Tefal Friteuse - Filtra One FF1621 - Reviews

Aantal pannen
1900 watt
Regelbare thermostaat

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jansen884 06-12-2015 Product kwartaal in bezit

Niet alleen is deze pan een technisch kansloos apparaat, de service van TEFAL is nog veel beroerder. Op zoek naar een oplossing krijg ik een maand de tip om het mandje maar zodanig te verbuigen dat het wel past.

Op mijn vraag hoe het dan zit met mijn garantie komt vervolgens geen antwoord. Omruilen was geen optie omdat hij al gebruikt was.

Het apparaat is troep, en ik zal nooit meer overwegen om TEFAL rommel te kopen. Ze hebben kennelijk teveel klanten, en van dat probleem wil ik ze graag verlossen. Ik verleen wel service.

Frank Scheffer 22-08-2013 Product maand in bezit

Een praktische friteuse TOTDAT het frituurolie eruit moet. Knudde want alles gaat erover en bevuild de omgeving met olie. Absoluut geen doordacht model, want de binnenpan zit vast en er is geen schenktuit. DUS NIET KOPEN

striker_av 12-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Geen Tefal kwaliteit !

Deze pan gekocht omdat de Princess het niet langer deed dan 5 a 10 beurten. Deze doet het wel langer, maar daar is dan ook alles mee gezed. Olie er in kan zonder knoeien, olie eruit..Tja da's een ander verhaal. Pak maar een grote doek erbij of zet hem boven de gootsteen, het is niet zonder knoeien te doen, wat een smeerboel ! Verder is de filter-zeef nutteloos, afstand tussen de wand is groter dan de stukjes die erachter blijven. Er blijven altijd zwarte korrels achter van de kroketten en die gaan mooi door de zeef heen. De mand moet omlaag om de deksel te sluiten, dus met hard frietvet moet je daar aan denken als je hem uit zet. Verder zijn de pootjes zo glad dat hij overal overheen schuift, levensgevaarlijk. Degene die dit ding ontworpen heeft heeft zeker nog nooit iets gepoetst, of willen ze dat we allemaal een Actie-fry aanschafffen, ook zo'n waardeloos ding...

Pluspunten

• Je kunt er mee frituren
  • doet het al 30 keer

Minpunten

• Olie eruit halen is een knoeiboel
  • Filter werkt totaal niet
  • Gladde pootjes

Cacy 08-02-2017 Product paar maanden in bezit

Miskoop

Mag maar een klein beetje frituurolie in: alleen miniporties tegelijk bakken.
Schoonmaken is 1 grote ellende. Binnenpan kan er niet uit. Geen schenktuit, niks. Olie druipt overal vanaf. Binnenpan is dus ook niet goed schoon te maken. Apparaat mag uiteraard niet onder de kraan.
Deksel moet eraf en in de vaatwasser kunnen volgens de gebruiksaanwijzing en de klantenservice, maar dat is dus niet zo.
Filter waarmee je de olie kunt filteren zodat er geen kruimels in de pan achter blijven, werkt niet omdat de gaten veel te groot zijn.

Pluspunten

• ziet er wel goed uit

Minpunten

• weinig olie
  • filter werkt niet
  • niet goed schoon te maken

M 02-06-2016 Product kwartaal in bezit

Ballending

3,3
De vent die dit ding bedacht heeft moet er voor straf 100 leeggieten, alles loopt ernaast. verder zie ik geen enkel voordeel van dat rare zeefje in dit orgel.
NIET KOPEN, die van ons gaat de vuilnisbak in, zo te lezen hoeven we Tefal hier niet over te raadplegen.
Gevolg: NOOIT MEER TEFAL !!!.

jansen884 03-06-2016

Kan ik bevestigen, het is inderdaad troep. Echter na een jaartje procederen heb ik een andere waardeloze pan mogen ontvangen met als bonus een braadpan. Die laatste is prima!

jansen884 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze pan mag maximaal gevuld worden met zo weinig olie dat een normale kroket vrijwel droog ligt te bakken. Dit is een bijzonder slecht doordacht ontwerp. De instructie van TEFAL is vervolgens dat we de kroket maar regelmatig draaien.

In reactie op deze blunder geeft TEFAL aan de pan op geen enkele wijze te willen terugnemen (de dag na aankoop), daar hij al gebruikt is.

Kennelijk is dit de nieuwe kwaliteitsstandaard van TEFAL, en gaat deze knutselpan direct de prullenbak in. TEFAL komt daar wel tot zijn recht. Troep verkopen zou verboden moeten worden

e.soer 11-08-2015 Product jaar of meer in bezit

3,8
Leuk concept, weinig olie nodig, brede mand zuinig in het gebruik. MAAR. De brede mand die in een ondiep badje olie ligt werkt goed zolang je alleen friet wil frituren. Zodra je kroketjes, bitterballen of kaassouflees bakt die een beetje van hun korstje verliezen gaat het mis. Die restjes vallen niet en een koude zone maar verbranden en gaan later aan bijvoorbeeld je frieten plakken zodat je frietjes bedekt zijn met verbrande stukjes. Heel erg teleurstellend. Na ruim een jaar ben ik het zat en gaat hij de deur uit.

welius 05-02-2015 Product maand in bezit

4,8
Prima pannetje om in te frituren. Helaas lastig vet uit te schenken, doordat pan er niet los uit kan.
Daarnaast is de aan/uit schakelaar een zwak punt. Deze gaat erg snel stuk. De eerste pan met dit probleem laten vervangen, maar de tweede heeft helaas hetzelfde probleem

Geert 007 09-12-2014 Product half jaar in bezit

2,8
Wat een waardeloos ding. In een half jaar twee friteuzes versleten. Bij beide apparaten een defecte thermostaat. Vet werd loei heet en het plastic begon al te smelten. Levensgevaarlijk. Nooit kopen dus!