Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips HD9200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sanny Johanna 28-03-2022

Stinkt en maaltijd was niet lekker

Geschreven voor: Philips HD9200

Ik had goede hoop omdat velen in mijn kennissenkring een airfryer hebben. De nieuwigheid was goed te ruiken en ik heb het in een sopje afgewassen en met heet water afgespoeld. Witlof ham kaas op 150 gr voor 20 min. De ham was uitgedroogd en de kaas was nauwelijks gesmolten en er was geen mooi bruin korstje aan. Nu het bakje en mandje in de vaatwasser gezet maar nog die vieze nieuwe geur. Witlof ham kaas proefde ook naar de nieuwigheid. Sorry... was zo onsmakelijk!

Pageomar 28-01-2022

Kan veel meer dan men denkt!

Geschreven voor: Philips HD9200

Ik ontdek elke dag nog zaken die ik er in kan bereiden. Zelfs friet uit de frituur kan men er terug in opwarmen en blijft lekker. Ook al een biefstuk in gemaakt en ander vlees. Lekker, mals, zonder het!

Gerbuiker AirFryer HD9200 06-01-2022

Prima Airfryer voor kleine huishoudens

Geschreven voor: Philips HD9200

Prima Airfryer voor kleine huishoudens, jammer dat de knoppen niet verlicht zijn, nu zijn de instellingen moeilijk afleesbaar

Bill the Hud 12-12-2021

Prima airfryer zonder fratsen

Geschreven voor: Philips HD9200

Simpel te bedienen en schoon te houden aitfryer. Heb ca. 3 jaar geleden een voorliggend model gehad welke echter defect ging (ventilator ging aanlopen). Deze airfryer is echt beter uitgevoerd, bakresultaten zijn prima.

haagse harriet 24-11-2021

prima doet naar behoren

Geschreven voor: Philips HD9200

ideaal voor eenvoudig gebruik,, goed voor eenpersoons of tweepersonens gezin. geen ingewikkelde systeem. "1,2, druk enter" systeem..dat is select 1)minuten 2)temperatuur en Enter.

Anoniem 13-10-2021

Ongekende mogelijkheden

Geschreven voor: Philips HD9200

Ontzettend blij met mijn Airfryer. Gemakkelijk in de bediening, geen omkijken naar als het product in de Airfryer ligt een belletje waarschuwt als het klaar is. Deze Airfryer heeft heel veel mogelijkheden, zelfs als je geen keukenprinses bent maak je de lekkerste, gezonde gerechten. Geen voorverwarmen wel zo handig.

Anoniem 26-09-2021

Mooi en praktisch apparaat

Geschreven voor: Philips HD9200

Wat hebben thuis al jaren een Philips XL en deze hebben we gekocht voor in de camper i.v.m. Max. 1400 W op de campings

nmss 14-07-2021

Overheerlijke en gezondere frietjes!

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort is de airfryer niet meer weg te denken in onze keuken. Het toestel is niet al te groot en kan dus blijven staan op het werkblad. Hierdoor gebruiken we hem regelmatig en kan onze friteuze (en al de bijkomende onhandigheden) ver in de kelder blijven staan. De frietjes zijn heel knapperig en dan nog eens gezonder ook. Dankzij de NutriApp is er altijd voldoende inspiratie voor het klaarmaken van nieuwe gerechten. Kortom een top-product!

ShauniVGent 12-07-2021

Wat een zalig product

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een zalig product is dit !
Ik was altijd heel sceptisch over een airfryer omdat ik dacht dat je frietjes en andere dingen niet lekker zou smaken.
Het is echt zoveeeeel beter en echt heerlijk van smaak. Bovendien is het veel gezonder aangezien er geen olie moet gebruikt worden. De app heeft heel veel recepten en ik heb al een aantal uitgetest en het werkt echt super bij alles!
Ik ben echt zo tevreden van deze airfryer en gebruik enkel en alleen deze nog ipv een friteuse.
Het duidt ook alles heel mooi en makkelijk aan hoe je alles moet instellen en je moet er totaal niet naar kijken of in't oog houden.

Oudejans 11-07-2021

Heerlijk om mee te werken

Geschreven voor: Philips HD9200

Dit is onze 2e Philips Airfryer. Dus altijd erg enthousiast.
Echter het nadeel nu bij dit type zijn de kleine cijfers en de onderlinge afstand waarmee je temperatuur en tijd moet instellen.
Het is voor ouderen, wij zijn 78 jaar, niet prettig de juiste cijfers te vinden.

omakeerdrie 06-07-2021

Heerlijke en makkelijke gerechten

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gerechten uit de airfryer zijn heerlijk, makkelijk en vaak ook nog eens gezond. Ik gebruik het apparaat onder andere voor het (af)bakken van broodjes, aardappelschijfjes/partjes en vlees. Het is ontzettend fijn dat je je gerecht in de airfryer kan doen en na het instellen weg kunt lopen terwijl er voor je gekookt wordt. Daarnaast smaken veel dingen ook nog eens beter dan bijvoorbeeld uit de pan. Kipfilets blijven veel sappiger, en een schnitzel of cordon bleu wordt mooi gelijkmatig gaar (in plaats van helemaal zwart zoals in de pan haha). Het enige verbeterpunt aan deze specifieke airfryer is de bediening. Deze is namelijk met draaiknoppen, wat de bediening dus niet heel nauwkeurig maakt.

Mona501 06-07-2021

Zo gemakkelijk en snel!!!

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden!!! Ik maak er alles in klaar. Frietjes, broodjes, pizza en nog veel meer. Alles is in een mum van tijd klaar. Snel klaar en toch lekker krokant. Ik kan niet meer zonder deze Airfryer.

Janssssssen 05-07-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik. Snel op temperatuur. Makkelijk schoon te maken,

EDK1 05-07-2021

Veelzijdig product eenvoudig te gebruiken

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Airfryer van Philips is verrassend eenvoudig te gebruiken, warmt snel op en kan gemakkelijk gebruikt worden mede danzij de app NutriU.
Deze app kan ook gerechten voorstellen op basis van de Airfryer die u gekocht heeft.
Daarnaast is het handig dat het opvangmandje los gemaakt kan worden om te reinigen alsook om uw frietjes bijvoorbeeld te schudden tijdens het proces.
Het voordeel is dat de Airfyrer niet voorverwarmd hoeft te worden wat wel het geval is bij een oven.
De Airfryer is niet heel handig om op te bergen in kasten wegens zijn groter formaat. Aan de andere kant zorgt dit er wel voor dat er wel voldoende eten in gemaakt kan worden.
Zeer tevreden over deze Airfryer van Philips

RotS 04-07-2021

Heerlijke en krokante frietjes met veel minder vet

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De airfryer is een echte meerwaarde in onze keuken. Het toestel heeft een mooi design, is niet al te groot en is makkelijk te bedienen. Onze frietjes, loempia's, ovenbroodjes en ovenhapjes zijn veel sneller klaar dan in de oven/friteuze en bovendien zijn ze heel knapperig. Slechts een klein scheutje olie toevoegen, wat uiteraard veel gezonder is dan in een friteuze. Bovendien zijn er ook geen aangename geurtjes. De NutriApp is erg handig om op een makkelijke manier informatie terug te vinden voor het bereiden van heerlijke gerechten. Wij zouden onze airfryer niet meer kunnen missen in onze keuken!

De Zwart 04-07-2021

Verrassend goed

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Frites, snacks en zelfs afbakbroodjes komen perfect uit de airfryer. De zoete aardappel frites was klef. Weet niet of dit aan de aardappel of de fryer ligt.

Stino86 04-07-2021

Leuk basismodel voor een eerste kennismaking

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg blij dat we eindelijk een airfreyer in huis hebben, we waren al lang aan het twijfelen. Dit model is vrij basis, maar voldoet aan onze wensen. We hebben lekkere aardappels en frietjes kunnen maken, gevulde paprika en cupcakes. Alles is mooi gelukt en online zijn wel wat tips en trics te vinden. Toch zijn meer basisrecepten voor boerenkost met uitleg van temperatuur en lengte zeker aanbevolen. Het is niet zo evident om recepten te bedenken in het begin. Gelukkig heeft de app al heel wat tips opgeleverd. Ik denk wel dat een groter model naar de toekomst zeker handiger gaat zijn, nu past er niet zoveel friet in 1x in de bak... we zijn zeer enthousiast om verder te proberen en ontdekken wat dit toestel allemaal kan. Accesoires hadden we online bekeken en zijn best kostelijk. Een leuke setprijs zou zeker aanspreken voor ons. Onderhoud van dit toestel is erg handig, in ons drukke leven hebben we geen tijd voor uitgebreide poetsbeurten en dus past dit toestel zeker ook in ons gezin!

Janssssen 04-07-2021

Handig

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik, snel op temperatuur, makkelijk schoon te maken

Mariannex 03-07-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen heb ik nooit een airfryer gehad, simpelweg omdat ik mijn oven veel gebruik en niet wist wat de toegevoegde waarde van dit apparaat was.
Echter, ik ben om! Dit is een geweldig product. Ik ontving de airfryer toen het buiten 30 graden was. Dan wil je geen oven aanzetten in huis! Met de airfryer heb ik binnen no time krokante frietjes gebakken, het ging razendsnel en verder geen hitte in huis. Bij de frietjes had ik visburgers gebakken, daar heb ik een beginnersfout gemaakt omdat ik vergeten was de visburgers om te draaien. Die zagen er dus niet zo goed uit.
Uit enthousiasme ben ik verder gaan experimenteren, gegrilde aubergine en courgette, iets wat ik normaalgesproken in de oven maak, dat is in een handomdraai klaar in de airfryer. Garnalen, broodjes en muffins gaan snel en heel goed.
Al met al ben ik dus heel tevreden over dit product, het enige wat tegenvalt is de beperkte ruimte om te bakken (wij zijn met 3 personen), en de korte kabel.

Humphrey/: 02-07-2021

Absolute aanrader

Geschreven voor: Philips HD9200

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De airfryer is heel gemakkelijk in gebruik. Er zijn 2 knopjes aan waardoor het absoluut niet ingewikkeld is. Het duurt ook niet lang in vergelijking met een gewone oven die je eerst moet voorverwarmen. De airfyer is gemakkelijk af te wassen. Schrobben is niet nodig. Alles kan er makkelijk in klaar gemaakt worden zonder het gebruik van veel vetstof. Ook kan je makkelijk een volledige maaltijd klaarmaken met enkel de airfryer.