SEB AH9500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SEB AH9500 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Au3ken 11-09-2017

Nog steeds heel tevreden

Geschreven voor: SEB AH9500

Ik ben nog altijd heel blij met mijn toestel.
Het enige nadeel blijft dat het wel even duurt en wat veel lawaai maakt.
Maar voor smaken en eenvoud vind ik dit een super toestel.

Pluspunten

• Smaken zijn heerlijk
  • Eenvoudig proper te maken
  • Gezonder

Minpunten

• Maakt wat lawaai
  • Duurt lang

Laetitia VAN DAM 14-06-2017

Top !!

Geschreven voor: SEB AH9500

Nous nous sommes lancés dans la préparation des frites "maison" pour tester la première fois la fameuse machine sans huile.

Nous étions très sceptiques concernant le résultat final.

Couper les pommes de terre...
Les rincer ...
Les placer dans la machine et verser un peu d'huile... (vraiment très peu)

et HOP...

Première impression : "L'appareil est assez bruyant et on pense que ces frites ne vont jamais dorer"

Après le temps indiqué... surprise... les frites ont l'air très bonnes et croustillantes.

Dégustation : on confirme.... nous sommes tous les 3 conquis par le goût de ces frites... miam miam... à refaire très vite...

On a refait des frites plusieurs fois... toujours aussi top!!! Ravis !!

Mahalia 11-06-2017

Veel meer dan een gewone friteuse

Geschreven voor: SEB AH9500

Dit product is verassend meer dan een gewone hetelucht friteuse. Je kan er verschillende gerechten in klaarmaken en je vindt er zelf de recepten voor op de site van seb. Heel inspirerend! De gaartijd moet je wel zelf een beetje regelen, de aangeduide timing klopt niet steeds. Soms was het echt te gaar. Wat wel een minpunt is , is dat het toestel lawaaierig is

Pluspunten

• eenvoudig in onderhoud
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• lawaai
  • wachttijd voor 2de portie

Elina 06-06-2017

Heerlijk

Geschreven voor: SEB AH9500

Heerlijke frietjes alsook vlees, vis, alles is mogelijk in de tefal ActiFry. Geen geurhinder, groot volume

Pluspunten

• Volume
  • Geen geurhinder

Minpunten

• Lawaai

Leen 01-06-2017

top produkt

Geschreven voor: SEB AH9500

het toestel werkt zeer snel, alles is in een wip klaar en dit zonder vet. Ongeloofelijk wat je er allemaal in kan klaarmaken. Ik heb volgende bereidingen gemaakt: frietjes, aardappelblokjes, kippebouten, granola, biefstuk, kip,... alles is zeer lekker van smaak en krokant. De app is super handig en het toestel is zeer eenvoudig in gebruik

Pluspunten

• geen vet nodig
  • zeer snel klaar
  • eenvoudig in gebruik
  • handige app

Minpunten

• scherm moeilijk leesbaar
  • maakt veel lawaai maar is niet storend

Ilse 29-05-2017

wat een tijdswinst

Geschreven voor: SEB AH9500

Voor de eerste keer de actifry express XL gebruikt en een recept gemaakt van het bijgeleverde receptenboekje: ratatouille! Dit beviel ons heel goed; echt knapperige lekkere groentjes die hun kleur behouden. Ik was toch wel aangenaam verrast!
Minpuntje: de hoeveelheid ingrediënten dat aangegeven staat in receptenboekje klopt niet. Ik kreeg deze hoeveelheid niet in de pan en moest dus 2x bakken. Het is een beetje zoeken naar de juiste tijd om de ingrediënten te bakken maar éénmaal de perfecte tijd heb je ook perfect gebakken etenswaren.
Het toestel maakt wel wat lawaai tijdens het bakken maar ik vind dit niet storend. De losse elementen zijn heel makkelijk te demonteren, vaatwas in en terug makkelijk te monteren.

leen 24-05-2017

top produkt

Geschreven voor: SEB AH9500

dit is een top product! Zeer gemakkelijk in gebruik, een super handige app met veel recepten en alles wordt stap voor stap uitgelegd. Ik heb reeds frietjes gebakken, aardappelblokjes, granola gemaakt, rundsvlees, verschillende soorten kip. Alles is een wip klaar en dit zonder vet

Pluspunten

• super handige app
  • werkt zeer snel
  • eenvoudig in gebruik
  • gezond eten hoeft niet ingewikkeld te zijn

Minpunten

• display niet duidelijk leesbaar
  • maakt veel lawaai

Arne D. 22-05-2017

Lekker en Gezond

Geschreven voor: SEB AH9500

Hoewel het toestel soms wat lawaai maakt is het zeker zijn aankoop waard. Lekker krokante en vers gesneden frieten in amper 30 minuten. Doordat je slechts 1 lepel olie gebruikt is er ook geen geurhinder na het bakken. Ook super is de App boordevol lekkere recepten met voor elk wat wils.

Pluspunten

• minder vetstof
  • geen geurhinder
  • App met recepten

Minpunten

• lawaai

delphine 19-05-2017

super lekkere frietjes

Geschreven voor: SEB AH9500

Ik ben echt verwondert hoe lekker de frietjes zijn! Ik hoopte op bijna even goed als anders. Maar ze zijn beter! Vooral de zelfgesneden, die moet je niet meer voorbakken enzo, gewoon een half uur er in en klaar.
Voor de rest heb ik enkel nog frituursnacks gemaakt en die waren ook goed, maar iets minder dan uit het frietvet. Frikandel was wel lekker maar zag er een beetje verfrommeld uit.
Voor smaak zou ik het toestel 5 sterren geven, maar ik geef eentje minder omdat het een héél vervelend geluid maakt. Nu staat hij nog in de keuken omdat het de testfase is, maar daarna gaat hij naar de garage verhuizen. Ik stuur hem zeker niet meer terug! :-)
Ik geef hem nog een half puntje bij omdat alles heel makkelijk in de vaatwas kan.

Pluspunten

• smaak
  • gezonder
  • vaatwas

Minpunten

• lawaai

wendy wauters 15-05-2017

Top machine

Geschreven voor: SEB AH9500

Hoewel hij aanzienlijk wat lawaai maakt, stoort het niet echt in een dagelijks huishouden.
Ik vind hem er in eerste plaats echt mooi uitzien en ik vind het ook een positief punt dat er een glazen deksel is, zodat je je gerecht kan in het oog houden.
Ik testte hem deze week voor het eerst en maakte ovenfrietjes. Ze waren echt stukken beter dan wanneer is ze bak in de oven, lekker krokant en smaakvol.
Mijn man gaf als opmerking zelfs dat ze even goed smaken als de frietjes van de frituur (terwijl hij ze uit de oven niet graag lust).
Enige nadeel was dat de smileys kroketten van mijn dochter niet allemaal helemaal intact uit de machine kwamen door het draaien...
Ik kijk uit om alle lekkere gerechtjes te testen!
Tip: Mijn actifry-app

Pluspunten

• frietjes lekker en knapperig
  • het glazen deksel zodat je het voedsel kunt zien
  • het ziet er mooi uit
  • gaat snel!!

Minpunten

• maakt aardig wat lawaai
  • voor kroketten heb je apart mandje nodig