Philips Avance Collection HD9247 - Reviews

Best Reviewed okt 2017 Philips Avance Collection HD9247
Best Reviewed oktober 2017
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 222 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Alexandra Woters 28-08-2017

mooi uiterlijk,

Ik ben heel erg blij met de airfryer maar toch vind ik er best wat minpunten aanzitten na 4 maanden.

Pluspunten

• snel klaar
  • makkelijk in gebruik
  • eten smaakt lekkerder

Minpunten

• frituurmandje niet meer schoon te krijgen
  • vlekken in lekbak
  • spiraal is niet bedekt dus snel vies
  • extra spullen zeer duur
  • geen nieuwe mand of lekbak te bestellen

Swiebertje 31-12-2016

Geen gedoe met frituurvet. Echt een aanrader.

Bij de eerste snackbeurt was het echt even wennen. Er staan nog geen gegevens op de verpakking wat betreft het airfryen zoals bij frituren wel het geval is. Er zit wel een boekje bij met gegevens maar die kloppen niet helemaal. Maar na twee keer proberen waren de patatjes en snacks steeds lekkerder. Alleen al het feit dat er geen frituurvet nodig is is echt een groot pluspunt. Geen gespetter. Geen vet wisselen en wegbrengen. En het veel gezonder. Echt een aanrader. Alles smaakt hetzelfde als met frituren. alleen is het minder vet. Alleen bij de patat even twee of drie lepels olijfolie of andere olie. anders worden ze wat droog. Ik heb er ook spare-ribs in klaargemaakt en die waren heerlijk. Het duurt echter wel wat langer voordat alles klaar is in vergelijking met frituren. Ook is het schoonmaken een fluitje van een cent. het mandje en de bak er onder gewoon even afwassen. Even een doekje door de machine en dan wegzetten in de kast. Geen luchtjes en vettigheid meer. Wel neemt de fryer vooral in de hoogte behoorlijk wat ruimte in, want hij is best groot. Maar dat weegt absoluut niet op tegen de voordelen.

Pluspunten

• Geen frituurvet
  • Minder baklucht in huis
  • Makkelijk schoon te maken.
  • Gezonder dan frituren.

Minpunten

• Nog geen bereidingswijze op verpakkingen
  • Bereiden duurt wat langer
  • Neemt qua hoogte veel ruimte in.

Loes 12-12-2016

Airfryer xl

Geweldig product. Wordt dagelijks gebruikt. Kan hem niet meer missen! Heerlijke vetvrije frites en snacks en worstenbroodjes warmmaken en bakken.

Marielle 05-11-2016

Airfryer

Heerlijke frietjes zonder olie/vet.
Makkelijk te bedienen en onderdelen kunnen in vaatwasser.
Na slechts 1x gebruikt te hebben al helemaal fan :-)

real_popov 31-10-2017

Geweldig apparaat

Wat meteen opvalt aan de airfryer xl is dat hij er erg luxe uit ziet. Een vrij groot apparaat, maar daar is de bakcapaciteit dan ook naar. Volgens de handleiding kun je ruim een 1200 gram in een keer bereiden. Dit is veel meer dan de gemiddelde airfryer. Het digitale display is erg duidelijk en makkelijk in de bediening. Klein minpuntje is dat het snoer van de airfryer wat kort is waardoor ik hem niet onder de afzuigkap kan plaatsen. Ik vind het zelf niet prettig als het hele huis ruikt naar het voedsel dat bereid wordt. Het opwarmen van het apparaat verloopt snel, maar wel wat lawaaiig. De eerste keer heb ik aardappelschijfjes gebakken in de airfryer. Opvallend is dat Philips voorschrijft olie te gebruiken op het te bakken product wat andere fabrikanten juist afraden. Zeker omdat je tussendoor de inhoud van het mandje een aantal keer op moet schudden waarbij je het mandje dus uit het apparaat moet halen, knoei je met de olie. Dit lekt door het mandje heen en spat in het rond als je schud met het mandje. Wat wel fijn is, is dat het mandje erg licht is en dat dit uitneembaar is terwijl de zogenaamde lekbak in het apparaat blijft zitten. Dit verhoogt het gebruiksgemak. De aardappelschijfjes bereid volgens de aanwijzingen in het bijgeleverde receptenboekje. Na afloop van de baktijd kwamen de aardappelschijfjes erg krokant, luchtig en soms bijna chips achtig uit het apparaat. Misschien zelfs iets te krokant. Wellicht dat ik in het vervolg de baktijd wat naar beneden aanpas om dit te voorkomen. Fijn apparaat, erg gebruiksvriendelijk en een fraai design.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Grote bakcapaciteit
  • Helder leesbaar display
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Is wat lawaaiig
  • Snoer is wat kort

Christa van Amstel 25-01-2017

Erg tevreden!

Broodjes afbakken: gaat super makkelijk, heeeel snel klaar!
Frietjes bakken: ook heerlijk, en is binnen 10 minuten klaar. Mandje is genoeg voor 3/4 man :)
Loempia's/bitterballen: blijven erg bleek, maar de smaak is wel erg goed :)

Pluspunten

• Snel
  • Zonder vet
  • Geen super sterke stank

Minpunten

• Je ruikt toch een beetje een gekke geur

Paul 05-01-2017

Gezond en lekker

Ik heb deze airfryers met de Kerst aan mijn kinderen kado gedaan. Ik had er zelf al één en ben erg te spreken over de smaak van de producten die er uit komen. Het stinkt ook niet zoals een frituurpan en dat het gezonder is dan frituren is ook een belangrijk punt.

Pluspunten

• gezonder dan frituren
  • weinig reuk

Minpunten

• redelijk aan het gewicht

a.lamein 18-12-2016

Airfryers

uit oogpunt van gezond eten de airfryers aangeschaft. het product maakt het volledig waar wat er verteld en geschreven wordt. Warm aanbevolen

Pluspunten

• Knapperig
  • gezonde hapjes

Smit 02-11-2017

Fantastisch

Ik ben zo blij met dit product!! Geen vet/olie gebruiken en toch zijn de friet en snacks superlekker. Gezonder alternatief dus
Verder heb ik er wat groente met vlees/vis in gedaan. Ook dit was geslaagd.
Het apparaat is erg makkelijk in gebruik. Let er wel op dat je hem niet onder een keukenkastje zet want die wordt warm en nat.
Ik hoefde de patat en snacks niet eens langer te bakken als de oven maar het resultaat was echt veel beter.
Daarnaast is ie nogal groot. Moest er echt een plek voor maken in de kast. Maar voor een gezin is het wel voldoende van formaat. Niet te groot niet te klein.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Naar wens in te stellen
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Bovenkant wordt erg warm
  • Grootte
  • Niet patat en groente tegelijk te bereiden

ADonmez 21-10-2017

Geweldige airdryer

We zijn er super blij mee. Hebben in het begin behoorlijk getwijfeld of het wel goed zou werken en of het wel zin heeft. Je hebt voor van alles een apparaat. Maar deze is eigenlijk nodig en super handig. De patatjes komen er knapperig en lekker uit. Kip of een groenepannetje geweldig. Je hoeft er geen olie in te doen of erg mininaal. Het is gezond en lekker. Ik zou het aanbevelen.

Pluspunten

• Gezond
  • Snel
  • Lekker

Esther 09-01-2017

Grote inhoud

Ik vind de airfryer handig in gebruik en met schoonmaken.
vind het geweldig dat alles erin kan en 80 % minder vet is.
met de baktijden app erbij wordt koken wel heel erg makkelijk en gezond!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • eten is snel klaar
  • eten smaakt lekker
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet gevonden

Cilia 29-12-2016

Airfryer

Geweldig apparaat. meteen warm. Geen stank bij het bakken van de patat. Patat was knapperig. Gaan we zekere meer gebruiken

wesley 22-12-2016

grote pan

De Airfryer is een welkome aanvulling in de keuken. Persoonlijk vind ik hem niet geschikt voor patat, met een gezin van vier duurt het lang voor de patat klaar is en dan nog is de smaak niet zo lekker, geef mij maar patat uit de friteuse. Ik heb hem vooral gebruikt voor groente en vlees. Daarvoor vind ik het een ideaal apparaat. De Airfryer is een apparaat wat voor veel gerechten zoals gegrilde groente de oven vervangt. Zeker een must-have voor in de keuken.

De Airfryer kun je kopen in zwart of wit en twee verschillende uitvoeringen. Eentje van 220 euro en eentje iets goedkoper namelijk 200 euro. Het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is het bakblik. Bij de duurdere wel meegeleverd, bij de andere niet.

Michel 12-12-2016

Frietenpan Plugin&Play

Uit de doos, stekker in het stopcontact en friet bakken!
De smaak is prima. Geen vette, kleffe hap...

Duidelijk, helder display. Design is prachtig, Kortom een aanwinst in onze keuken.

Pluspunten

• Functionaliteit
  • Kwaliteit
  • Value for money

Minpunten

• Kan er geen bedenken

FW 08-11-2016

Handig

Tot nu toe alleen nog maar lekkere gerechten in kunnen maken. Blij met de aanschaf van de airfryer. Jammer dat de cashback zo'n rompslomp en gedoe is.

HouTkort 10-06-2018

De lade sluit niet goed meer na 3x gebruiken. Irritant.

Eigenlijk ben ik blij met deze Airfryer, ware het niet dat al snel na ingebruikname de lade een centimeter open blijft staan.
Airfryer doet zijn werk goed maar zonde van de warmte die ontsnapt via de open lade.

Kever67 19-05-2018

Was een fijne machine, helaas te snel overleden.

Ik was in het begin echt ontzettend blij met deze Airfryer van Philips, op het schoonmaken na, dat is niet echt makkelijk als het vet boven bij de elementen komt.
Maar na 24 maanden 1 á 2 x per maand gebruik, stopte hij ermee. Display valt gewoon ineens uit, en wil dan niets meer.
Helaas net na de garantie periode.
Dus voor mij niet de moeite om hem te laten repareren.
Ik vind het een te duur apparaat om elke 2 jaar nieuw aan te schaffen. Dus ik kijk uit naar een ander merk.

Pluspunten

• Lekkere patat en snacks
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Schoonmaken
  • uitval van het display net na garantie
  • veel rook uit de machine door verbrand vet.

ChrisS 28-04-2018

Een uitkomst.

Normaal bak ik de aardappelen oid in een hete luchtoven. Dat betekent 10 minuten voorverwarmen en 20-30 minuten bakken.
De airfryer voorverwarmen gaat binnen enkele minuten en het bakken is ook korter dan in een oven. Alleen al op basis van energie zuinig zou men een Airfryer moeten aanschaffen. Er zou dan wel een grotere maat moeten komen voor grotere gezinnen. Bij ons zijn de kinderen allemaal de deur uit dus voor tweeën is het prima.
Ook het product komt er in de Airfryer lekkerder uit. Ik kook 4 dagen in de week en ik gebruik de Airfryer elke keer.

Somboon 21-04-2018

Goed product werkt prima

Werkt goed makkelijk in gebruik goed schoon te maaken pas 2 maanden in gebuik
Kan nog niets zegen over duurzaamheid

WJKL 17-04-2018

Perfect

Hiervoor een ander actifry gehad van een ander merk. De actifry XL van Philips is sneller en makkelijker schoon te maken. Super tevreden over. Zeker een aanrader.