De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9650 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koken voor het hele gezin doe je het best met de Philips Avance Collection HD9650. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met de extra grote mand waar gemakkelijk 1,4 kg verse frietjes in past. Ook rooster, bak en grill je dankzij de vijf voorgeprogrammeerde kookprogramma’s gemakkelijk hele maaltijden. Extra fijn is dat je daarbij tot wel 90 procent minder vet nodig hebt. En dankzij de Twin Turbostar-technologie is de Airfryer ook nog eens 1,5 keer sneller dan een gewone oven. Zit nog niet iedereen aan tafel? Dan houd je je maaltijd gemakkelijk warm met de warmhoudmodus.

Verdijk 07-08-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Philips HD9650

Makkelijk in gebruik. Frietjes en snacks komen er knapperig uit. Met de grillplaat heerlijke groenten gegrild. Bijna reukloos. Gerechten zijn snel klaar.

Kaatje 211 05-08-2022

Airfryer XXL

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik had al een Airfryer xl , maar die was nodig aan vervanging toe, dus maar n xxl genomen Ivm dat je er zoveel verschillende en heerlijke gerechten kunt klaar maken. En dat gaat perfect, dus ook vaak in gebruik. Dus niet te missen.

Wimpy1973 03-08-2022

Beste airfryer voor mij

Geschreven voor: Philips HD9650

Begonnen bij een viva, duurde best een tijdje voordat deze warm was etc. Toen de xl wat een verbetering was dat. Nu de xxl. Niet voorverwarmen en met de recepten van de philipschef gebruik ik hem bijna dagelijks kan niet meer zonder

Gucop 02-08-2022

SUPER AANKOOP AIRFRYER

Geschreven voor: Philips HD9650

Beste Philips , mijn vrouw en ik zijn super tevreden over deze aankoop . Hadden we al veel vroeger moeten hebben . Reeds allerlei combinaties en gerechten uitgetest en het lukt allemaal prima :-)

olenatony 01-08-2022

makkelijk in gebruik

zeer goed in gebruik.
over na te denken een afscherming maken voor als je spek erin bakt anders komt het vet tegen de warme elementen en dat geeft rook

Jo uit Groningen 26-07-2022

Premium airfrayer

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik had hem eerst te leen van mijn ouders toen die terug kwamen van vakantie heb ik een goedkope gekocht wat een aanfluiting daarna kreeg ik deze van Philips weer terug ooooo wat was ik blij de frietjes weer mooi knapperig zonder om te schudden geen kinderen die zeggen wat is de patat te zacht of te hard ja deze krijgt van mij een dikke 10

p**g@c**o.nl 24-07-2022

Erg blij tot nu toe met de Philips xxl air fryer. Helaas twee opmerkingen :
Waarom geen Nederlandse handleiding ?
Waar is het beloofde receptenboek je ?

En tot slot waarom -als je dit apparaat voor toch een niet gering bedrag hebt aangeschaft - moet ik de extra accessoires zoals bijvoorbeeld een grill plaat alsnog extra aanschaffen. Waarom niet meteen het complete pakket met alle toebehoren. Ruim 30 euro voor een grill plaat met een paar spiesjes vind ik een bedrag dat niet in verhouding is. Ik snap dat de fabrikant op die manier extra verdient aan het product maar erg sympathiek is het niet. Zeker gezien het hoge bedrag. Tja natuurlijk heb ik toe moeten geven aan deze verkoop truc want ik wil alles met de air fryer kunnen doen maar beste Philips doe er een paar euro bovenop ( geen 34 ) en lever het apparaat met alle toebehoren.

Omaatje K 19-07-2022

Perfect werkend apparaat

Geschreven voor: Philips HD9650

Erg blij met de Philips XXL airfryer. Zowel broodjes, patat, cake zijn allemaal even lekker uit de airfryer.

Menten1 19-07-2022

Zeer tevreden met het toestel

Geschreven voor: Philips HD9650

Na enkele weken de machine gebruikt te hebben kan ik alleen maar vol lof zijn.
De machine levert prima resultaten met alle recepten wat ik al geprobeerd heb.
De Machine is ook heel makkelijk in onderhoud.
Samengevat: een zeer tevreden klant.

Teamwork 19-07-2022

Airfryer xxl

Geschreven voor: Philips HD9650

Overgestapt van de xl naar de xxl.
Helaad een slechte keuze.
Berijding duurt langer. Temperatuur is volgens ons lager dan z'n voorganger. Er teleurgesteld.
Voorbeeld: broodjes verwarmen. Vootheen 160°C op 6 min. Nu 170°C en 7 min.

Patat voorheen 12min nu 15 tot 18 min.

Vergeetmeniet 15-07-2022

het product doet wat men gezegd heeft .

Geschreven voor: Philips HD9650

nog maar pas gekocht , en dus bij eerste gebruik verbaasd over de perfect gebakken verse frietjes met slecht 1 soeplepel olie .

Mbnijs 13-07-2022

Heel fijne airfryer

Geschreven voor: Philips HD9650

Heel gemakkelijk te bedienen en supergemakkelijk om af te wassen doordat hij helemaal uit elkaar gehaald kan worden! Ben er superblij mee!

Lizzy59 06-07-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9650

Eenvoudige handige bediening, bakt heerlijk,goed en snel,makkelijk schoon te maken. Handig dat er niet voorverwarmd hoeft te worden.

Anoniem 28-06-2022

Zeker een aanrader goede kwaliteit en werkt snel

Geschreven voor: Philips HD9650

We wilde minder vet eten en dat is gelukt. Hij werkt prima en erg snel en gemakkelijk schoon te maken

Blije gebruiker. 23-06-2022

Ik wil niet meer zonder !

Geschreven voor: Philips HD9650

Goed voor de lijn, want overtollig vet druipt eruit! Alles heel krokant en heel
gemakkelijk in onderhoud en zeer weinig afwas.

HV te E 22-06-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD9650

Apparaat is best zwaar en na gebruik van ongeveer een half jaar niet meer schoon te krijgen.
Verder bevalt hij prima ik gebruik hem best vaak.

Watberg 22-06-2022

Beter dan het eerste model

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik had het eerste kleine model airfryer. Met de XXLgaan er grotere porties in, bijv. patat, en deze komen er knapperiger uit dan eerst. Ook vindt ik de geleiderail voor de mand een prima toevoeging van het apperaat, mijn vorige ging weg omdat de mand er moeizaam in en uit ging. Kortom een goede vooruitgang tov het oude type.

Krever 19-06-2022

Geweldig product: hadden we eerder moeten doen

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik gebruik deze airfryer nu een paar weken en hij is nu al onmisbaar in onze keuken. Wij maken er heel veel gebruik van om te frituren, te bakken en te grillen. De smaak is fantastisch en het is zo klaar , mede omdat de airfryer niet hoeft worden voorverwarmd.

hoor 18-06-2022

Geweldig apparaat. Kan alles!

Geschreven voor: Philips HD9650

Dit is echt een aanvulling voor in je keuken. Zo makkelijk om snel een maaltijd te maken. En niet alleen friet en snacks zoals ik dacht. Van risotto, tot gebraden rosbief. Klafoutis en kabeljauw met peultjes. Alles lukt.

Eloabd 14-06-2022

Zeer handig en snel

Geschreven voor: Philips HD9650

Het is zeer goed en snel als je iets wel bakken frietjes zijn lekker ook het tips in de boek van is zeer interessant