebruikersvriendelijk. Het verschil tussen alle vooringestelde soorten van producten, zoals frites, vlees, brood, vis is mij volledig onduidelijk en ik snap de toegevoegde waarde niet. Ze staan namelijk allemaal op 180 graden m.u.v. brood (160). De handleiding geeft aan dat voor het afbakken van voorgebakken broodjes de voorinstelling brood/deegwaren gebruikt kan worden, echter de handleiding geeft aan dat dit op 180 graden moet. Het verzetten naar 180 is ingewikkeld, maar kan wel, echter als de draaiknop wordt ingedrukt gaat het apparaat gelijk aan, terwijl de tijd nog niet is ingesteld. Advies: gebruik alleen manueel, stel de temperatuur in, daarna de tijd en alles verloopt prima. Philips: Keep it simple!

De onderdelen kunnen in de afwasmachine, maar nemen het volledige onderrek in beslag, dus geen plaats voor borden, schalen, etc. Dus toch maar even met de hand wassen (de grote bakken).

Saartje1001 07-09-2018

een meer dan prima vervanging van de ouderwetse friteuse.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Veel eerder deze Philips Airfryer XXL moeten aankopen.
Geen nare geurtjes. Prima resultaten tot nu toe van zowel frites als vlees. Beduidend minder vet en schoonmaken is geen enkel probleem.

Lewohu 15-08-2018

Prima alternatief voor het frituren in olie

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Behalve frites en snacks hebben wij er ook vlees, vis en groenten in bereid. Gezond en nagenoeg vetvrij!

blloem 08-07-2018

blij met de airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

dit product overtreft onze verwachting,lekkere krokante producten en geen vet,makkelijk in gebruik en te reinigen.

Anna1960 07-07-2018

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Superblij met deze airfryer xxl. De frites en snacks zijn heerlijk en knapperig. Geen bakkucht meer in huis en hij is heel makkelijk en duidelijk in gebruik en simpel schoon te maken. Echt een aanrader !!

RoD18 01-05-2018

Goed en veelzijdig te gebruiken.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Nog maar kort in gebruik. Makkelijk en snel in gebruik en onderhoud. Jammer dat er voor de xxl versie nog geen passende accessoires zijn. Alleen nog de kleinere voor de xl versie. Maar zeker geen spijt van aankoop.

Henny54 24-04-2018

Goed functionerend apparaat.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Onlangs de Airfryer XXL van Philips aangeschaft. Functioneert zeer goed. Minder vet en zeer snel. Jammer alleen dat er geen grillpan voor dit toestel aanwezig is. Zou wel handig zijn. Misschien in de toekomst dat deze alsnog gemaakt zal worden. Ben benieuwd. Is n.m.m. veel behoefte aan.

Syll58 22-04-2018

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9651

Heb hem nu enige weken in mijn bezit, en kan hem nu al niet meer missen in de keuken.
**Grote inhoud
**Makkelijk in gebruik...
**Producten super snel klaar...
**Ruimte voor een hele kip...
**Producten komen er heerlijk knapperig en bruin uit...
**Werkt veel sneller dan een oven...
**Gezonder eten, omdat je tot 90% minder vet in de producten
hebt na bereiding
** zelfs een heerlijke cake, vers gebakken brood, of een gekookt eitje maken is voor dit apparaat geen probleem
Heb er al diverse producten in bereid, en ben zeer tevreden over het resultaat. Ik zou hem nu al voor geen goud meer willen missen..