Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FKV761___ FKV761WIT wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n**6@g**l.com 10-08-2022

een goed product.

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761WIT wit

een nadeel vind ik de bedieningsknoppen voor de kookzone het indicatie pijltje is moeilijk zichtbaar in het witte vlak, dit pijltje zou zwart moeten zijn zodat het beter opvalt.

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Je feedback is erg waardevol en nemen wij mee om dit fornuis te blijven verbeteren. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Chantal Webcare ETNA

z**7@h**l.com 19-07-2022

Goed prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761WIT wit

Goed product prijs/kwaliteit. Heb pas een week, veel kan ik nog niet zeggen. Alleen jammer dat er geen stekker bij zat, extra werk/kosten.

Pluspunten

• Niet duur
  • Extra garantie

Minpunten

• Nog geen
  • Jammer dat geen stekker bij zit, extra kosten.
  • zelf voorrijkosten betalen bij extra garantie

Officiele reactie van Atag 20-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.
Leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
De reden dat wij geen stekker leveren is omdat dit een 3-fasen toestel betreft.
Omdat dit best een ingewikkeld klusje is adviseren wij de aansluiting te laten doen door een erkend installateur, deze kan de stekker leveren.

Wij wensen jou heel veel bak- en kookplezier!

Ellen
Webcare ETNA

Bloem 04-06-2022

Mooi fornuis en werkt prima!

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761WIT wit

Mooi fornuis met keramische kookplaat en een goede oven eronder. Het werkt prima! En het is netjes aangesloten door Exper van der Groef! Aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Mooi fornuis

Minpunten

• Error in de display

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste Bloem,

Een aanrader, dat lezen wij natuurlijk graag. Bedankt voor de mooie feedback met maximale score. Fijn dat het fornuis zo goed bevalt.

Wij wensen je veel bak- en kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

a**4@y**o.com 12-04-2022

goed fornuis

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761WIT wit

degelijk en makkelijk te gebruiken fornuis - de kwaliteit prijs verhouding is prima
Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze goede beoordeling.
Fijn te lezen dat je tevreden bent over de degelijkheid en het gebruiksgemak van de FKV761WIT.
Wij wensen jou heel veel kookplezier.

Ellen
Webcareteam ETNA

Mae 12-01-2022

Bevalt goed, zeker een aanrader. Fkv760rvs

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761WIT wit

Fijne keramische kookplaat. Warmt snel op en per stand handig te gebruiken. Oven werkt super. Wordt snel warm en veel verschillende standen. Fijne aankoop.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Warmt goed op

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste Mae,
Dank u wel voor deze review. Fijn te lezen dat de oven en keramische kookplaat van dit fornuis snel en handig te gebruiken zijn. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Jan@p**t.nl. 02-12-2021

Nederlandse kwaliteit

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761WIT wit

Etna is een van de weinige merken die op dit moment nog een elektrisch fornuis kan leveren. Het is gewoon een elektrisch fornuis dat doet wat het moet doen en dat kan wetijveren met de bekende Duitse A merken.

Pluspunten

• doet gewoon wat het moet doen
  • snel op temperatuus

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze ETNA fornuis. Wij wensen u veel kook- en bakplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA

Hans Janssen 14-06-2020

Nog vertrouwd en betrouwbaar. Het geld meer dan waard.

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761RVS rvs

Ik heb lang gezocht naar vervanging voor ons oude fornuis. Je kan je geld maar één keer uitgegeven, dus heb ik goed onderzoek gedaan. En deze Erna had voor onze wensen de beste papieren. Daarnaast ken ik Etna nog van vroeger. Mijn Oma, tante en moeder (jaren 70) hadden ook Etna. Mijn huidige schoonmoeder trouwens ook en dat is al een oudje. Het fornuis dan he 😉. Als je Etna zegt, dan zeg je betrouwbaar. En de prijs is ook nog eens prima. Dus de knoop doorgehakt en dit fornuis besteld.

We hebben sinds woensdag in huis. En ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede investering is geweest. Eindelijk weer een oven die het doet. En die oven is ook nog eens snel op temperatuur. De vers gebakken broodjes van vanmorgen hadden eindelijk weer een krokant korstje, heerlijk, en dan heb ik nog niet eens over de pizza ,met krokante bodem, de kip en aardappeltjes, en de diverse schotels uit de oven. Ja we hebben de oven goed getest.

Wat ook fijn is, is dat er genoeg ruimte op het fornuis is voor grote pannen. De pitten laten zich goed kwa temperatuur doseren. Werkt erg prettig. En als je klaar bent met koken, koelen ze ook snel weer af. En uiteraard makkelijk schoon te maken.

Wat ook handig is, het rooster heeft aan de achterkant een soort van opstaand randje, en in de rail zit een soort bochtje. Hierdoor kan die het rooster ver naar buiten trekken zonder dat deze eruit glijdt. Zit gewoon stevig. Wel zo veilig. Goed over na gedacht Etna . Oh en het fornuis ziet er in dat rvs ook nog eens geweldig uit.

Is dan alles helemaal perfect? Nou bijna wel. Er is één dingetje waar ik aan moet wennen. Op de knoppen zitten pijltjes die je goed kan voelen, maar die wat lastig te zien zijn als er geen direct licht op valt . Maar goed. Dat is dan ook echt het enige. We zijn heel erg blij met deze aankoop. We kijken uit naar jaren kook genot. Sowieso zit er 5 jaar garantie op. En uit ervaring weet ik dat zo'n maar zo 15 tot 20 jaar mee gaat.

De volgende Etna wordt een amerikaanse koelkast.

Mochten jullie zelf net als ik voor een Etna te gaan, dan ik garanderen dat jullie daar geen spijt van zullen krijgen.
Veel kook plezier al vast.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit
  • Oven snel op temperatuur
  • Stille hete lucht oven
  • Ruim plek voor grote pannen
  • Pitten snel afgekoeld

Minpunten

• Markering op de knoppen

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Hans, dank je voor deze uitgebreide review. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Wat fijn om te lezen dat het snelle opwarmen en stille gebruik van de oven u goed bevalt. Wij wensen u heel veel kookplezier! Vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA